Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Ik had eerlijk gezegd bij deze plaat het gevoel dat ik alles al eens beter had gehoord. Het is zoals zijn oude werk maar heeft 't net niet of doet je denken aan betere nummers van zijn eerdere albums.

Heb erna zijn platen tot en met "Lovesexy" gedraaid (en 't "Black album") en dat beviel voor een keertje weer prima.

Deze "3121" hoeft voor mij niet zo. Maar dat hij beter is dan de voorgaande platen lijkt me duidelijk (hoewel ik n.e.w.s. wat onderschat vind).

• Members

B000683IMI.03._SS400_SCLZZZZZZZ_V1118398496_.jpg

System Of A Down - Mezmerize

Stiekum een van mijn duurste dubbelalbums. Samen met Hypnotize bleek dit een dubbelalbum te vormen, met in totaal zo'n 75 minuten muziek, voor de somma van euro 35,98. Gelukkig wel heel goede muziek...

Stiekum een van mijn duurste dubbelalbums. Samen met Hypnotize bleek dit een dubbelalbum te vormen, met in totaal zo'n 75 minuten muziek, voor de somma van euro 35,98. Gelukkig wel heel goede muziek...

Volgens mij heb ik dan een nog duurder dubbelalbum. Ook 2 aparte cd's (in jouw geval waarschijnlijk LP's?) die samen 1 dubbelaar vormen: Deliverance en Damnation, van Opeth. Binnen 1 jaar gereleased en oorspronkelijk als dubbelaar bedoeld (ook in dezelfde periode opgenomen). Beide waren volgens mij

• Members

Volgens mij heb ik dan een nog duurder dubbelalbum. Ook 2 aparte cd's (in jouw geval waarschijnlijk LP's?) die samen 1 dubbelaar vormen: Deliverance en Damnation, van Opeth. Binnen 1 jaar gereleased en oorspronkelijk als dubbelaar bedoeld (ook in dezelfde periode opgenomen). Beide waren volgens mij

Nee, in dit geval cd's. Ik heb ze nog niet op vinyl gezien (wel op picturedisk). Maar inderdaad, voor goede muziek heb ik wel wat geld over. Nu staat er, in dit geval trouwens wel op lp, het volgende op...

B000026E1K.03._SS500_SCLZZZZZZZ_V1106397533_.jpg

Alice In Chains - Unplugged (dubbel lp)

Wereldmuziek, en dan ook nog audiofiel opgenomen ( ;) ), wat wil je nog meer...

Die heb ik ook (op cd uiteraard). Mooi album en ook mooi opgenomen inderdaad... Ken je die 'dubbelaar' van Opeth trouwens, of niet? Ik weet niet of het je smaak is, maar misschien moet je het eens proberen, als je het nog niet kent...

• Members
Die heb ik ook (op cd uiteraard). Mooi album en ook mooi opgenomen inderdaad... Ken je die 'dubbelaar' van Opeth trouwens, of niet? Ik weet niet of het je smaak is, maar misschien moet je het eens proberen, als je het nog niet kent...

Opeth wel natuurlijk, alleen de door jou genoemde ''dubbelaar'' nog niet. Maar dat komt nog wel. Ik vind het inderdaad niet verkeerd. Vanwege mijn beroep heb ik weer een enorme berg Freebees, dus ik zal vanmiddag de plaatselijke Free Record Shop (brrrr) weer eens gaan bezoeken...

Heb jij Mudvayne nu al eens geprobeerd ? Vooral de ritme-sektie is van een heel hoog niveau (ok, soms een beetje ''pokkenherrie'', maar erg goed)...