seoman Posted 9 februari 2004 Report Share Posted 9 februari 2004 "Boss drum" van de Shamen! Heb die ooit live gezien op parkpop. Gaaf was dat. Eerst een heleboel saaie pop/rock. Toen werd effe alle power uit het systeem geperst. Ik heb daar ook erg genoten van page & plant. Nooit gedacht dat ik led zeppelin ooit live mee zou maken. Daarvoor aphex twin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 10 februari 2004 Report Share Posted 10 februari 2004 Ben even wezen kijken op KaZaa-lite.Heb 6 tracks gevonden wo een van het door jou vernoemde album. Het probleem is dat ze allemaal maar van een persoon zijn....en die is nu niet on-line Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 10 februari 2004 Report Share Posted 10 februari 2004 Dit blijft echt ontzettend kicken Planet X - MoonBabies (2002) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 februari 2004 Report Share Posted 10 februari 2004 Ben even wezen kijken op KaZaa-lite.Heb 6 tracks gevonden wo een van het door jou vernoemde album. Het probleem is dat ze allemaal maar van een persoon zijn....en die is nu niet on-line Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 10 februari 2004 Report Share Posted 10 februari 2004 AC/DC: Let There be Rock De ultieme hardrock[1] plaat van de ultieme hardrock band en de beste remedie tegen een stijve nek! Wie herrinert zich niet het fameuze concert in Nijmegen waar het stucwerk van de muur kwam zetten door het sonische geweld, er wordt zelfs gerept van scheuren in de muren. En dan zijn er high-enders die op zoek zijn naar de waarheidsbeleving in weergave .... Eat Your Heart OUT! [1] Hardrock in de zin van de originele definitie, zeer ruige, heftige rock met z'n roots nog steeds in de blues. Dus geen metal. SexPisTolS, NeveR MiNd ThE BolLoCKs eEn van dE aLLerm0oiste puRe rock'N'rolL aLbums allERrrrrrr tiJdeN en zoals bIj veel zEEr g0ede proDuCten, foeI Foei, bijna geHEEL een 'pr0ducers' concePt. MAlc0M had een zeeR diKke 'FingeR' in de paP! Batmobile : Dynamite Rock'a'Billy / Psycho'Billy van nederlandes bodem met alleen maar songs over dit explosive spulletje. Covers van o.a. Mub, BB King, Brenda Lee, Sir Cliff en de Scorpions komen voorbij. Kort en krachtig! Anthrax : Persistence of Time Het gevreesde witte poeder, Hahh: Trash, compromisloos, snel, hard, trash! Met een prachtige cover van Joe Jackson's "Got The Time". Celtic Frost : Into The Pandemonium Zwitserse zwaarmetaal, doom, gothic, trash, blackmetal, geef het beestje een naam en het zal waarschijnlijk de duivel zijn. Een van de meest originele en verassende albums in het genre. Rond de zelfde tijd begon geloof ik ook Metallica, wat een watjes ..... De metal concerten uit die tijd lopen, in mijn herineringen, in elkaar over, maar als ik me niet vergis waren het deze jongens die vlammenwerpers boven de hoofden van het publiek onstoken. Een zeer angstige gewaarwording. Dimmu Borgir: Puritanical Euphoric Misanthropia Death Metal van de Noorse bakermat. Een album waarbij je je een duizendpoot gaat voelen, zo vaak wordt je op het verkeerde been gezet. Een eerste track met doomy strijkers en dan ... dan begin je je af te vragen, is dat een drummer? Een cyborg? Een AI? Of gewoon een machine ... De zang, een soort kopstem-grunt die zowaar af en toe verstaanbaar is. Het geheel wordt vervolgens gelaardeerd met synth intermezzo's die echter meestal van korte duur zijn en warempel een echt orkest. P.S. Het wordt ten strengste afgeraden hierop te "headbangen", het koppie kon er wel eens van af vallen. Hadden ze het in de dance wereld niet over beats per minute? ... beats per second zal je bedoelen .... Nine Inch Nails: The Downward Spiral Om wat af te koelen een industriele grootmeester. Vele lagen noise, gitaren, vervormde zang over elkaar heen, hetgeen een ijzingwekkende en melodramatische sfeer geeft. Een ietwat overambiteus project dat toch zo z'n charmes heeft. Einstuerzende Neubauten: Perpetuum Mobile Ter afsluiting van de avond, hun nieuwste creatie. Een beetje meer van het zelfde, waarbij ze gelukkig wel weer het ijzeren pijpen slagwerk hebben terug gevonden. Geluids / song creaties van het gebruikelijke hoge niveau, er moet wel worden opgemerkt dat Blixa niet meer alleen nog maar "liebeslieder" zingt. Ach, je hebt zo van die dagen ... Let There be Rock, en nu Rosie, een whole lott'a Rosie .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 10 februari 2004 Report Share Posted 10 februari 2004 Ik luister naar klassieke Britse metal: Heavy Duty - Spinal Tap Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 10 februari 2004 Report Share Posted 10 februari 2004 Doe mij ook maar een gratis datalimiet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 11 februari 2004 Report Share Posted 11 februari 2004 Ik zal het komende tijd nog wel eens proberen. Help me herinneren! Ik zal je van tijd tot tijd wel ff aan je t-shirtje trekken --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 februari 2004 Report Share Posted 11 februari 2004 Ik zal het komende tijd nog wel eens proberen. Help me herinneren! Ik zal je van tijd tot tijd wel ff aan je t-shirtje trekken --Hans. Is goed. Maar het scheen aan de server van m'n huisgenoot te liggen. Hij gaat nog wel checken of ik er weer opkan. Als het kan, zal ik wat online zetten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 11 februari 2004 Report Share Posted 11 februari 2004 Alvast dank.... En nu staat op... Om even te ontsnappen aan alle gezeik van alledag,en om bij te komen van de " aardbeving "...ja,ja 5 op de schaal van Richter --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 februari 2004 Report Share Posted 11 februari 2004 Hadden ze het in de dance wereld niet over beats per minute? ... beats per second zal je bedoelen .... Hehe... Anders deze wel (bij vlagen dan)... Opeth - Deliverance Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 11 februari 2004 Report Share Posted 11 februari 2004 Doe mij ook maar een gratis datalimiet... Juist, dat is een hele fijne, Groeten, Manus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 11 februari 2004 Report Share Posted 11 februari 2004 En dit is ook een hele fijne: Zucchero - Bluesugar. Vergeet de duetten van deze man. Dit is een cd met sfeervolle symfo-achtige muziek. Groeten, Manus Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 12 februari 2004 Report Share Posted 12 februari 2004 Echte headset muziek om heerlijk op weg te drijven......leuk topic zou dat zijn The K L F ---Chill out Vooral die keelzang blijft me verbazen,en dat al vanaf ik het eens zag op de nederlandse tv destijds,kan je nagaan.. --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 12 februari 2004 Report Share Posted 12 februari 2004 Moonlight Reflection - Sengir Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 12 februari 2004 Report Share Posted 12 februari 2004 Femi Kuti (ned 3) Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 13 februari 2004 Report Share Posted 13 februari 2004 misschien wel weer saai.. maar ga vanavond weer voor de DVD pulse van pink floyd, earls court 1994 echt onwijs en timeless.... je ziet elke keer weer meer van de effecten met het licht Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 13 februari 2004 Report Share Posted 13 februari 2004 Omschrijving? neeee,niet nodig Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 13 februari 2004 Report Share Posted 13 februari 2004 The Clairvoyant - Iron Maiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 14 februari 2004 Report Share Posted 14 februari 2004 Looking Around - Yes Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 14 februari 2004 Report Share Posted 14 februari 2004 dit heb ik nu opstaan: wake up ,fell out of bed try a comb across youre head and the way downstairs i had a smoke somebody smoked and i went into a dream.....ahaahhaaaahhaaahaaa weet alleen de naam niet van de groep.... en ome henk wis nie dat jij zoon jethro tull fan was this was , benefit en too old to rock'n roll en de sigaar doos ofcourse dat vind ik de beste......... en de (schoen benen*) natuurlijk en nu beurs in rijnhal..........off we go * boot legs Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 14 februari 2004 Report Share Posted 14 februari 2004 The Phantom Agony (single version) - Epica Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 14 februari 2004 Report Share Posted 14 februari 2004 Heb nu de CD opstaan die vanmiddag in m'n brievenbus lag: In muzikaal opzicht vind ik 't een mooie CD, alleen de opname had wat mij betreft iets beter gemogen. (ondanks HDCD) Het laag is overdreven vet/aangedikt opgenomen. (op bescheiden volume niet zo erg, maar bij hoger volume word 't al gauw erg irritant) Grappig detail... Na 't (volgens 't hoesje) laatste nummer, volgt na een aantel seconden nog een hidden bonustrack, wat ik persoonlijk ook nog 't mooiste nummer vind. Daarin verteld Chip Taylor, dat ie op dat moment samen met Carrie naar de MTV Music Awards zitten te kijken. Puff Diffy presenteerd 't Carrie zegt dan al gauw, dat dit niet haar kinda music is, en Chip voegt er nog even aan toe, Well, at least the chicks cool. (lees hot) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 14 februari 2004 Report Share Posted 14 februari 2004 Nu staat er op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 14 februari 2004 Report Share Posted 14 februari 2004 was weer beurs van de beurs dus maar THE FINAL CUT gekocht orgineel en de boot een ondergeschoven album..................van pink floyd en nu an het draaien ........ en the alternate rubber soul van the beatles lag ook nog en giga box met single ,elpee en boek van let it be naked......... maar ja geld was op ............................. je kunt het perslot maar 1 x uitgeven ........... gelukkig komen zijn er nog veel meer beurzen...... of zijn er teveel??????????????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts