dekkersj Posted 2 mei 2006 Report Share Posted 2 mei 2006 Ik kon niet langer wachten en ik heb hem vanmiddag gekocht: Het eerste nummer is duidelijk een al eerder gebruikt thema. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 2 mei 2006 Report Share Posted 2 mei 2006 Lekker aan het werk met een passend muziekje : Dead Kennedys - Plastic Surgery Disaster / In God we trust Inc. Welcome to nineteen eighty-four, are you ready for the third world war? Sorry hoor, de muziek kan dan wel goed zijn, het plaatje vind ik volstrekt smakeloos . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 2 mei 2006 Members Report Share Posted 2 mei 2006 Ik kon niet langer wachten en ik heb hem vanmiddag gekocht: Het eerste nummer is duidelijk een al eerder gebruikt thema. Groet, Jacco Bij mij is t'ie om met Ome Henks woorden te spreken vanmiddag ''op de mat geploft'', en de hele cd bestaat misschien wel uit eerder gebruikte thema's, maar tot nog toe vind ik hem heel goed. Ik ben trouwens ook een half uur zoet geweest met het 3-d artwork doosje. Erg grappig gedaan met dat brilletje... O ja, voor dat de vraag weer verschijnt, het gaat dus om Tool - 10.000 Day's... Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 2 mei 2006 Report Share Posted 2 mei 2006 Sorry hoor, de muziek kan dan wel goed zijn, het plaatje vind ik volstrekt smakeloos . Als het een trucfoto was geweest had je gelijk gehad... Een weergave van realiteit is echter nooit smakeloos te noemen. Je vindt het vermoedelijk niet prettig om met dit beeld geconfronteerd te worden, maar dat is wat anders. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 2 mei 2006 Report Share Posted 2 mei 2006 Ik kon niet langer wachten en ik heb hem vanmiddag gekocht: Het eerste nummer is duidelijk een al eerder gebruikt thema. Groet, Jacco Het eerste nummer is de eerste single van deze cd. Je kunt 'm winnen trouwens, bij Kink FM... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 2 mei 2006 Report Share Posted 2 mei 2006 Supertramp - Crime of the Century Deze draait op dit moment. Vandaag net binnengekregen. Een hele mooie uitvoering van MFSL en geperst op vinyl in Japan.(half speed mastered) Klinkt zeker niet verkeerd. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 2 mei 2006 Report Share Posted 2 mei 2006 Je vindt het vermoedelijk niet prettig om met dit beeld geconfronteerd te worden, maar dat is wat anders. Dat was nou net de bedoeling (van de band) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 2 mei 2006 Report Share Posted 2 mei 2006 Depeche Mode - Singles 81-85 nog bezig met de eerste cd, dus de toppers People Are People, en Master And Servants komen nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 2 mei 2006 Report Share Posted 2 mei 2006 Op dit moment weer opgezet: Tool, 10000 Days. Ik vind hem super, veel meer agressie dan Lateralus. Inmiddels ben ik ASIO-ge-updated (universal asio driver) in Foobar2000 0.9.1 en een coole DSP setting erbij. De Tube sound. Heb ik mijn eigen buizenbakkie. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 2 mei 2006 Report Share Posted 2 mei 2006 Supertramp - Crime of the Century Deze draait op dit moment. Vandaag net binnengekregen. Een hele mooie uitvoering van MFSL en geperst op vinyl in Japan.(half speed mastered) Klinkt zeker niet verkeerd. Frank. Dat wil ik best geloven. Een van de mooiste lp's die ik ken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 2 mei 2006 Report Share Posted 2 mei 2006 The Police - Outlandos d'amour (Hoge score in De Meest Lullige Bandfoto Ever..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bedrock Posted 3 mei 2006 Report Share Posted 3 mei 2006 Beth Hirsch - Early Days ( LP ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 3 mei 2006 Report Share Posted 3 mei 2006 Ik luister naar wat dingen van Cult of Luna die op hunsite vallen te beluisteren Uitermate kl*te dat ik hun optredens in NL gemist heb... Als ze nog eens komen heb ik me er onderhand z Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 3 mei 2006 Report Share Posted 3 mei 2006 Wederom Tool. 1e4 dagen. Wel lekker bij het converteren van oude Inleiding Signaaltheorie formulebladen vanuit Word naar MiKTeX. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 3 mei 2006 Report Share Posted 3 mei 2006 Aan de kust: De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht Boven het vlakke land trilt stil de warme lucht He! iemand slaat soms onverwacht maar zeker op de vlucht Alarmfase Twee is hier nauwelijks nog berucht Maar men weet het niet En zwijgt van wat men hoort en ziet Hier aan de kust, de Zeeuwse kust Waar de mensen onbewust Zin in mosselfeesten krijgen En van eten slechts nog zwijgen Als ze zat zijn en voldaan En weer rustig slapen gaan Hier aan de kust, de Zeeuwse kust Waar eenieder onbewust In het Duits wordt aangesproken Waar de ketting is gebroken En alle schepen zijn verbrand Maar er is niets aan de hand Vlissingen ademt zwaar En moedeloos vannacht De haven is verlaten, want er is nog maar een vracht En die moet in het donker buitengaats worden gebracht Gedenkt de goede tijden van zuiverheid en kracht Maar men weet het niet En zwijgt van wat men hoort en ziet Hier aan de kust, de Zeeuwse kust Waar de zomer onbewust Met een noodgang wordt genoten En waar wild en onverdroten Iedereen zijn gang kan gaan Tot men zat is en voldaan Hier aan de kust, de Zeeuwse kust Waar de liefde van de lust Steeds maar weer zal gaan verliezen Omdat ze nooit kan kiezen Tussen goed en niet zo kwaad Maar dat is zoals het gaat Hier aan de kust Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 4 mei 2006 Report Share Posted 4 mei 2006 Joy Division, Substance. In het bijzonder Transmission. Draaide ik steevast in elke piratenuitzending. Vond ik leuk, niemand luisterde maar ja. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 4 mei 2006 Report Share Posted 4 mei 2006 Marillion, Holidays in Eden (Splintering Heart) Ik heb nog geen zin om te pitten... Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 4 mei 2006 Report Share Posted 4 mei 2006 In een moeite door: Marillion, Brave. Marillion komt trouwens van Silmarillion van Tolkien. De geestelijk vader van The lord of the Rings. De Silmarillion is het kroonjuweel dat door Fanor (?) is gesmeed en representeert het licht van de wereld. Een weerspiegeling van de Illuvatar, de vlam van de wereld. In het begin der tijden was er alleen muziek. Met slechts 1 dissonant: Melchior (?). Dit zou later The Dark Lord Sauron worden. Die van Mount Doom. Tot zover mijn kennis dat is achtergebleven over de gedachtenwereld van Tolkien. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 4 mei 2006 Report Share Posted 4 mei 2006 Aan de kust: De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht Boven het vlakke land trilt stil de warme lucht He! iemand slaat soms onverwacht maar zeker op de vlucht Alarmfase Twee is hier nauwelijks nog berucht Maar men weet het niet En zwijgt van wat men hoort en ziet Hier aan de kust, de Zeeuwse kust Waar de mensen onbewust Zin in mosselfeesten krijgen En van eten slechts nog zwijgen Als ze zat zijn en voldaan En weer rustig slapen gaan Hier aan de kust, de Zeeuwse kust Waar eenieder onbewust In het Duits wordt aangesproken Waar de ketting is gebroken En alle schepen zijn verbrand Maar er is niets aan de hand Vlissingen ademt zwaar En moedeloos vannacht De haven is verlaten, want er is nog maar een vracht En die moet in het donker buitengaats worden gebracht Gedenkt de goede tijden van zuiverheid en kracht Maar men weet het niet En zwijgt van wat men hoort en ziet Hier aan de kust, de Zeeuwse kust Waar de zomer onbewust Met een noodgang wordt genoten En waar wild en onverdroten Iedereen zijn gang kan gaan Tot men zat is en voldaan Hier aan de kust, de Zeeuwse kust Waar de liefde van de lust Steeds maar weer zal gaan verliezen Omdat ze nooit kan kiezen Tussen goed en niet zo kwaad Maar dat is zoals het gaat Hier aan de kust Groet, Jacco Als ik Blof hoor krijg ik altijd de kriebels van die 'rare' teksten, wel goed om het eens zwart op wit te lezen, makes a lot more sense. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 4 mei 2006 Report Share Posted 4 mei 2006 Zit de myspace van Autolux te beluisteren. Best wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 4 mei 2006 Report Share Posted 4 mei 2006 Zit de myspace van Autolux te beluisteren. Best wel Wat is dat voor kerstboomverlichting onder de gitarist? Het ziet er spacy uit. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 4 mei 2006 Report Share Posted 4 mei 2006 Wat is dat voor kerstboomverlichting onder de gitarist? Het ziet er spacy uit. Groet, Jacco Het lijkt dat ze achter op het podium op de grond wat flinke lampen omhooggericht hebben staan: Zoiets heeft Motorpsycho jaren geleden ook eens gedaan, maar dan met stroboscopen dat was helemaal spacy Ik heb daar nog foto's van gemaakt: het leek of de gitarist drie armen had Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 4 mei 2006 Report Share Posted 4 mei 2006 Wat is dat voor kerstboomverlichting onder de gitarist? Het ziet er spacy uit. Groet, Jacco Weer eens te snel gereageerd blijkbaar: je hebt het over dat rare ding naast de basdrum? Geen idee, lijkt inderdaad kerstboomverlichting. Vind ik meer wat voor mietjes die vette lampen zijn veel cooler.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 4 mei 2006 Members Report Share Posted 4 mei 2006 Deze is vandaag door de post bezorgt... Godsmack - IV (waar doet dat nummer me toch aan denken) ...en het is weer van dik hout zaagt men planken. Het betere beukwerk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bedrock Posted 4 mei 2006 Report Share Posted 4 mei 2006 Miles Davis - Miles in the Sky ( 180 gr. vinyl ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts