Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Nee, Geerdie dat klopt! Wat een gekunstelde rotzooi brengt dat genootschap ten gehore! Ongewild krijg ik die bij het zappen soms voorgeschoteld of op die k*t radio op het werk. En coveren kunnen ze ook al niet.

Hubertinus

Is dat niet wat overdreven? Vind het best een goed album. Al was de eerste (en de EP daarna) beter. Overigens vind ik dit helemaal niet hard of zo. Zou niet weten waarom dit niet voor tere oortjes is. Misschien niet voor audiofiele oortjes...

Ik vind ze echt superslecht.

Game

Weet erg weinig van klassieke muziek :o . Een collega van mij wil een poging doen om mij enigszins wegwijs te maken hierin (voor zover dat gaat). Moet zeggen dat hij blijkbaar gelijk de spijker op z'n kop slaat met de eerste CD die ik van hem mag lenen: Gustav Holst - Die planeten gedirigeerd door Zubin Mehta. Schitterend! :rolleyes:l73216gkigd.jpg

Een stuk wat 7 planeten 'beschrijft'. Heel erg beeldend. Grappig was dat in de tijd dat Holst dit sutk schreef (ik geloof 1914), Pluto nog niet ontdekt was....

Voor de 'beginnelingen' onder ons misschien een tip....

Fulco

],22 Jan 2004, 20:10:12]
Nee, Geerdie dat klopt! Wat een gekunstelde rotzooi brengt dat genootschap ten gehore! Ongewild krijg ik die bij het zappen soms voorgeschoteld of op die k*t radio op het werk. En coveren kunnen ze ook al niet.

Hubertinus

Is dat niet wat overdreven? Vind het best een goed album. Al was de eerste (en de EP daarna) beter. Overigens vind ik dit helemaal niet hard of zo. Zou niet weten waarom dit niet voor tere oortjes is. Misschien niet voor audiofiele oortjes...

Ik vind ze echt superslecht.

Game

Maar jij houdt dan ook alleen maar van gepiel op een te klein drumstel... :rolleyes:

De fusion sampler van qwert!

(met dank aan ome henk!!)

Vind het meeste echt erg goed qua 1ste indruk.

Waar kan je deze cd's kopen?, bol en nlstore hebben ze niet......

Within temptation vind ik behalve 1 nummer van "the dance" ook 3x niets, luister dan the gathering (mandylion),nightwish,mastermind,amaran als je metal met een goeie zangeres wil horen.

Within temptation vind ik behalve 1 nummer van "the dance" ook 3x niets, luister dan the gathering (mandylion),nightwish,mastermind,amaran als je metal met een goeie zangeres wil horen.

Heb je haar ooit live horen zingen? Ze kan echt wel zingen...

Jazeker, ik vind dat piepstemmetje echt helemaal niets, en dan nog die ubersimpele muziek erbij, en dan die opblaaskaktussen live, hahaha echt vermakelijk 15000 mensen die haar na probeerden te doen op graspop vorig jaar :)

Op de radio vind ik het trouwens niet erg, 90% wat op radio3 komt vind ik nog minstens 10x erger!!

Fusion sampler is trouwens weer afgelopen, nu druk ik er even deze prockrock cd in, misschien wel wat voor je henrie!

Magellan01.jpg

Jazeker, ik vind dat piepstemmetje echt helemaal niets, en dan nog die ubersimpele muziek erbij, en dan die opblaaskaktussen live, hahaha echt vermakelijk 15000 mensen die haar na probeerden te doen op graspop vorig jaar :)

Op de radio vind ik het trouwens niet erg, 90% wat op radio3 komt vind ik nog minstens 10x erger!!

Fusion sampler is trouwens weer afgelopen, nu druk ik er even deze prockrock cd in, misschien wel wat voor je henrie!

Magellan01.jpg

Ken ik niet... Maar prog is goed over het algemeen...

Guest Hubertinus

Henrie,

Ik geloof dat jij op een wat naieve manier op de wereld rondloopt. De groep Within Temtation is volgens mij volledig bedacht. Vervolgens wordt er dan een promocampagne opgestart en ... misschien valt er wat te verdienen.

Hetzelfde is het met alle Gossip en gelul die er over zogenaamde sterren rondgestrooid wordt: onder de aandacht blijven want de kassa moet rinkelen. Ook de media tieren er welig bij want anders hebben die niks te doen. De ene hand wast de andere.

Dan is er nog het feit dat zogenaamde biografische feiten van zogenaamde sterren gewoon worden verzonnen om het allemaal wat sappiger te maken of indrukwekkender.

Hubertinus

Henrie,

Ik geloof dat jij op een wat naieve manier op de wereld rondloopt. De groep Within Temtation is volgens mij volledig bedacht. Vervolgens wordt er dan een promocampagne opgestart en ... misschien valt er wat te verdienen.

Hetzelfde is het met alle Gossip en gelul die er over zogenaamde sterren rondgestrooid wordt: onder de aandacht blijven want de kassa moet rinkelen. Ook de media tieren er welig bij want anders hebben die niks te doen. De ene hand wast de andere.

Dan is er nog het feit dat zogenaamde biografische feiten van zogenaamde sterren gewoon worden verzonnen om het allemaal wat sappiger te maken of indrukwekkender.

Hubertinus

Ach ja, je kent me niet eens, maar je weet wel dat ik 'naief in de wereld rondloop'. En dat alleen omdat ik WT goed vind. Sneu hoor...

En volgens mij ken jij de geschiedenis van WT helemaal niet. Je vergelijkt ze met zogenaamde sterren, waarschijnlijk omdat ze stomtoevallig een hit hebben gehad. Stomtoevallig ja, want die hit hebben ze aan hun fans te danken, die massaal op hun single 'Ice Queen' hebben gestemd om die op 'the Box' te zien. The Box had 'm in eerste instantie niet eens in de playlist! En ik weet niet of je het weet, maar die single (Ice Queen dus) was al bijna een jaar uit, voordat ie een hit werd. En normaal verwacht je toch niet zoveel meer van een single als ie al een jaar uit is. WT is dus zeker niet door een grote promocampagne gepushed om wat geld eraan te verdienen. Tenzij hun fans die promocampagne opgestart hebben, maar die deden het dan niet om het geld. En wat is er mis met fans die je nummer op the Box aanvragen??? Ik weet heus wel dat dat pushen met veel 'sterren' gebeurt, maar heus ook niet met alle 'sterren'.

Nog zoiets waaruit blijkt dat jij totaal niks weet van WT: ze hebben heel lang bij een heel klein labeltje (DFSA, die hebben niet eens het geld om een band dood te promoten) gezeten en daar 2 albums en een EP uitgebracht (ook dat album dat jij zo verafschuwt!). En ze bestaan al sinds 1996 en toerden door het land met een band als Orphanage, zeker ook heel commercieel of niet? Dus das ongeveer vanaf het moment dat The Gathering met hun album Mandylion aan het toeren was. Toen was The Gathering veel bekender. Nu zeg jij dat zij beter waren, maar als Strange Machines echt een grote hit was geworden, had je dan net zo gereageerd als je nu op WT reageert? Kon Anneke dan ineens ook niet meer zingen, en was hun muziek dan ineens ook 'volledig bedacht' (tja, ik weet niet hoe je anders aan muziek moet komen, iemand moet het bedenken niet waar?)...

Nee, je lult maar wat, omdat je alleen de buitenkant ziet. Je ziet dat ze op de TMF-awards hebben gespeeld en dat ze een hitje hebben gehad en dus trek jij de conclusie: volledig bedacht, commerciele troep, alleen maar uiterlijk vertoon... En das niet alleen jammer, das ook dom! Want ze speelden dergelijke muziek al jaren, totaal anoniem voor de buitenwereld, en die zangeres (Sharon den Adel) had altijd al van die mega-jurken aan tijdens optredens... Dat jij het niks aan vind, is prima, ik vind ook wel eens iets niks aan. Maar ga geen onzin roepen over een band (of over een persoon!!!) die je niet kent! <_<

tja alweer...en soort verslaving ??? of sinieliteit,maar kan het niet laten

tis zo onwijs mooie dvd

de dvd pulse pink floyd ( unofficial )( bootleg)

wish you where here ...comfortable numb high hope coming back to life tis allemaal life and kikking

giga licht sjoow

kortom ............................vul zelf maar in .................