Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Cool! Het blijft een uniek geluid dat Barry en zijn twee broers hebben gebracht!

Mijn vrouw is fan van de Bee Gees, audiofiel of kan op zijn minst goed geluid waarderen.  Vooral het latere werk, zoals E.S.P. , One, High civilization en vooral There is where I came in  :wub:  -wat denk ik- bijna niemand kent :unsure: is perfect opgenomen :) Af en toe zet ik het op, ook alle oude nummers.  Vind het zelf ook leuk  :) bijkomstig voordeel, nooit "gezeur" over audio of zoiets onbelangrijks als kabels die over de grond liggen. (minstens 10 stuks)   ;)

Van 2015? Jemig. Dat wist ik niet.

Ik zat te plagen  :P  Release datum was al 30 september 2016 j.l.  Nieuwe muziek is regelmatig vlot op Qobuz te streamen. Soms dezelfde dag!  B)

Maar deze van Yello  had ik even gemist.  Het is mij duidelijk, dat het album album met plezier is gemaakt.  Moet je een paar keer draaien  ;)

Edited by Tubejack

Fantastisch opgenomen? Ik ben benieuwd! Misschien toch goed om de artiest en albumtitel te noemen Jack, bij een plaatje dat quote makkelijker. Of 'leest/voorleest' ook beter voor de slechtziende/blinde en hun hulpmiddelen.

Gisteravond helemaal gedraaid, ze kan nog steeds mooi zingen.  Maar om e.e.a. manier raakt het me niet zo, als bij haar eerdere werk.  Maar misschien heb ik dat te veel gedraaid :unsure:   

Fantastisch opgenomen? Ik ben benieuwd! Misschien toch goed om de artiest en albumtitel te noemen Jack, bij een plaatje dat quote makkelijker. Of 'leest/voorleest' ook beter voor de slechtziende/blinde en hun hulpmiddelen.

Ik heb het even aangepast Ivan.  Even "reclame maken"  voor Qobuz. :rolleyes:   Heb het nu een half jaar of zo.  De geluidskwaliteit vind ik zéér goed.  Vaak beter, dan eigen materiaal dat op mijn harddisk staat. Bijna dagelijks nieuwe albums, voor elk wat wils. :wub:  Niet geschikt, voor betweterige audiofielen met een beperkte collectie van een cd of 10. :P