Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

The Customs - Harlequins of love

Dit is hun 2e album (denk ik)

Juist... Dat plaatje werkt niet helemaal naar behoren, Stef...

Werkt nu wel dus ;)

Is wel een aardig album trouwens. Heb 'm vroeger wel regelmatig gedraaid. Nooit gekocht trouwens... :ph34r:

Edited by Henrie

Denes Kovacs, Mendelsohn Violin Cincerto in E minor. Gevolgd door de uitvoering van Miche Auclair met het Italiaanse Symfonieorkest. Klinkt beduidend beter. Het is immers een analoge opname.Toch zat er in die oude platen beduidend minder laag.

Ik ben de collectie op de slaapkamer te voorschijn aan het halen zoals jullie zien.

Edited by carl

Scheherazade van Korssakow door London Symphony Orchestra onder leiding van Igor Markevitch. Ik heb deze plaat in verschillende uitvoeringen. Erg fraai deze uitvoering.

Uit de collectie van mijn zoon Amay Winehouse "black to black" en de Artic Monkeys. Dit voelt allemaal wel als vakantie.

Edited by carl

R-4902297-1378983648-7876.jpeg.jpg

Rosemary Clooney met ondermeer Bing Crosby, Duke Ellington, Harry James en Perez Prado met hun orkesten (en dikwijls fabuleuze solisten!).

Those were the days of music, wine and rosemary, my friend 

we'd thought they'd never end...

Écht kippenvel.......

https://www.youtube.com/watch?v=1nEnenji0PI

Trixie Whitley..... Omdat ik groot fan van haar vader Chris was, en zij ten tonele verscheen, was ik meteen om: dezelfde manier van lekker rauw gitaarspel en een evenzo rauwe vaak overslaande stem. Geweldig  :wub:  :wub:  :wub: .

En dan die herkenbare dingen van haar vader, als een terloopse oogopslag, of soms een duistere blik.....