Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

My dying Bride, dat is lang geleden, ik heb ergens nog twee albums; Like Gods of the Sun (remaster) en The Light at the End of the World.

Vanavond naar The Lord of the Rings gekeken, nu even ontwennen met muziek van Lee Holdridge voor The Mists of Avalon dat zo heerlijk opend met Loreena McKennitt's The Mystic Dream.

My dying Bride, dat is lang geleden, ik heb ergens nog twee albums; Like Gods of the Sun (remaster) en The Light at the End of the World.

Die heb ik zelf dan weer niet. Althans, niet op cd. Ik ken er wel wat nummers van, o.a. van het live album An Ode To Woe. Wel leuk, maar ik denk dat ik het nieuwere werk beter vind...

Foo Fighters laatste album Sonic Highways (2014). Mooie plaat, indrukwekkend zwaar kartonnen vouwhoes, artwork en mooi vinyl. Alleen kant 1 heeft een sterke kraak in het laatste nummer.

404800b.jpg?lp

De LP kun je dus in 9 verschillende hoezen kopen om bovenstaand beeld te vormen. Ik heb de middelste van de beneden rij. Zeg maar tegel 8 van boven geteld.

Vanmiddag heerlijk (maar met weemoed) naar het afscheidsconcert van Vaya con Dios (Dani Klein) "Thank you all!" geluisterd, en nu naar Milestones.... van Miles Davis met een heerlijk glas wijn en achter de computer nog wat werk verzetten (als ik niet te lang hier blijf rond hangen ;-) ).