Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Dit cdtje zaterdag gehoord en gelijk besteld,wat een mooie opname.

B0009YA45I.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

Gr Piet.

Die hoorde ik laast ook al bij de RAF in Amstredam, niet helemaal mijn muziek wel goed opgenomen. Maar kan je die CD niet via de regulieren CD handel krijgen??

B000002G8H.01.LZZZZZZZ.jpg

Slowhand - Eric Clapton

Deze draait op dit moment (vinyl)

Zojuist binnengekregen en op de platenwasser geweest.

't Is een mooie uitvoering op het MFSL label (half speed mastered)

Schitterend.

Frank. :rolleyes:

John Norum is ooit begonnen als de gitarist van Europe (ja, the final countdown idd) maar was niet geheel gelukkig met de kant die Europe opging. Hij is uit de band gestapt en is solo verder gegaan. Hier zijn, als ik her goed heb, 5 soloalbums uit voorgekomen is varierende kwaliteit. Hij heeft samen gewertk met meerdere bekendere rockartiesten, onder andere Glen Hughes (deep purple). Tegenwoordig is Europe weer bij elkaar, met John erbij, wat hun kwaliteit een stuk heeft doen verbeteren. Momenteel is John Norum bezig met zowel een eigen album, als een album in Europe.

Aanrader: Optimus, zijn laatste album tot nu toe. Dit is de eerste plaat waarop hij zelf zingt, misschien niet zijn sterkste punt, maar een lekker rustig album zonder al te veel overbodig gehannes. Vindt je een hoop gedoe juist leuk, hoe ingewikkelder hoe beter, dan is de aanrader Slipped Into Tomorrow.

Maar onthouw, hij is begonnen in Europe...

Waarschijnlijk niet,een maatje van mij werkt bij raf amsterdam en die heeft hem ook besteld.

Hay Piet..wie is jou maatje bij RAF..wellicht ken ik 'm?...in de audiozaak,of in de cd zaak van Ton?

~ Hans ~

Hoi Hans.

MIjn maatje heet patrick.

Hij werkt er sinds jan. 2006 en alleen op de audio afdeling.

Gr Piet.

P.s ze noemen hem ook wel Okkie.

John Norum is ooit begonnen als de gitarist van Europe (ja, the final countdown idd) maar was niet geheel gelukkig met de kant die Europe opging. Hij is uit de band gestapt en is solo verder gegaan. Hier zijn, als ik her goed heb, 5 soloalbums uit voorgekomen is varierende kwaliteit. Hij heeft samen gewertk met meerdere bekendere rockartiesten, onder andere Glen Hughes (deep purple). Tegenwoordig is Europe weer bij elkaar, met John erbij, wat hun kwaliteit een stuk heeft doen verbeteren. Momenteel is John Norum bezig met zowel een eigen album, als een album in Europe.

Aanrader: Optimus, zijn laatste album tot nu toe. Dit is de eerste plaat waarop hij zelf zingt, misschien niet zijn sterkste punt, maar een lekker rustig album zonder al te veel overbodig gehannes. Vindt je een hoop gedoe juist leuk, hoe ingewikkelder hoe beter, dan is de aanrader Slipped Into Tomorrow.

Maar onthouw, hij is begonnen in Europe...

Nu je het zegt ,idd ken ik hem nog uit de tijd van Europe

Bedankt voor de uitleg ;)

Gr Piet.

Dit cdtje zaterdag gehoord en gelijk besteld,wat een mooie opname.

B0009YA45I.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

Gr Piet.

Die hoorde ik laast ook al bij de RAF in Amstredam, niet helemaal mijn muziek wel goed opgenomen. Maar kan je die CD niet via de regulieren CD handel krijgen??

H

Waarschijnlijk niet,een maatje van mij werkt bij raf amsterdam en die heeft hem ook besteld.

Hay Piet..wie is jou maatje bij RAF..wellicht ken ik 'm?...in de audiozaak,of in de cd zaak van Ton?

~ Hans ~

Hoi Hans.

MIjn maatje heet patrick.

Hij werkt er sinds jan. 2006 en alleen op de audio afdeling.

Gr Piet.

P.s ze noemen hem ook wel Okkie.

Okkie.[troy?]....grappige bijnaam wel.....nee,die ken ik helaas niet,maar ik ben dan ook al jaren niet meer in de audiozaak geweest.....wel heb ik nog veel kontakt met de boy's uit de cd winkel die onlangs verhuisd is naar het zelfde rijtje als de rest.... ;)

• Members

Naar aanleiding van het ''nieuwe releases'' draadje kon ik het niet laten, en heb 'm weer opgezet...

B000295V6W.03.LZZZZZZZ.jpg

Megadeth - Countdown To Extinction

... om maar met de MFSL verkoopleus te spreken...

Play it Loud !

music269.gifaspeaker.gif19.gif

Naar aanleiding van het ''nieuwe releases'' draadje kon ik het niet laten, en heb 'm weer opgezet...

B000295V6W.03.LZZZZZZZ.jpg

Megadeth - Countdown To Extinction

... om maar met de MFSL verkoopleus te spreken...

Play it Loud !

music269.gifaspeaker.gif19.gif

512.gif;)