Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

The The: Soul mining.

Zette daarnet koffie, en bekeek eens de stappel liggende platen in de platenkast in de voorkamer. Onder twee halfvergane songbooks - waar ze vandaan komen weer ik niet meer - lag bovenop de platen deze van The The. Hé, gek, dacht ik. heb ik die van boven hier neergelegd?
Met de verse koffie naar de geluidsstudio/den/studeerkamer en zoeken. The The, na 10 CC... ja hoor, hij stond er nog, dus die is eigenlijk dubbel. Gelijk maar weer eens draaien.

Waanzinnig lekkere muziek, zeg.

1 minute ago, mumsoft said:

Was de kant net afgelopen, gaat mijn telefoon krijsen. Schrik me een kapotje. Dan ook nog eens allerlei sirenes buiten, may-day, may-day!

Maar gelukkig, het was een test.

Mijn telefoon zei dat ik een Cell Broadcast had ontvangen. Zal dat alarm wel geweest zijn.

May-day in december..................

Ik kreeg vol in beeld dat er een ZEER ERNSTIGE WAARSCHUWING was (of zoiets). Dacht even: hee, een virus :eek:

En een juffrouw braakte in rap Engels een of andere tekst uit. Kon het nauwelijks volgen.

Mijn vorige telefoons waren niet geschikt voor NL-Alert, deze wel. Een hele geruststelling :confused:

1 hour ago, René N. said:

Een vriend van mij had ze live gehoord en vond het hélemaal nixs:

My Baby - Shamanaid

Heel erg minimaal, met drums, bas en gitaar (en zang), maar het rockt en bluest lekker :blink: :rolleyes:

Ik vind het ook wel lekkere muziek, komt sogaar uit Nederland ja.

Zit er nu naar te luisteren, interessante tekst onder de clip op U-buis.

14 hours ago, TL 200 said:

Ik vind het ook wel lekkere muziek, komt sogaar uit Nederland ja.

Zit er nu naar te luisteren, interessante tekst onder de clip op U-buis.

Gisteravond op de set bekeken/gehoord, en onderwijl wat gelezen in Harry Potter. Maar veel tekst in het beeld, op titels na dan, ben ik niet tegengekomen. Wel lekkere muziek.

3 minutes ago, mumsoft said:

Gisteravond op de set bekeken/gehoord, en onderwijl wat gelezen in Harry Potter. Maar veel tekst in het beeld, op titels na dan, ben ik niet tegengekomen. Wel lekkere muziek.

Onder de clip staat de tekst die ik bedoelde Marc. Info over de band.

Vooral leuk dat stukje over Seasick Steve, zag hem in een programma over Down the Rabbithole. Daar zei hij dat in de V.S. nieuwe jonge bands zoveel op elkaar leken qua stijl en dat hij het zo mooi vindt dat er in ons landje zo'n grote diversiteit is. Mogen we best een beetje trots op zijn.

Edited by TL 200