Henrie Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 haha , ja ik denk dat niemand het HEAR kent, maargoed dat geld voor 99% van wat ik post . 99% is waarschijnlijk Jazz (of iets wat erop lijkt), dus niet interessant... Henrie domoor !!! Jij laat zien dat je een verschrikkelijke onbenul bent. Kijk dat je deze muziek niet begrijpt , Oke , geen probleem ! Maar om het te kwalificeren als oninteressant daarmee zeg je alleen iets over je eigen culturele ontwikkeling. Ik vind het niks aan, dus is het voor mij oninteressant. En of dat met mijn culturele ontwikkeling te maken heeft, weet ik niet. Ben je dan alleen ontwikkeld als je naar jazz (of klassiek) luistert? Zo ja, dan weet ik genoeg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 20 augustus 2005 Report Share Posted 20 augustus 2005 Siouxsie & the Banshees - Ju Ju Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porcino Posted 20 augustus 2005 Report Share Posted 20 augustus 2005 The J.B's - Amused to death Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 20 augustus 2005 Report Share Posted 20 augustus 2005 Net gedraaid: Het valt mij nu op, dat Robert Smith soms erg links van het midden zingt. Klopt dat of is de geremasterde CD toch niet helemaal goed? Ook net gedraaid met m'n nieuwe Scheu-speelgoed, en ook op vinyl van toen klinktie inderdaad behoorlijk aan de linkerkant. Met dat nieuwe spul kon ik trouwens de tweede stem in 'secrets' heerlijk losstaand horen.. (Heel in de verte, met een loeibak galm) Hoe goed z Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 20 augustus 2005 Report Share Posted 20 augustus 2005 HEATHER NOVA REDBIRD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 20 augustus 2005 Report Share Posted 20 augustus 2005 haha , ja ik denk dat niemand het HEAR kent, maargoed dat geld voor 99% van wat ik post . 99% is waarschijnlijk Jazz (of iets wat erop lijkt), dus niet interessant... Henrie domoor !!! Jij laat zien dat je een verschrikkelijke onbenul bent. Kijk dat je deze muziek niet begrijpt , Oke , geen probleem ! Maar om het te kwalificeren als oninteressant daarmee zeg je alleen iets over je eigen culturele ontwikkeling. Ik vind het niks aan, dus is het voor mij oninteressant. En of dat met mijn culturele ontwikkeling te maken heeft, weet ik niet. Ben je dan alleen ontwikkeld als je naar jazz (of klassiek) luistert? Zo ja, dan weet ik genoeg... Bedoel het publiekelijk verketteren van muziek welke je niet eigen voorkeur heeft. Zegt n.l. niets over die muziek maar veel over de schrijver. Spido b.v. doet dat aldoor met Popmuziek. Kleingeestig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 20 augustus 2005 Report Share Posted 20 augustus 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 20 augustus 2005 Report Share Posted 20 augustus 2005 Hele mooie plaat ook voor funky pop liefhebbers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 augustus 2005 Report Share Posted 20 augustus 2005 haha , ja ik denk dat niemand het HEAR kent, maargoed dat geld voor 99% van wat ik post . 99% is waarschijnlijk Jazz (of iets wat erop lijkt), dus niet interessant... Henrie domoor !!! Jij laat zien dat je een verschrikkelijke onbenul bent. Kijk dat je deze muziek niet begrijpt , Oke , geen probleem ! Maar om het te kwalificeren als oninteressant daarmee zeg je alleen iets over je eigen culturele ontwikkeling. Ik vind het niks aan, dus is het voor mij oninteressant. En of dat met mijn culturele ontwikkeling te maken heeft, weet ik niet. Ben je dan alleen ontwikkeld als je naar jazz (of klassiek) luistert? Zo ja, dan weet ik genoeg... Bedoel het publiekelijk verketteren van muziek welke je niet eigen voorkeur heeft. Zegt n.l. niets over die muziek maar veel over de schrijver. Spido b.v. doet dat aldoor met Popmuziek. Kleingeestig! Ik verketter niks. Ik zeg alleen dat het oninteressant is voor mij, omdat het mijn smaak niet is. Zo zullen de meeste van mijn posts in dit topic oninteressant zijn voor jou (en veeeele anderen ). Mag ik dat dan niet zeggen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 20 augustus 2005 Report Share Posted 20 augustus 2005 haha , ja ik denk dat niemand het HEAR kent, maargoed dat geld voor 99% van wat ik post . 99% is waarschijnlijk Jazz (of iets wat erop lijkt), dus niet interessant... Henrie domoor !!! Jij laat zien dat je een verschrikkelijke onbenul bent. Kijk dat je deze muziek niet begrijpt , Oke , geen probleem ! Maar om het te kwalificeren als oninteressant daarmee zeg je alleen iets over je eigen culturele ontwikkeling. Ik vind het niks aan, dus is het voor mij oninteressant. En of dat met mijn culturele ontwikkeling te maken heeft, weet ik niet. Ben je dan alleen ontwikkeld als je naar jazz (of klassiek) luistert? Zo ja, dan weet ik genoeg... Bedoel het publiekelijk verketteren van muziek welke je niet eigen voorkeur heeft. Zegt n.l. niets over die muziek maar veel over de schrijver. Spido b.v. doet dat aldoor met Popmuziek. Kleingeestig! Ik verketter niks. Ik zeg alleen dat het oninteressant is voor mij, omdat het mijn smaak niet is. Zo zullen de meeste van mijn posts in dit topic oninteressant zijn voor jou (en veeeele anderen ). Mag ik dat dan niet zeggen? Tuuuuuuuuuuuurlijk wel. Oke? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 augustus 2005 Report Share Posted 20 augustus 2005 haha , ja ik denk dat niemand het HEAR kent, maargoed dat geld voor 99% van wat ik post . 99% is waarschijnlijk Jazz (of iets wat erop lijkt), dus niet interessant... Henrie domoor !!! Jij laat zien dat je een verschrikkelijke onbenul bent. Kijk dat je deze muziek niet begrijpt , Oke , geen probleem ! Maar om het te kwalificeren als oninteressant daarmee zeg je alleen iets over je eigen culturele ontwikkeling. Ik vind het niks aan, dus is het voor mij oninteressant. En of dat met mijn culturele ontwikkeling te maken heeft, weet ik niet. Ben je dan alleen ontwikkeld als je naar jazz (of klassiek) luistert? Zo ja, dan weet ik genoeg... Bedoel het publiekelijk verketteren van muziek welke je niet eigen voorkeur heeft. Zegt n.l. niets over die muziek maar veel over de schrijver. Spido b.v. doet dat aldoor met Popmuziek. Kleingeestig! Ik verketter niks. Ik zeg alleen dat het oninteressant is voor mij, omdat het mijn smaak niet is. Zo zullen de meeste van mijn posts in dit topic oninteressant zijn voor jou (en veeeele anderen ). Mag ik dat dan niet zeggen? Tuuuuuuuuuuuurlijk wel. Oke? Prima! Maar waarom zeg je dan dat ik iets verketter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 20 augustus 2005 Report Share Posted 20 augustus 2005 haha , ja ik denk dat niemand het HEAR kent, maargoed dat geld voor 99% van wat ik post . 99% is waarschijnlijk Jazz (of iets wat erop lijkt), dus niet interessant... Henrie domoor !!! Jij laat zien dat je een verschrikkelijke onbenul bent. Kijk dat je deze muziek niet begrijpt , Oke , geen probleem ! Maar om het te kwalificeren als oninteressant daarmee zeg je alleen iets over je eigen culturele ontwikkeling. Ik vind het niks aan, dus is het voor mij oninteressant. En of dat met mijn culturele ontwikkeling te maken heeft, weet ik niet. Ben je dan alleen ontwikkeld als je naar jazz (of klassiek) luistert? Zo ja, dan weet ik genoeg... Bedoel het publiekelijk verketteren van muziek welke je niet eigen voorkeur heeft. Zegt n.l. niets over die muziek maar veel over de schrijver. Spido b.v. doet dat aldoor met Popmuziek. Kleingeestig! Ik verketter niks. Ik zeg alleen dat het oninteressant is voor mij, omdat het mijn smaak niet is. Zo zullen de meeste van mijn posts in dit topic oninteressant zijn voor jou (en veeeele anderen ). Mag ik dat dan niet zeggen? Tuuuuuuuuuuuurlijk wel. Oke? Prima! Maar waarom zeg je dan dat ik iets verketter? Dit : 99% is waarschijnlijk Jazz (of iets wat erop lijkt), dus niet interessant... bedoel ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 augustus 2005 Report Share Posted 20 augustus 2005 haha , ja ik denk dat niemand het HEAR kent, maargoed dat geld voor 99% van wat ik post . 99% is waarschijnlijk Jazz (of iets wat erop lijkt), dus niet interessant... Henrie domoor !!! Jij laat zien dat je een verschrikkelijke onbenul bent. Kijk dat je deze muziek niet begrijpt , Oke , geen probleem ! Maar om het te kwalificeren als oninteressant daarmee zeg je alleen iets over je eigen culturele ontwikkeling. Ik vind het niks aan, dus is het voor mij oninteressant. En of dat met mijn culturele ontwikkeling te maken heeft, weet ik niet. Ben je dan alleen ontwikkeld als je naar jazz (of klassiek) luistert? Zo ja, dan weet ik genoeg... Bedoel het publiekelijk verketteren van muziek welke je niet eigen voorkeur heeft. Zegt n.l. niets over die muziek maar veel over de schrijver. Spido b.v. doet dat aldoor met Popmuziek. Kleingeestig! Ik verketter niks. Ik zeg alleen dat het oninteressant is voor mij, omdat het mijn smaak niet is. Zo zullen de meeste van mijn posts in dit topic oninteressant zijn voor jou (en veeeele anderen ). Mag ik dat dan niet zeggen? Tuuuuuuuuuuuurlijk wel. Oke? Prima! Maar waarom zeg je dan dat ik iets verketter? Dit : 99% is waarschijnlijk Jazz (of iets wat erop lijkt), dus niet interessant... bedoel ik. Als ik er nou eens van maak: 99% is waarschijnlijk Jazz (of iets wat erop lijkt), dus niet interessant voor mij... Is het zo goed? Aangezien IK het bericht schreef, neem ik aan dat je wel doorhad dat ik voor mezelf sprak. Want zoals je wellicht weet, heb ik ook een hekel aan mensen die bepaalde muziek minderwaardig vinden o.i.d. Zoals Spido altijd over popmuziek praat idd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 20 augustus 2005 Report Share Posted 20 augustus 2005 Rrrroots & culture ( Rrrrankin Joe) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 20 augustus 2005 Report Share Posted 20 augustus 2005 Sam Rivers Trio : Firestorm Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 20 augustus 2005 Report Share Posted 20 augustus 2005 The Concert of The Prinsengracht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 20 augustus 2005 Report Share Posted 20 augustus 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 21 augustus 2005 Report Share Posted 21 augustus 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 21 augustus 2005 Report Share Posted 21 augustus 2005 Incense- Approx 45 min Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 21 augustus 2005 Report Share Posted 21 augustus 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 21 augustus 2005 Report Share Posted 21 augustus 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 21 augustus 2005 Report Share Posted 21 augustus 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 21 augustus 2005 Report Share Posted 21 augustus 2005 Via Twangcity.com: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 21 augustus 2005 Report Share Posted 21 augustus 2005 Deze momenteel opstaan. Op vinyl. Lekker zo op de zondagmiddag. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts