Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Opnieuw -, én nooit eerder uitgebracht materiaal (1974), deze keer van de originele mastertapes uit de Bell studio's die al die tijd opgeslagen lagen bij de studio engineer die tevens de producer was. Door diegene tussendoor opnieuw (digitaal) gemasterd. De kwaliteit is echt om te smullen (in elk geval op vinyl). Het klinkt gedetailleerder dan een lp uit de jaren 70 en het laag gaat dieper. Dus ook leuk voor de audiofiel of voor op een beurs als men eens wat meer "groovy" materiaal wil.

newban_newban2.jpg

• 4 weeks later...
  • Members

Achter elkaar 2 ZZ-Toppertjes:

zz-top-tres-hombres-aotd.jpg#zz%20top%20

ZZ Top - Tres Hombres met mij all time favorite ''La Grange''

51f7G4mu9GL.jpg

ZZ Top - Fandango met 1 van de mooiste Blues nummers ooit ''Blue Jean Blues''

Allebei van harte aan te bevelen!

ben even alleen thuis, alleen dan kan ik luisteren naar wat (heavy) Jazz Rock.

Billy Cobham

Mahavisnu Orchestra

Jaco Pastorius

Smullen.... :P

Welke van Mahavishnu? Ik vind zelf Visions Of The Emerald Beyond de mooiste....

geen lp of cd maar de oude vertrouwde radio. Radio 4 met het avondconcert. iedere donderdagavond verplichte kost voor "moderne klassiek".

Mooi hoor live radio in de huiskamer. Wat mij iedere keer opvalt is dat de tuner (Akai AT-2400) geen gek figuur slaat vergeleken met de CD en LP.

Grote voordeel is ook dat je niet zelf de regie hebt, maar je kan laten verrassen door mooie muziek. Of is dat ouderwets.. 

geen lp of cd maar de oude vertrouwde radio. Radio 4 met het avondconcert. iedere donderdagavond verplichte kost voor "moderne klassiek".

Mooi hoor live radio in de huiskamer. Wat mij iedere keer opvalt is dat de tuner (Akai AT-2400) geen gek figuur slaat vergeleken met de CD en LP.

Grote voordeel is ook dat je niet zelf de regie hebt, maar je kan laten verrassen door mooie muziek. Of is dat ouderwets.. 

Ouderwerts? Nee, gewoon leuk. Ik heb hetzelfde, met een goede internetzender, dan kan ik maarzo een uur "kwijt" zijn omdat ik dan weer niet uit de luisterplaats wegkom....... :huh:  :wub: