qwert Posted 10 januari 2004 Report Share Posted 10 januari 2004 Ff freaken weer : Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 10 januari 2004 Report Share Posted 10 januari 2004 MP3 van Apocalyptica feat. Nina Hagen - Seeman Wat een stem heeft zij. En verder is Apocalyptica wel geinig, maar een CD van hun hoef ik niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 januari 2004 Report Share Posted 10 januari 2004 MP3 van Apocalyptica feat. Nina Hagen - Seeman Wat een stem heeft zij. En verder is Apocalyptica wel geinig, maar een CD van hun hoef ik niet. Ik ook niet meer Heb er eentje (Inquisition Symphony). Die is opzich best goed, maar ik vind het gaan vervelen na een tijdje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 10 januari 2004 Report Share Posted 10 januari 2004 Maar weer eens een tijdloze Los Lobos lp opgezet. Gekocht in de jaren dat vinyl echt op de bon was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 10 januari 2004 Report Share Posted 10 januari 2004 Om precies te zijn, de live versie van Downside Up Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fr@nkS Posted 11 januari 2004 Report Share Posted 11 januari 2004 Gewoon nix Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 11 januari 2004 Report Share Posted 11 januari 2004 Everon - Flesh Op de gok gekocht (aanbieding) Heel prettige progrock, doet me denken aan oude marrilion en saga. Zeer goede productie, afwisselende nummers, eerst maar eens een paar spins geven, maar de 1ste indruk is goed! Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 11 januari 2004 Report Share Posted 11 januari 2004 Speciaal voor Ome Henk. . Lee Ritenour ,ook op GRP Maar heb nu deze op staan . DAVID SANBORN & BOB JAMES ''double vision'' 1986 (Warner) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 11 januari 2004 Report Share Posted 11 januari 2004 De promo van de nieuwe Grip Inc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 11 januari 2004 Report Share Posted 11 januari 2004 Lee Ritenour ,ook op GRP Rio (zowel de cd als de lp) heb ik op Electra en niet op GRP De plaat ''rio'' van Lee Ritenour is op Lp verschenen in Japan op JVC industries .In Europa en de USA is deze op Electra/Musican verschenen .Op cd is deze in 1985 voor het eerst uitgebracht op GRP. Waarvan de cover ongeveer het zelfde uitziet als de foto die hier getoond wordt. Cover van de Japanse uitvoering van de LP. Op de officiele website van Lee Ritenour staat deze Cd ook vermeld in de discografie onder GRP records. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 11 januari 2004 Report Share Posted 11 januari 2004 Lee Ritenour ,ook op GRP Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 11 januari 2004 Report Share Posted 11 januari 2004 klopt toch ,deze is de LP versie die jij laat zien is op Electra/Musican verschenen. dan heb jij de ''gewone'' Europese uitvoering (De US versie is hetzelfde). De cover die ik liet zien is van de JAPANSE uitvoering van deze lp. (Wel effe beter lezen Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 11 januari 2004 Report Share Posted 11 januari 2004 qwert, hoe weet je welke uitvoering van een cd mooier is? Ik zie vaak 2 versies of nog meer van ee cd en ik heb dan geen flauw idee welke beter is.... Kan jij wat vuistregels posten ofzo GAme Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 11 januari 2004 Report Share Posted 11 januari 2004 Bij mij speelt deze nu : Da's wel iets anders (recenter) dan z'n electric band Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 11 januari 2004 Report Share Posted 11 januari 2004 ],11 Jan 2004, 19:25:58] qwert, hoe weet je welke uitvoering van een cd mooier is?Ik zie vaak 2 versies of nog meer van ee cd en ik heb dan geen flauw idee welke beter is.... Kan jij wat vuistregels posten ofzo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 11 januari 2004 Report Share Posted 11 januari 2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 11 januari 2004 Report Share Posted 11 januari 2004 hmmmm, waarom niet de geremasterde versie? Daarom wilde je de sepcial edition van 16 man of tain ook niet.... en is er verder nog meer over te zeggen? is er verschil tussen een duitse en franse versie? Game. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 11 januari 2004 Report Share Posted 11 januari 2004 Heb zojuist deze maar eens effe opgezet (om toch nog een zomers tintje aan deze druilerige dag te geven) (ook erg fraaie opname) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 11 januari 2004 Report Share Posted 11 januari 2004 ],11 Jan 2004, 20:54:00] hmmmm, waarom niet de geremasterde versie? Daarom wilde je de sepcial edition van 16 man of tain ook niet.... Die ''special edition'' van 16 men of tain zal niet anders klinken dan de ''gewone'' uitvoering. behalve dan de bonus tracks en een klein verschil in cover ,zal de opname (Uit 1999) op beide cd,s het zelfde klinken. Echter bij die oude plaat (Velvet darkness) die uit 1976 stamt, zijn wel duidelijke verschillen te horen. De Japanse cd die op King records uitgebracht is ,is 24 bit geremasterd .De US uitvoering is NIET geremasterd ,maar bevat wel bonus tracks .Maar die ''bonus'' tracks zijn eigenlijk niks anders dan een ''alternatieve'' uitvoering van nummers die ook al op de lp stonden. Ik heb het hier nog altijd over ''velvet darkness''. en is er verder nog meer over te zeggen? is er verschil tussen een duitse en franse versie?Game. Er is eigenlijk weinig verschil tussen de ''Duitse'' of ''Franse'' uitvoering ,dit heeft gewoon alles te maken met de distributie. Die remasteringen hebben eigenlijk meer betrekking op oude opnames (Zeg maar uit de tijd van de LP) Opnames vanaf de jaren '90 worden in het algemeen NIET geremasterd ,omdat deze al meteen op het geluidskwaliteitsnivo van Cd,s zijn opgenomen. Zo zal de cd ''wardencliff tower'' (Uit 1992) van Allan Holdsworth op Cream records (heruitgave) NIET anders klinken ,dan de cd uitgave die ik heb op Restless records (Hoes en opname zijn hier gelijk) Alleen het label en bestelnummer is anders. Dit even ter info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 11 januari 2004 Report Share Posted 11 januari 2004 hmmm, maar die japanse uitvoeringen klinken toch beter dan de gewone?? Game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 11 januari 2004 Report Share Posted 11 januari 2004 Blijft mooi, ook na 20 jaar (wat vliegt de tijd) Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 11 januari 2004 Report Share Posted 11 januari 2004 ],11 Jan 2004, 22:23:26] hmmm, maar die japanse uitvoeringen klinken toch beter dan de gewone?? Game Omdat veel opnames zijn geremasterd (Betreft cd,s). Maar of dit ook een verbetering is ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 11 januari 2004 Report Share Posted 11 januari 2004 Voor mij speelt vooral een rol: de geluidskwaliteit. Vind ik errug belangrijk. En het lieft wil ik idd niet dat ze klooien met het originele hoesontwerp. Maar goed, dank voor de info Weet je BTW nog iets goeds op fusion gebied van DeJohnette?? Game Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 11 januari 2004 Report Share Posted 11 januari 2004 ],11 Jan 2004, 22:50:07] Voor mij speelt vooral een rol: de geluidskwaliteit. Vind ik errug belangrijk.Maar goed, dank voor de info Weet je BTW nog iets goeds op fusion gebied van DeJohnette?? Game Voor tips over deze drummer kan Sayonara of Frankie jouw beter informeren. Ik ben niet zo heel erg thuis met de releases op het ECM label (Heb er wel wat van staan). En het lieft wil ik idd niet dat ze klooien met het originele hoesontwerp. Dit vind ik minstens zo belangrijk. De cd,s die je op de foto ziet hebben de zelfde coverafbeelding als de LP. Er zijn ook veel GEREMASTERDE Japanse cd,s zoals deze. (Zie de foto). Ook hier zien de covers er het zelfde uit als de Lp. Alleen deze cd,s zijn dan wel geremasterd. Let op de Japanse uitvoering van Velvet darkness van Allan Holdsworth. (Op de voorgrond). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 11 januari 2004 Report Share Posted 11 januari 2004 He qwert...jij bent ook overal te vinden Ps: die nieuwe camera van je werkt wel goed hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts