Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Hier weer even OM radio (Old Mens Radio), lekkere oude hitjes van vroegâh. Deed het even niet, toen me maar even getroost met Radio 6, maar afgehaakt door al dat geklep.

Zeg Aurelius, die plaatjes uit 2003 zijn me echt veel te modern.

On 16-9-2018 at 4:28 PM, mumsoft said:

Hier weer even OM radio (Old Mens Radio), lekkere oude hitjes van vroegâh. Deed het even niet, toen me maar even getroost met Radio 6, maar afgehaakt door al dat geklep.

Zeg Aurelius, die plaatjes uit 2003 zijn me echt veel te modern.

Ist echt Mumsoft ik hou ook van the 80 s en 60 s als de music naar mij  smaak is.

Maar er in de jaren 90 zo veel mooi s 

gemaakt.:) zeker op alt rock gebied.

Ik sta op met Ierse folk in mijn hoofd "all around my hat", en besluit Ierse radio op te zetten. Tik in Irish in de Radio app in Kodi en kan kiezen uit een berg radiostations. Iemand een tip?? Heb nu Irish Folk opgezet. Is best aardig.

Tuurlijk, als je er niet van houd, houdt het op. Jammer dat die Motion Picture zo weinig laat horen, alleen.

Hier nu Faith van The Cure (LP). Ben bezig de harde schijf van mijn Humax te analyseren. Wil er Ubuntu met TVMosaic op proberen, maar eerst moet er nog wat vanaf, oude radio-opnamen. Dus een beetje Faith en soms wat Cure kan dan geen kwaad. :)

On 29-9-2018 at 4:45 PM, mumsoft said:

Tuurlijk, als je er niet van houd, houdt het op. Jammer dat die Motion Picture zo weinig laat horen, alleen.

Hier nu Faith van The Cure (LP). Ben bezig de harde schijf van mijn Humax te analyseren. Wil er Ubuntu met TVMosaic op proberen, maar eerst moet er nog wat vanaf, oude radio-opnamen. Dus een beetje Faith en soms wat Cure kan dan geen kwaad. :)

Faith heb ik wel in the cure . ze mochten wel weer een lp uitbrengen.🤔

Een album dat je niet zo vaak tegenkomt:

Reach the Beach

The Fixx met Reach the Beach. Behoort niet tot mijn grootste favorieten, maar hangt er zeker wél dicht tegen aan. Lekker album uit alweer 1983....

Hi hi, ik heb de radio-opnames van de Humax overgezet op een usb-stikkie en die speel ik nu af. Is wel van alles, Weinachtsoratorium, Pink Floyd van een of andere top 2000, iets van WDR3 en wat niet al. Kan er dus geen youtubeje van plaatsen.

Ik weet niet of ze nog leven, maar bij het zoeken van Jefferson Starship (van Airplane heb ik niks) kwam ik een LP van de Talking Heads tegen. Bleek een kadootje van een vroegere vriend van ons. Die opgezet.

Hmm, merkwaardige muziek, ik ken het wel, maar wàt een vreemde uitvoering. Geeft niet, gewoon maar eens luisteren, onderwijl een enquete van 5 minuten (zeggen ze) ingevuld.  De plaatkant was daarna meteen afgelopen. Blijkt het een maxi-single te zijn, 45 toeren, vermomd als langspeler. B)

Once in a life time - Talking Heads (1981)

2 hours ago, mumsoft said:

Ik weet niet of ze nog leven, maar bij het zoeken van Jefferson Starship (van Airplane heb ik niks) kwam ik een LP van de Talking Heads tegen. Bleek een kadootje van een vroegere vriend van ons. Die opgezet.

Hmm, merkwaardige muziek, ik ken het wel, maar wàt een vreemde uitvoering. Geeft niet, gewoon maar eens luisteren, onderwijl een enquete van 5 minuten (zeggen ze) ingevuld.  De plaatkant was daarna meteen afgelopen. Blijkt het een maxi-single te zijn, 45 toeren, vermomd als langspeler. B)

Once in a life time - Talking Heads (1981)

heerlijke plaat die gasten heben mooie plaatjes gemaakt. it is still a road to nowhere.