Guest Posted 21 april 2015 Report Share Posted 21 april 2015 Als het plaatje gaat fietsen wordt het raden. Moderator2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plaatjesdraaier Posted 21 april 2015 Report Share Posted 21 april 2015 Plaatjesfietser? Plaatjesdraaier? This is not my beautiful wife, this is not my beautiful house. Does the Moderator Stop Making Sense? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 21 april 2015 Report Share Posted 21 april 2015 Gewoon, algemeen gesteld vullen plaatjes geen praatjes. Afbeeldingen hebben niet het eeuwige leven. Niet iedereen kan ze ook zien. Een tekst erbij kan dus veel verhelderen. Dat geldt niet alleen voor jouw post, de tekst ontbreekt vaker. En dat is jammer. Moderator2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 22 april 2015 Report Share Posted 22 april 2015 Fantastische band die Talking Heads. Ik heb volgens mij alles van hun. Link to comment Share on other sites More sharing options...
edwin16 Posted 24 april 2015 Report Share Posted 24 april 2015 De Geluidsdrager draait: Theatre of Hate >>link<< Link to comment Share on other sites More sharing options...
edwin16 Posted 25 april 2015 Report Share Posted 25 april 2015 De Geluidsdrager draait: Eléonor >>link<< Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Bakker Posted 25 april 2015 Report Share Posted 25 april 2015 Vanavond heerlijk genieten van Ola Gjeilo's Northern Lights en Orff's Carmina Burana (LSO olv Hickox) http://olagjeilo.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 26 april 2015 Report Share Posted 26 april 2015 Berliner Philharmoniker met Smetana's Moldau. De belletjes waren nog nooit zo delicaat en de Moldau is breder en dieper dan ooit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 26 april 2015 Report Share Posted 26 april 2015 Net, omdat mijn vrouw het zo leuk vind alvast 1 van de 2 LP' s. Klinkt opmerkelijk goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 26 april 2015 Report Share Posted 26 april 2015 Ry Cooder & V. M. Bhatt. A meeting by the river (1993). Draaide ik nooit. Klinkt nu zo echt dat ik geen zapgedrag heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 26 april 2015 Report Share Posted 26 april 2015 Waanzinnig goede opname, het lijkt verdorie wel of ik een tegel onder mn versterker heb gelegd, hahaha Please stop making sense, praatjesmaker :tounge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 26 april 2015 Report Share Posted 26 april 2015 Op mn pc speakers Todd Rundgren Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 26 april 2015 Report Share Posted 26 april 2015 Soms komen er vrienden op bezoek die deze film nog nooit hebben gezien en de muziek (soundtrack) nog nooit hebben gehoord. Zo'n vreselijke tekortkoming mag niet blijven bestaan! De film is leuk (elke keer wanneer je 'm ziet ontdek je nog weer nieuwe geintjes) en de muziek is geweldig. Met ondermeer Alison Krauss & Union Station. Nu draait de soundtrack weer eens. En ik verheug me alweer op de DVD! O Brother, Where Art Thou? is een Amerikaanse filmkomedie uit 2000 van de broers Joel en Ethan Coen. De door Homerus vastgelegde omzwervingen van Odysseus worden nog eens overgedaan in Mississippi, USA anno 1937. Drie ontsnapte gevangenen gaan op zoek naar een vermeende schat en vinden alle obstakels en verleidingen op hun weg die ook in de Odyssee een rol spelen. Er wordt vrij geciteerd uit deze klassieker door Ulysses Everett McGill (George Clooney), Delmar (Tim Blake Nelson) en Pete (John Turturro) op hun weg te laten kennismaken met: een blinde voorspeller, de zuivering van de zonde (doop door baptisten), de bedreiging van kwaad in vele gedaanten (bankrover George 'Babyface' Nelson, 'cycloop' Big Dan Teague, boevenjagende sheriff als 'de duivel', Ku Klux Klan, etc), de verleiding door de Sirenen en uiteindelijk, na een allesvernietigend natuurverschijnsel (stuwmeer wordt onder water gezet) is daar de verlossing in de goede afloop. De film loopt over van komische plots, dubbelzinnige verwijzingen en originele dialogen, meest in een stevig southern accent. Er is gebruikgemaakt van een warmgele kleuring van veel beelden zodat de broeierige sfeer extra wordt aangezet. De filmmuziek van country, blues, bluegrass- en folksongs werd geschreven door onder anderen T-Bone Burnett, maar staat ook vol met authentieke opnames uit de jaren 30, evenals covers van evergreens uit die periode gezongen en gespeeld door moderne muzikanten. Ze won een Grammy Award. (...) http://nl.wikipedia.org/wiki/O_Brother,_Where_Art_Thou%3F Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 26 april 2015 Report Share Posted 26 april 2015 Soms komen er vrienden op bezoek die deze film nog nooit hebben gezien en de muziek (soundtrack) nog nooit hebben gehoord. Zo'n vreselijke tekortkoming mag niet blijven bestaan! De film is leuk (elke keer wanneer je 'm ziet ontdek je nog weer nieuwe geintjes) en de muziek is geweldig. Met ondermeer Alison Krauss & Union Station. Nu draait de soundtrack weer eens. En ik verheug me alweer op de DVD! http://nl.wikipedia.org/wiki/O_Brother,_Where_Art_Thou%3F Met natuurlijk de Soggy Bottom Boys! Prachtig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 26 april 2015 Report Share Posted 26 april 2015 (edited) Ze staat hier gewoon in de kamer te spelen Chie Ayado - Good Life (2009) Edited 26 april 2015 by goodtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 26 april 2015 Report Share Posted 26 april 2015 Ze staat hier gewoon in de kamer te spelen Kun je in dat geval niet iets van Lacuna Coil spelen en haar naar mij doorsturen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 26 april 2015 Report Share Posted 26 april 2015 topper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 26 april 2015 Report Share Posted 26 april 2015 Uche... http://www.high-endforum.nl/topic/3466-welke-muziek-staat-er-nu-op-part-5/?p=446753 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 26 april 2015 Report Share Posted 26 april 2015 (edited) Uche... http://www.high-endforum.nl/topic/3466-welke-muziek-staat-er-nu-op-part-5/?p=446753 Een beetje googelen op Lacuna Coil, die ik gewoon genoemd heb, is toch niet te veel gevraagd? Maar vooruit: ze heet Cristina Scabbia, en ze is zangeres van beroep. Mag jij raden van welke band... Maar op zich best knap dat je mij hebt betrapt op het plaatsen van plaatje zonder onderschrift, in dit topic... Edited 26 april 2015 by Henrie Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 27 april 2015 Report Share Posted 27 april 2015 Laura Fabian - Every Woman in Me. Fabelachtig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 28 april 2015 Report Share Posted 28 april 2015 Van Morrison Duets. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 28 april 2015 Report Share Posted 28 april 2015 Wat een prachtige Vintage opstelling Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 28 april 2015 Report Share Posted 28 april 2015 Wat een prachtige Vintage opstelling Alleen jammer van die Samsung hè? Eigenlijk moet daar zo'n grote zwarte bakelieten telefoon staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 28 april 2015 Report Share Posted 28 april 2015 Alleen jammer van die Samsung hè? Eigenlijk moet daar zo'n grote zwarte bakelieten telefoon staan. Nee vind van niet. Oud en nieuw kan prima met elkaar en zelfs beter zijn dan oud of nieuw alleen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 28 april 2015 Report Share Posted 28 april 2015 Thanks Tubejack. TL 200, deze Samsung past in mijn binnenzak. Maar een bakelieten telefoon is ook leuk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts