Henrie Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 Nog geen plaatje van, maar ik heb deze nu opstaan: The Gathering - Sleepy Buildings Dit is het semi-akoestische album wat ze in 2 dagen live hebben opgenomen in Nijmegen (waar ik 1 van de 2 dagen bij aanwezig was ). Mooi album geworden, zo na 1 keer luisteren. Met name het laatste nummer is van een lelijk eendje in een mooie zwaan veranderd! Het origineel van dit nummer (Like Fountains) staat op het geflopte album Almost A Dance. Toen hadden ze nog een (niet zo beste) zanger, i.p.v. een (goeie) zangeres. Deze nieuwe versie is echt zo mooi! Ook heel apart is dat de elektrische basgitaar is gebruikt als een soort cello. Ik ga 'm (als ie uitkomt, eind deze maand) zeker kopen. Heb 'm dus nu alleen nog maar op mp3. Oh ja, voor de analoog-liefhebbers: hij komt waarschijnlijk ook op vinyl uit. Net als Souvenirs inmiddels al uit is op vinyl (heb je 'm al, Sodejuu?). Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 19 januari 2004 Report Share Posted 19 januari 2004 kzal em eens down...uh beluisteren:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 20 januari 2004 Report Share Posted 20 januari 2004 Met m'n dochter ziek thuis (liggend/slapend op de bank) is dit lekkere achtergrond muziek Kan ik weer eens een boekje lezen Larry Carlton - Fingerprints Beterschap allebei! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 20 januari 2004 Report Share Posted 20 januari 2004 Gezondheid is toch maar alles... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 20 januari 2004 Report Share Posted 20 januari 2004 Wordt jij daar wel eens verkouden Wordt ik wel eens verkouden? Nou Henk,hier heb ik de meest vreemde virussen gehad die je je maar kunt bedenken Nu,na zo'n 2 maanden,nog steeds herstellende van een long-ontsteking,en het einde is nog niet in zicht. En dat allemaal bij een buiten-temp. van zo'n 20 graden en een strak blauwe hemel --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 20 januari 2004 Report Share Posted 20 januari 2004 Dus dat is de oplossing ook al niet Niet echt nee --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 januari 2004 Report Share Posted 20 januari 2004 Tja, in tegenstelling tot wat veel mensen schijnen te denken, is verkoudheid ook gewoon een virus. Dat krijg je heus niet door regenachtig, koud weer of zo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 20 januari 2004 Report Share Posted 20 januari 2004 Anneke schalt weer eens even door m'n PC speakertjes... (oftewel The Gathering - 'You learn about it') Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 januari 2004 Report Share Posted 20 januari 2004 Anneke schalt weer eens even door m'n PC speakertjes... (oftewel The Gathering - 'You learn about it') Je moet die nieuwe cd (die nog niet uit is) ook maar eens proberen, Alco Daar staan voornamelijk rustige nummers (lees: rustige versies van nummers) op. Misschien dat je het wel leuk vind Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 20 januari 2004 Report Share Posted 20 januari 2004 Je moet die nieuwe cd (die nog niet uit is) ook maar eens proberen, Alco Daar staan voornamelijk rustige nummers (lees: rustige versies van nummers) op. Misschien dat je het wel leuk vind Ja, ik las dat 't een semi-akoestische CD is geworden ? Hmm, ik denk da'k dat dan maar even ga beluisteren (ze heeft tenslotte wel een erg mooie stem vind ik) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 januari 2004 Report Share Posted 20 januari 2004 Je moet die nieuwe cd (die nog niet uit is) ook maar eens proberen, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fulco Posted 20 januari 2004 Report Share Posted 20 januari 2004 Net aangeschaft op SACD. Alsof het gisteren is opgenomen (nee dus, 1959). Erg interessant boekje zit er ook bij. Hoe Brubeck als ( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 21 januari 2004 Report Share Posted 21 januari 2004 Met m'n dochter ziek thuis (liggend/slapend op de bank) is dit lekkere achtergrond muziek Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 21 januari 2004 Report Share Posted 21 januari 2004 Op dit moment speelt door de pc-speakertjes " radio-538 " Gewoon om in kontakt te blijven met het moeder-land --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fulco Posted 21 januari 2004 Report Share Posted 21 januari 2004 Wat een fantastisch samenspel met Steve Lukather. Steve, naar mijn idee een ondergewaardeerde gitarist. Deze gooi ik er zo direct in. Heb de smaak te pakken gekregen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subwoofah Posted 22 januari 2004 Report Share Posted 22 januari 2004 Roots Reggae Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 22 januari 2004 Report Share Posted 22 januari 2004 Bang on a can Allstars - Renegade Heaven Dit is nu wat ik eigenlijk onder moderne muziek versta. Elementen uit de zogenaamde moderne klassieke hoek met electrische gitaren die op Sonic Youth niveau liggen. P.S. Waarom kan ik hier niet gewoon een gekopieerde afbeelding in plaatsen? En hoe moet het dan wel? Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 januari 2004 Report Share Posted 22 januari 2004 P.S. Waarom kan ik hier niet gewoon een gekopieerde afbeelding in plaatsen? En hoe moet het dan wel? Hubertinus Je kan alleen maar verwijzen naar JPG en GIF op het web. Plaatjes van je HDD krijg je op bijna geen enkel forum geplaatst. Heb je het plaatje op het web gevonden, kopieer dan de url en klik in het antwoordvenster op de button "IMG" en plak daar de url van het plaatje in. Druk "ENTER" of klik "OK" en klaar ik Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 22 januari 2004 Report Share Posted 22 januari 2004 Sodejuu, zeer bedankt. En... draaitafel ze! Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 22 januari 2004 Report Share Posted 22 januari 2004 Niet voor tere oortjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 22 januari 2004 Report Share Posted 22 januari 2004 Nee, Geerdie dat klopt! Wat een gekunstelde rotzooi brengt dat genootschap ten gehore! Ongewild krijg ik die bij het zappen soms voorgeschoteld of op die k*t radio op het werk. En coveren kunnen ze ook al niet. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 22 januari 2004 Report Share Posted 22 januari 2004 Nee, Geerdie dat klopt! Wat een gekunstelde rotzooi brengt dat genootschap ten gehore! Ongewild krijg ik die bij het zappen soms voorgeschoteld of op die k*t radio op het werk. En coveren kunnen ze ook al niet. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 22 januari 2004 Report Share Posted 22 januari 2004 John Coltrane - Africa/Brass wereld album natuurlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 22 januari 2004 Report Share Posted 22 januari 2004 John Coltrane - Sun Ship Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 januari 2004 Report Share Posted 22 januari 2004 Nee, Geerdie dat klopt! Wat een gekunstelde rotzooi brengt dat genootschap ten gehore! Ongewild krijg ik die bij het zappen soms voorgeschoteld of op die k*t radio op het werk. En coveren kunnen ze ook al niet. Hubertinus Is dat niet wat overdreven? Vind het best een goed album. Al was de eerste (en de EP daarna) beter. Overigens vind ik dit helemaal niet hard of zo. Zou niet weten waarom dit niet voor tere oortjes is. Misschien niet voor audiofiele oortjes... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts