Henrie Posted 24 januari 2004 Report Share Posted 24 januari 2004 Ik heb deze weer eens opgezet. Blijft mooi! Opeth - Blackwater Park Hmm... volgens mij stond er een maand geleden nog een ander (duidelijker en mooier) plaatje van deze cd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 24 januari 2004 Report Share Posted 24 januari 2004 Sommige stukjes kunnen zo in een knopfilm gebruikt worden Uhmm,...wa's een knopfilm, Ome Henk ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 24 januari 2004 Report Share Posted 24 januari 2004 Ah,....say no more, Ome Henk.... 't kwartje is gevallen Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 24 januari 2004 Report Share Posted 24 januari 2004 Geef mij maar een kneukfilm.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 24 januari 2004 Report Share Posted 24 januari 2004 Dit is de meest energieke plaat/cd die ik ken. Een van de 5 voor het eiland. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 24 januari 2004 Report Share Posted 24 januari 2004 Decypher - After Forever (Vandaag voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 januari 2004 Report Share Posted 24 januari 2004 Decypher - After Forever (Vandaag voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Decypher - After Forever (Vandaag voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Decypher - After Forever (Vandaag voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Decypher - After Forever (Vandaag voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 kwoot alco Net stond even op, de CD "Humdinger", van de helaas in 1998 opgeheven bluesy/rock band uit de UK, The HOAX (met name 't laatste nummer "Don't shake my hand, until you know where it's been" is zo'n heerlijk slowblues nummer met een aanzienlijk kippenvel-gehalte, vind ik. Maar: the HOAX heeft nog een life cd uitgebracht in 1999 met de titel live forever (recorded in spring of 1999) zit net als net op te luisteren naar track 7: hungry mans blues en zie http://www.the-hoax.com/ is net zo lekker als THE RED DEVILS cd KING KING uit 1992 helaas maar 1 cd gemaakt en door zo een stalen jaren 50 microfoon gezongen ...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 luxmanL81Maar: the HOAX heeft nog een life cd uitgebracht in 1999 met de titel live forever (recorded in spring of 1999) zit net als net op te luisteren naar track 7: hungry mans blues Bedankt voor de reminder, Luxman Uiteraard heb ik die live CD ook. Hungry mans blues is ook de moeite waard. Die hele CD laat precies horen hoe de band op z'n best klinkt. Live! Ik heb nog een hele tijd (zo'n 1,5 jaar) met Jon Amor, de gitarist gecorrespondeert, en kreeg nog een videoband van The Hoax als kerstcadeau, met daarop veel live-materiaal, en een paar indrukwekkende videoclips. Ook mooi bluesy maar dan met een soulsausje overgoten is dit: Vooral 't nummer 'My time after awhile' en 'Calling San Fransisco' Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Ah,....say no more, Ome Henk.... 't kwartje is gevallen Kwartje? --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Ah,....say no more, Ome Henk.... 't kwartje is gevallen Kwartje? Ok,ok....uhm,...'n euro-dubbeltje dan Nu staat effe op: En einndelijk volgende week Zaterdag zie ik ze weer eens live aan 't werk. Deze keer in een semi-akoestische setup. (ik heb ze een keer of 5 live gezien, maar dacht even dat ze uit elkaar waren, aangezien ik nix meer van ze hoorde, en enkele leden bezig waren met solo activiteiten) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Decypher - After Forever (Vandaag voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Da's inderdaad de zangeres van Epica. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Gaaf t-shirt Lara Fabian - live Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Ben weer mp3tjes aan 't luisteren en heb net "In A gadda da vida" van Iron butterfly, Jefferson airplaine met White rabbit gehad. Goddomme wat een mooie nummers zijn dat toch!! Nu is het weer gewoon house. Orbital "are we here" remixed by rabbit on the moon Hierna komt "Dwr Budr" van orbital Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Charles Mingus - The Black Saint and the Sinner Lady een klassieker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 eindelijk weer eens tijd voor stevige sessie waar doorgeraaid kan worden. 2 nice girls 3 meiden die lekkere luister liedjes met inhoud brengen. Een beetje singer songwriter een beetje country. Een prachtig nummere waar ze Lou Reeds' "Sweet Jane" menegn met Joan Armatradings' "Love and Affection". De afsluiter is een liedje over ons kikkerlandje: " A cup of coffee and I'm on my way It's a Nederlandse rainy day My heart is open and it's on display In this watercolor land" The Jimi Hendix Experience: BBC Sessions Twee CD's vol van deze gitaar geweldenaar, natuurlijk het bekende werk maar ook een aantal covers die minder voor de hand liggen. John Lee Hooker: Alone Alleen inderdaad. Slechts de electrische gitaar en zang, met twee momenten waar een mondharmonica mee doet. Dit is Hooker ten voeten uit, dingen proberend, improviserend en puur, heel puur. De Tomato release schijnt niet meer verkrijgbaar te zijn. Wel zijn de twee cd's afzonderlijk te krijgen. Sly and the Family Stone: There's a riot going on. Funk van de bovenste plank. Relaxte grooves, koortjes etc. Iedere track zit propvol met allerhande instrumenten, er valt heel wat te beleven. Anne Clark: R.S.V.P. Een live CD, opgenomen in het muziek centrum Utrecht. Deze dame was een van de favorieten van de alternatieve dance scene in de late 80's. Stevige beats, veel zwaar synth geweld, af en toe een gitaar en de teksten worden meer gedeclameerd dan gezongen. Soms hoor je een vlaag muziek die aan de nits doet denken, dan weer aan Lauri Anderson. De producers van Propaganda en consorten hebben er goed naar geluisterd. Tony Iommy: Iommy De "riff master" van Black Sabbath. Hoewel de laatste projecten onder de naam Black Sabbath vrijwel volledig uit z'n mouw kwamen, is dit dan echt solo. Iedere track een andere zanger(es). Muzikaal is er niet veel nieuws onder de zon, het klinkt nog steeds als een op hol geslagen kudde bronstige brontosaurussen. Positief opvallend is het nummer dat door Skin (Skunk Anansie) gezongen wordt. Haar stem past wonderwel in dit geweld. Gavin Friday & The Man Seezer: Each Man Kills the Thing He Loves Een duister album dat een soundtrack voor een "film noir" zou kunnen zijn. Veel verwijzingen naar de dood en verloren liefdes. Fraai geinstrumenteerd en gearrangeerd, met echo's van Nick Cave en (vroege) Tom Waits maar dan warmer, verstikkender van sfeer. R.E.M : Chronic Town Begin jaren tachtig stond ik in m'n toen favoriete platen zaak toen daar een stapel platen werd afgeleverd. Bovenop lag deze. Onbekende band, interessante hoes, dus laat maar horen. Dat duurde nog geen twee nummers of het besluit stond vast. Kopen. Heerlijk frisse, hier en daar wat rammelende, puntige gitaar pop. Groove Rider: The prototype years. Drums'n'Bass puur sang. Een verzameling van wat er zoal op het Prototype lable werd uitgebracht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 The Dedication Orchestra - Spirits Rejoice (Zuid Afrikaanse Jazz) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 3 bassisten, John Clayton, Ray Brown, en Christian McBride live. Kicken! Beste CGM Sorry dat ik 't zeg, maar is dit niet een typisch audiofiel album? Een hoop tingeltangel maar na een paar maal draaien de kast in en er nooit meer uit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 In ieder geval niet zo aantrekkelijk als: Mmhhhh. Lekker poppetje. Fout tiesjurt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Heb nu zowaar MTV aanstaan (via m'n versterker en speakers want de speakertjes van m'n tv klinken nergens naar). Is een special over de Red Hot Chili Peppers op. Goeie muziek van compleet maffe gasten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Dan zou ik vanavond de TV ook maar aanhouden Henrie, als je van de muziek van de Peppers houd... Op RTL5 wordt namelijk rond half 11 een live-registratie van Red Hot Chillipepers - 'Live at Slane Castle, Ireland' uitgezonden. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts