Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

souvlaki.jpg

'Souvlaki' van Slowdive

Shoegazers rule! B)

Die moet ik ook nog eens luisteren... Want als The Gathering het goed vindt en er zelfs een nummer van covert, dan moet het wel goed zijn... ;):rolleyes:

Klinkt best leuk! ;)

Cool! Welk nummer heeft the Gathering gecoverd??

Ze hebben ook nog dit album:

B00000DRDD.01.LZZZZZZZ.jpg

'Souvlaki' is wat meer mainstream, op 'Just for a day' staan er zoveel mogelijk effektpedaaltjes aan, extreme shoegazing

Zojuist tussen het Olympische geweld door geluisterd naar een fraaie uitvoering op Radio4 van de 4de symfonie van Frans Schmidt. De treurnis om de dood van zijn dochter werd pijnlijk goed verklankt. Het was een uitvoering in de (nog zo'n interessante componist) Berwald-zaal in Zweden (Stockholm of Gotenburg?). Zeer fraai en aangrijpend allemaal.

Even een moment van bezinning.........

Leuk dat het je bevalt! 'Blue day' zit bij mij als extraatje bij 'Souvlaki' (deze muziek staat nu op :lol: )

'Pygmalion' ken ik nog niet, toen die uitkwam noeide het me even niet zo geloof ik. Ook een beetje bang dat de 'mainstreamontwikkeling' van Souvlaki doorgezet zou worden. Maar dat weet ik dus niet, wat is uw oordeel?

Aha, dus jij had een van de eerste (1000?) stuks van Souvlaki. Ik las al dat Blue Day daar bij zat...

Pymalion heb ik nog niet helemaal geluisterd, maar de eerste nummers zijn wel leuk. Meer soundscapes dan liedjes...

Heb iets heel anders opstaan:

f61103q2htv.jpg

Tool -

Leuk dat het je bevalt! 'Blue day' zit bij mij als extraatje bij 'Souvlaki' (deze muziek staat nu op :lol: )

'Pygmalion' ken ik nog niet, toen die uitkwam noeide het me even niet zo geloof ik. Ook een beetje bang dat de 'mainstreamontwikkeling' van Souvlaki doorgezet zou worden. Maar dat weet ik dus niet, wat is uw oordeel?

Aha, dus jij had een van de eerste (1000?) stuks van Souvlaki. Ik las al dat Blue Day daar bij zat...

Pymalion heb ik nog niet helemaal geluisterd, maar de eerste nummers zijn wel leuk. Meer soundscapes dan liedjes...

Heb iets heel anders opstaan:

f61103q2htv.jpg

Tool -

Via m'n PC staat nu even deze jeugd nostalgie op:

cats013.jpg

video fragment gedownload.

Stray Cats - 'Blue suede shoes'

(m.m.v. een hele rij grote namen als Eddie van Halen, David Gilmour, Les Paul, BB King, Stanley Jordan, Steve Miller) B)

ok, geluid en beeld zijn matig (as usual) maar 't genieten is toppie :rolleyes::cool2: