Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Ook heerlijk op de zondag :rolleyes:

c99035cu699.jpg

Frank Sinatra - The Very Best of Frank Sinatra

Er was net bij de BBC een programma over Sinatra.

Vrije geluiden bij de VPRO was ook leuk. Joe Lovano was er want die speelde afgelopen week in het Bimhuis. Daar had ik graag naar toe gewild maar dat ging helaas niet door.

*kuch*

ik geef het toe ik heb af en toe een heel corny smaak....

vandaar...

Donna Summer - Star Collection.......

Nu staat deze op, ik heb hem (haar? :rolleyes: ) alleen op vinyl:

B000B0WOEO.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

Frank K: deze ga jij zeker horen zaterdag! ;)

Mooi als referentie voor het beoordelen van interlinks: verschrikkelijk veel laag en geweldig geproduceerd!

Een juweeltje!

Zo langzamerhand begin ik jazz een beetje te snappen. Laatst met een vriend met veel theoretische kennis van muziek naar E.S.P. van Miles geluisterd, en nadat hij me wees op wat er nou interessant is aan jazz ging ik h

En nu op cd:

brunanespendingtimewithmorgan1.jpg

Ik lees daar veel positiefs over maar kan het hier dus weer niet vinden...vertel eens Harry...hoe klinkt dat?...er zijn er 2?

--Hans.

Hier zijn samples te beluisteren.

Er zijn er dus drie, op die site kun je er iets meer over lezen (maar dan wel een beetje door de verkooppraat heen prikken, natuurlijk).

Ik ken alleen Spending Time with Morgan en die vind ik erg fraai. De Duets-cd interesseert me op voorhand niet zo, hoor 't nog wel eens. Temporary Dive wil ik in ieder geval nog wel gaan beluisteren.

Zo langzamerhand begin ik jazz een beetje te snappen. Laatst met een vriend met veel theoretische kennis van muziek naar E.S.P. van Miles geluisterd, en nadat hij me wees op wat er nou interessant is aan jazz ging ik h

En nu op cd:

brunanespendingtimewithmorgan1.jpg

Ik lees daar veel positiefs over maar kan het hier dus weer niet vinden...vertel eens Harry...hoe klinkt dat?...er zijn er 2?

--Hans.

Hier zijn samples te beluisteren.

Er zijn er dus drie, op die site kun je er iets meer over lezen (maar dan wel een beetje door de verkooppraat heen prikken, natuurlijk).

Ik ken alleen Spending Time with Morgan en die vind ik erg fraai. De Duets-cd interesseert me op voorhand niet zo, hoor 't nog wel eens. Temporary Dive wil ik in ieder geval nog wel gaan beluisteren.

Hartelijk dank natuurlijk!

En ik hoorde inderdaad mooie berichten over haar debuut album..

--Hans.