TL 200 Posted 25 januari 2019 Report Share Posted 25 januari 2019 4 hours ago, René N. said: Wel grappig, een aantal meldt zich "gewoon" af als ze even wat anders te doen hebben en offline gaan. Ja, dat komt mede omdat we vaste lezers hebben. Die weten dan dat ze voorlopig even niet hoeven te kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 25 januari 2019 Report Share Posted 25 januari 2019 46 minutes ago, TL 200 said: Ja, dat komt mede omdat we vaste lezers hebben. Die weten dan dat ze voorlopig even niet hoeven te kijken. Dat klopt. En vast schare fans van minimaal één.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 25 januari 2019 Report Share Posted 25 januari 2019 Je moet toch ergens beginnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 25 januari 2019 Report Share Posted 25 januari 2019 Philip Glass maar dan anders. Kwam ik tegen op de blog van Edwin16 http://geluidsdrager.blogspot.nl/ Jammer dat Edwin daar al een poosje niet meer heeft geschreven. Heb er mooie muziek ontdekt. Geen tijd meer voor Edwin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 26 januari 2019 Report Share Posted 26 januari 2019 Link to comment Share on other sites More sharing options...
edwin16 Posted 26 januari 2019 Report Share Posted 26 januari 2019 12 hours ago, TL 200 said: Philip Glass maar dan anders. Kwam ik tegen op de blog van Edwin16 http://geluidsdrager.blogspot.nl/ Jammer dat Edwin daar al een poosje niet meer heeft geschreven. Heb er mooie muziek ontdekt. Geen tijd meer voor Edwin? Nee, niet echt. Genoeg ideeën, er ligt al veel info klaar, maar tijd om artikelen te schrijven ontbreekt op het moment vanwege o.a. een drukke nieuwe baan en studie. Maar wie weet... je bent niet de enige die er om vraagt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 26 januari 2019 Report Share Posted 26 januari 2019 Waar een wil is, is een weg. Maar laat je niet opjagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 26 januari 2019 Report Share Posted 26 januari 2019 5 hours ago, edwin16 said: je bent niet de enige die er om vraagt. Dat is een mooi compliment voor je! Neem de tijd en stel je prioriteiten zelf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 26 januari 2019 Report Share Posted 26 januari 2019 (edited) Van elk van deze 3 kanjers heb ik wel albums maar nog nooit had ik ze samen op één album gehoord. Mooi!! Met dank aan Edwin. Edited 26 januari 2019 by TL 200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
edwin16 Posted 26 januari 2019 Report Share Posted 26 januari 2019 57 minutes ago, TL 200 said: Van elk van deze 3 kanjers heb ik wel albums maar nog nooit had ik ze samen op één album gehoord. Mooi!! Met dank aan Edwin. Volgens mij zit je naar mijn erelijst te kijken.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 26 januari 2019 Report Share Posted 26 januari 2019 1 hour ago, edwin16 said: Volgens mij zit je naar mijn erelijst te kijken.... Niet meer, ik luister nu naar Stanley Clarke Trio met Hiromi en Lenny White met Jazz in the Garden Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 26 januari 2019 Report Share Posted 26 januari 2019 Rita Reys sings Michel Legrand. Vind, nee, vond, Rita Reys sings Burt Bacharach eigenlijk mooier. Maar ja, die is niet vandaag gestorven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 26 januari 2019 Report Share Posted 26 januari 2019 Heb er even een clip van opgezocht om te kijken/horen wat voor muziek dat nou is maar het is niet zo mijn ding. ik zet zo iets anders op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 26 januari 2019 Report Share Posted 26 januari 2019 Ben nu meer in de stemming voor dit en heb het ook opgezet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 26 januari 2019 Report Share Posted 26 januari 2019 Tja, is ook al best een oudje in mijn platenkast. Moest een tijd zoeken, die platen dateren uit mijn schooltijd. Maar mijn geheugen doet het nog goed, via Michel Legrand (die nog wel wat meer in zijn mars had dan liedjes schrijven) vond ik Rita Reys. Die is in 2013 overleden. En snuffelend in de platenkast kom je dan leuke dingen tegen. Zoals Amazing Grace - The Military band of the Royal Scots Dragoon Guards. Kijk ze eens trots marcheren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 26 januari 2019 Report Share Posted 26 januari 2019 Ik kwam ooit een site vol moppen over Schotten tegen, deze herinner ik me nog: Do you know why the pipers are always walking? A moving target is harder to hit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 27 januari 2019 Report Share Posted 27 januari 2019 Da's geen leuke. Maar wat is de rest aan het doen? Oorverdovende stilte draaien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 27 januari 2019 Report Share Posted 27 januari 2019 Ik had Joan As Police Woman opgezet: maar het was de verkeerde, ik had eigenlijk deze willen draaien: Vanwege mijn nieuwe draaitafelmat wil ik weer wat oudere plaatjes draaien, om te proberen zeg maar. Morgen dan maar Real Life..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 31 januari 2019 Report Share Posted 31 januari 2019 Die heb ik gisteren geprobeerd, met Tidal. Het bekoorde me niet erg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 31 januari 2019 Report Share Posted 31 januari 2019 40 minutes ago, mumsoft said: Die heb ik gisteren geprobeerd, met Tidal. Het bekoorde me niet erg. Ik draai hem/haar ook niet vaak meer, maar Real Life vind ik wel fijn, ook qua opname.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 31 januari 2019 Report Share Posted 31 januari 2019 Toch weer eens opgezet. In sommige nummers hoor ik die huilebalk (ben verdorie zijn naam kwijt) meezingen. Grappig, had natuurlijk nog nooit van Joan as Police Woman gehoord. En merk je nou verschil met de nieuwe draaitafelmat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 31 januari 2019 Report Share Posted 31 januari 2019 6 minutes ago, mumsoft said: Toch weer eens opgezet. In sommige nummers hoor ik die huilebalk (ben verdorie zijn naam kwijt) meezingen. Grappig, had natuurlijk nog nooit van Joan as Police Woman gehoord. En merk je nou verschil met de nieuwe draaitafelmat? Antony Hegarty.... Was ooit bij DWDD of zo, heb ik toen gemist maar scheen veel indruk gemaakt te hebben. Ik heb hem verder niet gezien of zo.... De mat geeft een ontzettende rust, er komt weer veel meer door, omdat dit niet verdrongen wordt door het plateau van de Garrard 301, die echt "zingt". En dan met mijn "oude" mat erop werd het er niet beter op... Hoewel ik daar wel erg veel plezier van heb gehad. Maar ja, je weet niet hoe het kán zijn als je het niet geprobeerd hebt, of iets anders hebt geprobeerd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 31 januari 2019 Report Share Posted 31 januari 2019 Ah, ja, Antony, bedankt. Moet van hem nog ergens een uitvoering hebben met (meen ik) het metropole orkest, maar vindt die maar eens. Heet nu Anohni: https://nl.wikipedia.org/wiki/Anohni Hier een aardig clipje (bron: https://www.nrc.nl/nieuws/2012/08/06/kijken-carice-van-houten-in-videoclip-antony-the-johnsons-a1442673) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 3 februari 2019 Report Share Posted 3 februari 2019 On 1/31/2019 at 1:20 PM, mumsoft said: Moet van hem nog ergens een uitvoering hebben met (meen ik) het Metropole orkest, Die staat alleen nog op Youtube, bij de NTR is hij niet meer te zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 3 februari 2019 Report Share Posted 3 februari 2019 NPO radio 4 concerten staat hier nu zachtjes op de achtergrond te spelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts