Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Dan zou ik vanavond de TV ook maar aanhouden Henrie, als je van de muziek van de Peppers houd...

Op RTL5 wordt namelijk rond half 11 een live-registratie van Red Hot Chillipepers -

'Live at Slane Castle, Ireland' uitgezonden.

Groeten,

Alco

Oh leuk! Wist ik niet trouwens. Ik kijk meestal alleen wat voor films er op komen ( www.filmsoptv.nl ) en verder boeit tv me niet zo. RHCP-special is weer afgelopen volgens mij. Is weer gewone, commerciele meuk op...

Maar bedankt voor de tip. Helaas wat laat op de avond, maar goed...

Is weer gewone, commerciele meuk op...

Ja, die commerciele troep van MTV en TMF (what's the difference) wordt je doorgans niet echt vrolijk van.

Zo ging ik net al zappend bijna over m'n nek toen ik de clip zag van 't nummer waarmee ik vorige week bruut wakker werd gemaakt door mijn wekkerradio....

De vreselijke, verkrachte versie van "It's my life' in de uitvoering van No Doubt! :o:confused:

(origneel - Talk Talk)

Groeten,

Alco

Is weer gewone, commerciele meuk op...

Ja, die commerciele troep van MTV en TMF (what's the difference) wordt je doorgans niet echt vrolijk van.

Zo ging ik net al zappend bijna over m'n nek toen ik de clip zag van 't nummer waarmee ik vorige week bruut wakker werd gemaakt door mijn wekkerradio....

De vreselijke, verkrachte versie van "It's my life' in de uitvoering van No Doubt! :o:confused:

(origneel - Talk Talk)

Groeten,

Alco

Och, die vind ik nog wel een keer te pruimen, al is het origineel beter. Ik ga over m'n nek van die vreselijk commerciele R&B...

Voorproefje voor vanavond :)

d50789923ic.jpg

Red Hot Chili Peppers - Californication

Kan me trouwens niet aan de indruk onttrekken dat de cd te hard opgenomen is. Hier en daar kraken m'n tweeters behoorlijk. Is me laatst bij een vriend in de auto (op de terugweg van Dream Theater in Ahoy) ook weer opgevallen...

d50789923ic.jpg

Kan me trouwens niet aan de indruk onttrekken dat de cd te hard opgenomen is. Hier en daar kraken m'n tweeters behoorlijk. Is me laatst bij een vriend in de auto (op de terugweg van Dream Theater in Ahoy) ook weer opgevallen...

Had dan weer je oordoppen ingedaan :D

The Long and Winding Road...op MP3

Ik persoonlijk vindt dit een de mooiste nummers die uit de breinen ontsproten zijn en nu nog steeds mee kunnen

Hoe Sir.P het eigenlijk bedacht heeft om een kompleet album te strippen van de mix van Spector is mij nu nog steeds niet duidelijk :blink:<_<

--Hans.

d50789923ic.jpg

Het moest er dan toch maar een keer van komen maar je hebt idd de slechts opgenomen cd ever te pakken :D

d50789923ic.jpg

Had dan weer je oordoppen ingedaan :D

Zo hard staat het bij mij (meestal) niet, dat dat nodig is :) Maar hij is gewoon bagger opgenomen, zoals JSA ook zegt. En das jammer want er staan wel mooie nummers op...

Even bijkomen met .........the Deftones [White Pony]

Vooral het nummer Change in the house of flies B)

gr. Henk

Das een goed nummer ja! De rest van de cd ken ik niet :ph34r:

Bij mij staat deze op (heb ff het eerste nummer overgeslagen, die vind ik het minst):

f56237namjk.jpg

Opeth - Deliverance