Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Of Dark Matter van de zelfde cd. Super.....

gr henkes

Ehm... dan heb jij denk ik een andere cd dan ik... :unsure: Want op de mijne staat dat nummer niet. Ken 'm geloof ik ook niet. Even zoeken waar ie wel op staat...

Edit:

Staat op Signify. Die ken ik inderdaad nog niet. Moet ik nog maar eens gaan ontdekken dan...

Ja, Breuker breekt met de standaard muziekwetten.

Die Earth boemt lekker, maar waar haal jij je downloads vandaan? Op de koptelefoon is niet alles tenslotte.

M :ph34r: rc

Ik haal ze van internet, maar dat bedoel je vast niet.

Vooralsnog gewoon uit de koptelefoonuitgang van de laptop met een lange dropveter naar de set, ik ga ook nog wel een audio interfacegeval aanschaffen. En wellicht een Squeezebox Touch oid, maar dan heb ik weer een dac nodig.

Jawel, internet bedoel ik. Maar dat is zo groooooo....oooot

Ik kwam overal en vooral nergens met jouw linkje(s).

Ik wil zo'n download natuurlijk op de Olive zetten, en dan luisteren.

Of Dark Matter van de zelfde cd. Super.....

gr henkes

Ehm... dan heb jij denk ik een andere cd dan ik... :unsure: Want op de mijne staat dat nummer niet. Ken 'm geloof ik ook niet. Even zoeken waar ie wel op staat...

Signify .... foutje hier staat hij op uit 1996 die heb ik al een poosje is wel erg goed.

gr henkes

Ik googel gewoon een torrent, kan overal vandaan komen, maar het is toch vaak the pirate bay o.a.

Werkt niet altijd even goed, soms houdt het op als ie bijna binnen is, heel irritant :angry:

Ik gebruik voor mijn Mac Vuze . gaat prima.

gr henkes

Ik googel gewoon een torrent, kan overal vandaan komen, maar het is toch vaak the pirate bay o.a.

Werkt niet altijd even goed, soms houdt het op als ie bijna binnen is, heel irritant :angry:

Ik heb Ouroeboeroe, eh, Oroborus, eh, dinges gewoon van een site kunnen plukken.

Maar ik dacht, die Bart is goudeerlijk en betaalt ervoor.

Hoe kan een mensch zich vergipsen.

Ik heb Ouroeboeroe, eh, Oroborus, eh, dinges gewoon van een site kunnen plukken.

Ik denk dat Bart net als ik eerst er naar luistert, dan pas als hij goed is er geld voor uit geeft. Dat is toch eerlijk B)

gr henkes

Bij Sunn O))) heb ik ook wel eens dat ik het even objektief hoor en bedenk "wat een belachelijke muziek is dit eigenlijk"

kijk eens rond in de alt folk drone hoek, die mannen kunnen pas echt dreutelen. Daar wordt ik, als ouwe Klaus Schulze fan, af en toe zelfs een beetje simpel van. Far beyond piep en kraak Jazz "that still smells funny".

Ik denk dat Bart net als ik eerst er naar luistert, dan pas als hij goed is er geld voor uit geeft. Dat is toch eerlijk B)

gr henkes

Dat lijkt me wel eerlijk, maar niet goudeerlijk. Maar eerlijk is eerlijk, ik ben ook niet goudeerlijk.

Groetjes

gr henkes

Dat lijkt me wel eerlijk, maar niet goudeerlijk. Maar eerlijk is eerlijk, ik ben ook niet goudeerlijk.

Groetjes

Ik ben helemaal lekker bezig, zit gratis mee te liften op iemands internet verbinding hier in Raalte op het industriegebied :ph34r: .

gr henkes

npr_2_image._small.jpg

Nancy Wilson

Men zie ondermeer: http://en.wikipedia.org/wiki/Nancy_Wilson_(jazz_singer)

Meer dan een halve eeuw jazz, blues, song, musical... en bij voorkeur & uitstek live.

Vakvrouwschap! Muzikaliteit!

Wat zou onze Nancy toch bijzonder, ja zelfs uniék zijn geweest, zonder die Billie Holiday, Carmen McRae, Dinah Washington, Ella Fitzgerald, Sarah Vaughn, Lena Horne, Dee Dee Bridgewater, Cleo Laine et all in de buurt... B)

1000004000062450.jpg

met 1 van swerelds beste drummers wat mij betreft. gitarist ook niet onverdienstelijk

beste nummer van de hele cd dit... maar wel errug lekker dan ook

grip.jpg

mama.jpg

NoMeansNo - Mama

Legends in Canadian punk rock, still relatively obscure outside of the underground scene, they are a musically accomplished, jazz-influenced prog-punk band that features the bass as a lead instrument and manages to be completely unique and experimental without being pretentious. There are bands who try to copy their sound but no one who really sounds like them and when you hear them, you know who it is from the first note. Always.

Who else could I be talking but NoMeansNo?

de-jeugd-van-tegenwoordig-parels-voor-zwijnen-0.jpg

jeugd van tegenwoordig - parels voor de zwijnen

te gek album

beste neder hiphop van het moment en daarvoor

albums hierna zijn ook erg goed. zit sterk in elkaar, niet te serieus, lachwekkende momenten. gewoon lekker

ut blijf persoonluk nauurluk...... ;)

Ja man, ik heb een stuk geluisterd, ben nu bij 't gaat te fur met Aila en ja, wel erg tof. Ik ben nogal gevoelig voor taal, dus is rap (hiphop? :unsure::confused: ) eigenlijk wel iets voor mij. Ik vermaak me prima, zie ook Opgezwolle. En w.b. DJVT, De Neger Des Heils die de muziekjes en de beats verzorgt krijgt van mij ook een staande ovatie, geweldig waar hij mee op de proppen komt B)

het is gewoon wel relaxte muziek...weet je B)

wat ik zei, het is behoorlijk orgineel, zit goed in elkaar, klinkt lekker, tekstueel soms erg slim ( beetje blow teksten met die vage woordspelingkjes enzow)

nederland is goed bezig qua hiphop. opposites vind ik ook niet slecht.

later peeps :lol:

het is gewoon wel relaxte muziek...weet je B)

wat ik zei, het is behoorlijk orgineel, zit goed in elkaar, klinkt lekker, tekstueel soms erg slim ( beetje blow teksten met die vage woordspelingkjes enzow)

nederland is goed bezig qua hiphop. opposites vind ik ook niet slecht.

later peeps :lol:

Hm, ze hebben het wel erg vaak over Jellinek ja.. :rolleyes:

Opposites heb ik een enorme hekel aan, heb ze ooit op een festival gezien, wat een arrogante *********** zijn dat zeg :angry:

Ik krijg ongelooflijk de seskes van hiphop en de jeugd van ... pfff

Gisteren nog eens in 1 ruk naar

d98432lv13x.jpg

Sonic Youth - Washing Machine 1995

En als alles goed gaat, brengt mijn madame volgende LP mee en die zal dan dadelijk op de draaitafel belanden

e101932wo3n.jpg

The Trashmen - Surfin Bird 1964 (Sundazed Records heruitgave)

Eindelijk de titel song op LP :rolleyes: