Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

e14231ylzsd.jpg

Mark Hollis - Mark Hollis

De laatste zin in de review van AMG:

"...one prays he doesn't again wait for the seven-year itch to strike before returning."

Nou, hij is al een aardig eind opweg. Iemand een idee of ie nog muziek maakt? Ik vind dit album erg mooi, dus zou best nog een album van hem willen zien verschijnen...

laughterthroughtears.jpg

Volgens de Engelse kwaliteitskrant The Times is Oi Va Voi een van de grote ontdekkingen van 2003. Want anders dan bijvoorbeeld Shantel doet met Bucovina Club, is Laughter Through Tears een mengvorm van traditionele balkanmuziek met eigentijdse beats en Joodse wortels. Het resultaat is een kruising van Lamb met Goran Bregovic en dat luistert lekker weg.

Hun 2e B)

f55578ps8he.jpg

Spyro Gyra - Morning Dance

De eerste is ook wel aardig. :D

B000001O7K.01.LZZZZZZZ.jpg

Maar let er wel op dat je op Lp deze uitvoering hebt (Amherst INF 9011) En op cd deze uitvoering (MCA CD1651)

Hier is dan eindelijk mijn korte review van de fusioncompilatie die qwert voor mij gemaakt heeft. Ik waardeer het uitermate dat hij hiervoor de tijd heeft genomen :cool: Overigens staan hieronder niet de desbetreffende nummers van de compilatie, maar de albums waarvan deze compilatie is gemaakt.

Eindelijk de compilatie bespreking .Ben aangenaam verrast dat je de meeste nummers toch een voldoende geef. waarbij mij opvalt dat jij die Bon Lozaga toch het mooist vind. Dit is de cd waar dat nummer opstaat.

Boncv.gif

BON LOZAGA ''Full Circle'' (Lolo)

Guest muziekfreak
deze ff opstaan

d3235480814.jpg

MMMMMMMmm.....kruder en dorfmeister...2 heerlijke cd`s.

Moet eens een keer naar Tosca en Peach Orchestra gaan luisteren.

Ook 2 van me favorieten...die ik nu aan het draaien ben.

'T heeft inderdaad een tijdje geduurd :rolleyes:

En die Bon komt binnenkort in huis :D Die van Gamalon trouwens ook ;)

Wie weet laat ik de sampler een reisje maken :huh: Maar naar wie :unsure: Ik heb wel een idee, maar........

Die Bon Lozaga is nog redelijk goed leverbaar . Maar je moet toch niet te lang wachten met dit soort cd,s .Hij is inmiddels ook al 10 jaar oud ,en daardoor steeds moeilijker te krijgen .Maar hij is nog niet out of print.

Deze cd weet ik niet hoe het met de levering zit. Heb ik ook al zo,n 10 jaar in bezit. Maar ik kom ,m op internet nog vaak genoeg tegen ,dus dat moet toch lukken. o,ja op enkele nummers speeld Spyro Gyra keyboard player Tom Schuman mee.

cover_5100692003.jpg

Deze kan ik jou ook aanbevelen. :D

cover_184423592003.jpg

Wie weet laat ik de sampler een reisje maken :huh:  Maar naar wie :unsure:  Ik heb wel een idee, maar........

Laat ik niet je eerste keuze zijn wellicht,maar ook niet de laatste? :lol:

--Hans.

Hij wilde deze cd uitgerekend naar jou toesturen :D (Kun je jouw muzikale horizon verbreden :lol: ).

Ome henk, mits het niet teveel moeite is zou ik er een copy van willen hebben of lenen, laatst enkele dingen gehoord richting dat genre, en ik ben er zeer benieuwd naar.

Pvd, mot ik nog een kopietje maken :rolleyes:

Zou het zeer op prijs stellen, de kosten vergoed ik natuurlijk!

Ik zet hier nu op:

Peter Gabriel - UP

Gisteren voor 9 euro op de kop getikt. (Nieuw)

f91590qz9oa.jpg