Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Bolletje punt kom! Kun je tegenwoordig prima vinyl bestellen als je krap in je tijd zit.

Klopt,

Je moet alleen afwachten of:

1) het aangebodene ook daadwerkelijk op voorraad is...

(ik heb iets te vaak meegamaakt dat ik pas na een aantal dagen van Bol een mail krijg dat het artikel niet leverbaar is)

2) het artikel wat je bestelt ook het artikel is wat ze gaan verzenden...

(al een aantal keer gehad dat er een ander artikel verzonden werd wat schijnbaar hetzelfde artikelnummer had)

3) het artikel fatsoenlijk verpakt wordt...

(een lp verpakt in een net iets te krappe doos waar deze schuin in steekt, zonder ondersteunt te worden... tja dan vraag je erom dat de lp breekt... ook dat heb ik al een keer meegemaakt.

Voor mij dus geen Bol meer.

• Members

Die problemen heb ik nooit aan de hand gehad. Misschien omdat ik een zakelijk account heb? Alles is goed en degelijk verpakt, het juiste artikel arriveert ook altijd een dag na bestellen, dus geen problemen.

Nu ga ik nog steeds het liefst naar een stenen platenwinkel, maar soms komt dat er simpelweg niet van. Is (in mijn geval) ook veiliger, als ik naar een stenen winkel ga voor 1 of 2 titels  kom ik altijd terug met een veelvoud van het originele aantal...

Louis en Duke "Together again for the first time". Daarnaast volgens mij de eerste plaat van Joan Armatrading. Ten opzichte van vorig jaar speel ik met een nieuwe set buizen in de eindversterker. Had ik eerder moeten doen. Toch wel lastig vast te stellen wanneer ze achteruitgaan. Maar goed de KT 120 en de Trigon stuurbuizen zijn een duidelijke upgrade.

Inmiddels aan het luisteren naar Sarah Vaughan , zonder titel. Fantastische stem. Net een plaat van Jake Bugg gewassen voor mijn zoon. Heb hem inmiddels twee keer gedraaid. Krassen vallen mee. Zoonlief is de Technics met Denon 110 kennelijk wel waard. Hij gaat binnenkort naar Spanje voor een tijdje. Ga ik lekker mee spelen.

Edited by carl

Marco ik ken dat stenen winkel probleem van je heel goed :D

Gelukkig heeft mijn favoriete winkel in Gent en Brussel geen Mister Cash, geen betaalkaarten mogelijk, en dan zorg ik dat ik niet geld genoeg op zak heb om mijn bestelling te betalen + max 1 extra lp ...

Stenen winkel is ook niet zaligmakend hoor

Heb ook al meermaals meegemaakt dat een lp nog te bestellen viel maar uiteindelijk toch niet kon geleverd worden. Voordeel is dat je nog niet betaald hebt