Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

54 minutes ago, Hans van Liempd said:

Hier het nieuwe album an Beth Hart, Live at the Royal Albert Hall. Ik vind dit errug goed. Én lang. Het complete concert!

Aanrader. 

Wat een podiumbeest is dat hè? Ik heb haar twee keer live mogen zien, toen was ze nog ietwat slanker trouwens..... 😏

Gisteren bij Kringloop "De grootste Bazaar" in Eindhoven een flinke stapel vinyl gehaald. Er blijkt in deze kringloop een 2e hands platenwinkeltje te zitten. Redelijk veel keus, goede kwaliteit en hele vriendelijke prijzen.

Een van de platen die ik meegenomen heb is Working with Fire and Steel van China Crisis met het prachtige Wishful Thinking.

Edited by edwin16

Ik was ook benieuwd, maar dit zegt me niks. NPO2 is tv, ok. Ziggo is de digitale tuner, denk ik. Maar die Nak... Een Nakamichi bandrecorder vermoedelijk? En hoe gaat dat dan vanaf die Horizon box? NB Ik heb in het verleden ook tv opgenomen, op een Humax, digitaal. En dat kan digitaal weer op een stickie of harde schijf. Maar op een bandrecorder?

51 minutes ago, mumsoft said:

Ik was ook benieuwd, maar dit zegt me niks. NPO2 is tv, ok. Ziggo is de digitale tuner, denk ik. Maar die Nak... Een Nakamichi bandrecorder vermoedelijk? En hoe gaat dat dan vanaf die Horizon box? NB Ik heb in het verleden ook tv opgenomen, op een Humax, digitaal. En dat kan digitaal weer op een stickie of harde schijf. Maar op een bandrecorder?

Neeeee, geen bandrecorder. Een Nakamichi 682zx is een cassettedeck. En in 1981 was de 682zx het topmodel. En speelt mooier dan bv. een Dragon.

540.jpg

De horizon box heb ik aansloten op m'n versterker. Zo kan ik het audiosignaal over m'n luidsprekers horen. En opnemen op cassette. Ideaal om bijvoorbeeld liveconcerten te bewaren. Deden we vroeger ook al. Is nog steeds leuk ;-)

53 minutes ago, hansko said:

Gisteren avond bij Witteman:  een deel van een strijkkwartet (Arcadania) van Thomas Ades genaamd "O Albion"

https://www.youtube.com/watch?v=nP5__SSf3dk&list=RDnP5__SSf3dk&start_radio=1

Mooi! Ga die uitzending van de week bekijken op NPO Cultura. Goed voornemen voor het nieuwe jaar.