Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

B00005NWLO.01._AA240_SCLZZZZZZZ_.jpg

Lynyrd Skynyrd...One more from the road..[live]

~ Hans ~

Heerlijk live album.

En eindelijk in deze editie de complete dubbelelpee (en nu dus zelfs ook nummers van het andere Atlanta concert).

Werd wel tijd toen hij vijf jaar geleden uitkwam, want de lp was hier al heel lang grijs en de vorige cd-versie was dus incompleet.

Ga 'm gelijk ook maar weer even draaien!

Vandaag ontvangen en heeft inmiddels de eerste rondjes op de draaitafel gemaakt:

B000FG82KO.01._SS500_SCLZZZZZZZ_V51975095_.jpg

TV on the Radio - Return to Cookie Mountain

Net als z'n voorganger een prachtige plaat die wel wat luisterbeurten nodig heeft.

bo4bf.jpg

Beth Orton - Comfort Of Strangers ( Vinyl )

Hoe is ie?

Dikke aanrader!

Aanschaf verplicht ;)

Ik heb hem vandaag gekregen. Mijn eerste indruk is dat ik dit album mooier vind dan haar vorige albums. Heel erg mooi!

By the way: bij het laatste nummer valt me bij het uitsterven van de piano aanslagen een bepaalde mate van ongelijkloop op. Ligt dit aan de opname?

Vandaag geen cd- of lp'je, maar een dvd. En wel deze...

B0007QS1VW.03._SS500_SCLZZZZZZZ_V1130407192_.jpg

Pink Floyd - PULSE

...jawel, hij is binnen.

heb net mailtje dat tie er is

dus morge gelijk halen

na de bootleg dvd nu ook de originele ha ha ha :P

Pulse?

is dat niet die trieste dvd aan de hand van de cd-video en cd waarmee David Gilmour, Nick Mason en Rick Wright hun inkomen zonder noodzaak maar ten koste van elke vorm van originaliteit en creativiteit nog meer zeker wilden stellen?

als jij dat zo vind geld dat voor jou :)

ik heb over dat concert uit

bo4bf.jpg

Hoe is ie?

Dikke aanrader!

Aanschaf verplicht ;)

Ik heb hem vandaag gekregen. Mijn eerste indruk is dat ik dit album mooier vind dan haar vorige albums. Heel erg mooi!

By the way: bij het laatste nummer valt me bij het uitsterven van de piano aanslagen een bepaalde mate van ongelijkloop op. Ligt dit aan de opname?

Als je met die term bedoelt dat de toon niet helemaal gelijk blijft bij het steeds zachter klinken, dan zit dat in de opname.

Vanaf de cd klinkt het in ieder geval ook zo.

Ik heb in dit geval een "promotional copy" maar ik vermoed dat de uiteindelijke versie identiek is.

bo4bf.jpg

Hoe is ie?

Dikke aanrader!

Aanschaf verplicht ;)

Als je met die term bedoelt dat de toon niet helemaal gelijk blijft bij het steeds zachter klinken, dan zit dat in de opname.

Vanaf de cd klinkt het in ieder geval ook zo.

Ik heb in dit geval een "promotional copy" maar ik vermoed dat de uiteindelijke versie identiek is.

Thanks!

Dan hoef ik hem ook niet om te ruilen vrees ik.

Lekker op vinyl genieten:

B000FPYNR6.01._OU03_SCMZZZZZZZ_V65902366_.jpg

Thom Yorke - The Eraser

Een aanrader als je van Radiohead houdt, maar heeft kwa geluid ook wel wat weg van het album Homogenic van Bjork.

Bijkomend voordeel: bij dit soort muziek hoef je je, zoals bij het nummer "Atoms For Peace" niet af te vragen of het aan de persing ligt...

Lekker op vinyl genieten:

B000FPYNR6.01._OU03_SCMZZZZZZZ_V65902366_.jpg

Thom Yorke - The Eraser

Een aanrader als je van Radiohead houdt, maar heeft kwa geluid ook wel wat weg van het album Homogenic van Bjork.

Bijkomend voordeel: bij dit soort muziek hoef je je, zoals bij het nummer "Atoms For Peace" niet af te vragen of het aan de persing ligt...

Ja daar heb je helemaal gelijk in :D

Overigens is de opname van dit album heel goed te noemen.