Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Nou Bert, aan platen wassen doe ik niet, en gelukkig maar, want aan dat mannetje te zien, schiet het niet op.

Met weinig bedoelde ik het aantal platen van Fairport Convention. Beneden, van Alex. En hierboven, van mij, ongeveer even veel/weinig. Jammer genoeg is Sandy Denny vroeg overleden. Zonder haar was het niet zo goed meer.

Jeez, ik werk al sinds 1979 met computers, ben drs wiskunde hoofdrichting informatica en werk nu 32 jaar in de IT. Je hoeft me niet te vertellen wat een backspace is :)

Edited by Duck-Twacy

5 minutes ago, Duck-Twacy said:

Jeez, ik werk al sinds 1979 met computers, ben drs wiskunde hoofdrichting informatica en werk nu 32 in de IT. Je hoeft me niet te vertellen wat een backspace is :)

Dat was bedoeld voor leden die niet sinds 1979 met computers werken en niet drs wiskunde hoofdrichting informatica zijn en nog nooit in de IT hebben gewerkt.:D

Maar kun je nu wel een andere clip plaatsen, ik nl wel en ik heb nog nooit in de IT gewerkt ben geen drs.wiskunde etc. etc..

Edited by TL 200

11 hours ago, Duck-Twacy said:

Zeker, Gilmour heeft een heerlijke stem en nog beter gitaar gevoel

Heeft ie ook, maar toch heb ik een lichte voorkeur voor Roger Waters. Niet als gitarist natuurlijk maar die man bezorgt mij wel meer kippenvel.

Volgens mij heeft hij meer Lebensschmertz en dat merk je.

Die kende ik niet en ga ik straks even afluisteren

Edit zeer de moeite waard (incl. herkenbare dark side sax). Helaas moeilijk aan te komen (hier en daar voor 25-35 euro, of 2e hands Japans voor > 100 euro)

Verder zoeken maar.

Bestelt op Discogs uit de UK (hopelijk vallen de verzendkosten mee)

Edited by Duck-Twacy

Vanavond eerst maar eens lekker luisteren, na een drukke werkdag en veel files....

1000004005469446.jpg

Spinvis - Goochelaars & Geesten

Leuk weer, een tijd niet gedraaid. Ik ben een groot fan geweest en heb hem vaak live gezien. Nu koop ik er niets meer van maar ik mag het nog wel graag horen. Dat heb je wel eens hè, dat je denkt, en nu heb ik er genoeg platen van....

7 hours ago, Seed7 said:

Richard Wright: Wet Dream

Kende ik ook nog niet, bedankt voor de tip!

1 hour ago, Seed7 said:

Mooi. Ja, die plaat is zeer de moeite waard en laat voor mij de basis van Floyd zien, zonder alle effecten en spectakelstukken die mij te vaak in de weg zitten.

Is inderdaad niet zo bombastisch, alhoewel ik daar ook wel erg van houd hoor.