Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

43 minutes ago, mumsoft said:

Die top 1000 op radio 5 leek me wel wat, maar dat was maar één dag? Kon het gisteren niet vinden.

Het was van maandag 26 t/m vrijdag 30 november 2018 https://www.nporadio5.nl/evergreen-top1000

Maar als je Spotify hebt kun je binnenkort ook de hele lijst beluisteren.  Die van 2017 staat er sowieso 

Grappig & merkwaardig. Tussen half twee en twee uur was op ONS weer een aflevering van De Plaat Blijft Hangen - oude hits van meest vergeten artiesten. Deze keer was het thema 'regen', zeer toepasselijk dus. Aan het eind van het showtje zag ik een groep The Darts, nooit van gehoord, maar hun zanger deed me vreselijk denken aan... aan... ? :wacko: Gut, hoe heette die kerel met dat vollemaansgezicht toch ook al weer? Collin Blunstone? Nee...! Maar iets met Col? The Darts opgezocht en in wikipedia de bandleden gezien, maar het kwartje viel niet. Nu herinnerde ik me dat mijn vollemaansartiest bekender is van een andere groep, eh... peins. Genesis? Ja, Genesis! En... dan... gaat het dus over... Phil Collins! Ja, Phil Collins!

Genesis en Phil opgezocht in de platenverzameling beneden, maar niet gevonden. Toen boven, alweer niets! Laat staan The Darts natuurlijk.

Gelukkig komt Tidal to the rescue

In the air tonight

Och, ik probeer me wel te beperken hoor. En dat concert is hier on de hoek. Zondag heb ik notabene 3 concerten in de agenda, waarvan ik nu al weet dat ik er maar een bezoek. Ook hier in Leiden, ietsje verder alleen.

Streams van Charles Lloyd and the Marcels en Anna Galvi.

De eerste stream bestaat uit werkelijk zeer fraaie muziek en de tweede  stream klinkt wel apart met allerlei geluidseffecten. Leuk om zo te laten horen dat je een goede set hebt. Trouwens ook goede muziek.

Edited by carl