ravon Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Ook heerlijk op de zondag Frank Sinatra - The Very Best of Frank Sinatra Er was net bij de BBC een programma over Sinatra. Vrije geluiden bij de VPRO was ook leuk. Joe Lovano was er want die speelde afgelopen week in het Bimhuis. Daar had ik graag naar toe gewild maar dat ging helaas niet door. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 dit maar weer eens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Speciaal voor Ravon uit de kast geplukt, om vervolgens te constateren dat de plaat vrij is van scherpe randjes. Oei,oei oei.Wat was die Barney Wilen toch een geweldige saxofonist. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Vanmiddag op Kink FM nog een stukje van Miles Davis gehoord (bij Oeverloos; was een keuze van de gast). Gaap... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 *kuch* ik geef het toe ik heb af en toe een heel corny smaak.... vandaar... Donna Summer - Star Collection....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Zo langzamerhand begin ik jazz een beetje te snappen. Laatst met een vriend met veel theoretische kennis van muziek naar E.S.P. van Miles geluisterd, en nadat hij me wees op wat er nou interessant is aan jazz ging ik h Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Nu staat deze op, ik heb hem (haar? ) alleen op vinyl: Frank K: deze ga jij zeker horen zaterdag! Mooi als referentie voor het beoordelen van interlinks: verschrikkelijk veel laag en geweldig geproduceerd! Een juweeltje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Zo langzamerhand begin ik jazz een beetje te snappen. Laatst met een vriend met veel theoretische kennis van muziek naar E.S.P. van Miles geluisterd, en nadat hij me wees op wat er nou interessant is aan jazz ging ik h Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 En nu op cd: Ik lees daar veel positiefs over maar kan het hier dus weer niet vinden...vertel eens Harry...hoe klinkt dat?...er zijn er 2? --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Ja, horendol worden, dat was het probleem ja, en die muziek dreutelt maar door Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 En nu op cd: Ik lees daar veel positiefs over maar kan het hier dus weer niet vinden...vertel eens Harry...hoe klinkt dat?...er zijn er 2? --Hans. Hier zijn samples te beluisteren. Er zijn er dus drie, op die site kun je er iets meer over lezen (maar dan wel een beetje door de verkooppraat heen prikken, natuurlijk). Ik ken alleen Spending Time with Morgan en die vind ik erg fraai. De Duets-cd interesseert me op voorhand niet zo, hoor 't nog wel eens. Temporary Dive wil ik in ieder geval nog wel gaan beluisteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 momenteel draait deze lp weer z'n rondjes: Heather Nova - Storm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgenvanes Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 And Justice for all van Metalica Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Zo langzamerhand begin ik jazz een beetje te snappen. Laatst met een vriend met veel theoretische kennis van muziek naar E.S.P. van Miles geluisterd, en nadat hij me wees op wat er nou interessant is aan jazz ging ik h Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Zo langzamerhand begin ik jazz een beetje te snappen. Laatst met een vriend met veel theoretische kennis van muziek naar E.S.P. van Miles geluisterd, en nadat hij me wees op wat er nou interessant is aan jazz ging ik h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Zo langzamerhand begin ik jazz een beetje te snappen. Laatst met een vriend met veel theoretische kennis van muziek naar E.S.P. van Miles geluisterd, en nadat hij me wees op wat er nou interessant is aan jazz ging ik h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Zo langzamerhand begin ik jazz een beetje te snappen. Laatst met een vriend met veel theoretische kennis van muziek naar E.S.P. van Miles geluisterd, en nadat hij me wees op wat er nou interessant is aan jazz ging ik h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Zo langzamerhand begin ik jazz een beetje te snappen. Laatst met een vriend met veel theoretische kennis van muziek naar E.S.P. van Miles geluisterd, en nadat hij me wees op wat er nou interessant is aan jazz ging ik h Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Patterns uit de Blue Note 1500 serie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 januari 2006 Report Share Posted 16 januari 2006 Zo langzamerhand begin ik jazz een beetje te snappen. Laatst met een vriend met veel theoretische kennis van muziek naar E.S.P. van Miles geluisterd, en nadat hij me wees op wat er nou interessant is aan jazz ging ik h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 16 januari 2006 Report Share Posted 16 januari 2006 Zo langzamerhand begin ik jazz een beetje te snappen. Laatst met een vriend met veel theoretische kennis van muziek naar E.S.P. van Miles geluisterd, en nadat hij me wees op wat er nou interessant is aan jazz ging ik h Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 16 januari 2006 Report Share Posted 16 januari 2006 En nu op cd: Ik lees daar veel positiefs over maar kan het hier dus weer niet vinden...vertel eens Harry...hoe klinkt dat?...er zijn er 2? --Hans. Hier zijn samples te beluisteren. Er zijn er dus drie, op die site kun je er iets meer over lezen (maar dan wel een beetje door de verkooppraat heen prikken, natuurlijk). Ik ken alleen Spending Time with Morgan en die vind ik erg fraai. De Duets-cd interesseert me op voorhand niet zo, hoor 't nog wel eens. Temporary Dive wil ik in ieder geval nog wel gaan beluisteren. Hartelijk dank natuurlijk! En ik hoorde inderdaad mooie berichten over haar debuut album.. --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts