The Koosjer connection Posted 23 augustus 2006 Report Share Posted 23 augustus 2006 Ani DiFranco...Live in Washington...[ep]...waar ik geen plaatje van kon vinden.. ~ Hans ~ Het schijnt dus een ep te zijn genomen van deze uitvoering... Live in Washington Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 23 augustus 2006 Report Share Posted 23 augustus 2006 Ani DiFranco...Live in Washington...[ep]...waar ik geen plaatje van kon vinden.. ~ Hans ~ Het schijnt dus een ep te zijn genomen van deze uitvoering... Live in Washington Ik schrok al: "wat ontbreekt er nu dan?" Dacht eigenlijk aan een verse, hoewel korte, official bootleg. Maar goed, we zijn weer helemaal bij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 23 augustus 2006 Report Share Posted 23 augustus 2006 Ani Difranco - Revelling / Reckoning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emperor Posted 24 augustus 2006 Report Share Posted 24 augustus 2006 Terug naar eind jaren 80, naar de tijd van VARA's Verukkelijke 15. Ik vond op zolder een single-cd'tje met Bruce Cockburn en het fantastische If I had a Rocket Launcher + nog 2 aardige nummers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emperor Posted 24 augustus 2006 Report Share Posted 24 augustus 2006 Cocteau Twins - Treasure Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 augustus 2006 Report Share Posted 24 augustus 2006 Heerlijk album Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 24 augustus 2006 Report Share Posted 24 augustus 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 augustus 2006 Report Share Posted 24 augustus 2006 Ane Brun............. A Temporary Drive A Temporary Dive bedoel je? Dat is het tenminste volgens Allmusic.com en volgens mij staat dat ook op het plaatje dat je postte (voor zover ik dat kan lezen)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 24 augustus 2006 Report Share Posted 24 augustus 2006 klopt DIVE it is te snel getiept is ook een beetje ome henk zijn schuld waardoor je bij elk plaatje er alles bij mot type Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 24 augustus 2006 Report Share Posted 24 augustus 2006 Heerlijk album Roger, wat doe jij hier in deze draad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 augustus 2006 Report Share Posted 24 augustus 2006 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 augustus 2006 Report Share Posted 24 augustus 2006 Ach, normaal luister ik geen muziek als ik aan de PC zit. Ik dus altijd Via de combi cdp-x777es/cdp557esd -> Naim Nait 1 -> IMF Super Compact II of via de combi cdp-x777es/cdp557esd -> C.E.C. HD53R -> Beyerdynamic DT880/DT990 (de DT770 is verkocht en de Stax staat tijdens dit event buitenspel ) Ik heb maar 1 setje nodig, maar ja, ik heb ook maar 1 kamer en daar staat m'n computer dus ook... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 augustus 2006 Report Share Posted 24 augustus 2006 Ik heb meerdere sets, maar daar waar de PC staat heb ik wel apparatuur staan, maar die is niet aangesloten (werkkamer/puinhok ). Daar moet de PC dus in muziek voorzien. Dat gaat op zich prima met de on-board geluidskaart en een 4.1 setje van Guillemot. Maar soms vind ik het wel prettig niks aan mijn hoofd te hebben. Dan luister ik naar het rustgevende geluid van PC ventilatoren Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 24 augustus 2006 Report Share Posted 24 augustus 2006 Rain tree crow / Rain tree crow Als David Sylvian fan pas nu gaan zoeken naar groepen waar hij ook in heeft geparticipeerd. Deze dus ook, wel weer veel wat ik al ken , dus is het eigenlijk weer DS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 24 augustus 2006 Report Share Posted 24 augustus 2006 Joan as Police woman - Joan as Police woman Op vinyl. Ik moest er even aan wennen, maar het album "groeit". Alleen het eerste en Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 augustus 2006 Report Share Posted 24 augustus 2006 Maar soms vind ik het wel prettig niks aan mijn hoofd te hebben. Dan luister ik naar het rustgevende geluid van PC ventilatoren Die hoor ik de hele dag al (met heel zacht radio 2 op de achtergrond). Dus daar mag 's avonds best het geluid van muziek (of tv) overheen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 augustus 2006 Report Share Posted 24 augustus 2006 Maar soms vind ik het wel prettig niks aan mijn hoofd te hebben. Dan luister ik naar het rustgevende geluid van PC ventilatoren Die hoor ik de hele dag al (met heel zacht radio 2 op de achtergrond). Dus daar mag 's avonds best het geluid van muziek (of tv) overheen... Ik heb ongeveer de hele dag 1kHz gepiep van brandalarmcentrales aan mijn hoofd (met zachtjes Skaajredio er doorheen) Dan is ventilatorruis best rustgevend Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 augustus 2006 Report Share Posted 24 augustus 2006 Maar soms vind ik het wel prettig niks aan mijn hoofd te hebben. Dan luister ik naar het rustgevende geluid van PC ventilatoren Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 25 augustus 2006 Report Share Posted 25 augustus 2006 Maar soms vind ik het wel prettig niks aan mijn hoofd te hebben. Dan luister ik naar het rustgevende geluid van PC ventilatoren Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 25 augustus 2006 Report Share Posted 25 augustus 2006 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 25 augustus 2006 Report Share Posted 25 augustus 2006 Nooit geweten dat zij de ex was van Jeff Buckley, btw Dat las ik vorige week ergens... Hier staat voor de >100tigste keer op. (via oud cass.bandje) (The Brandos - 'Nowhere zone' ) Met name 't nummer 'Jailor, bring me water', (is m'n collega helemaal verslaafd aan) wordt grijsgedraaid en "meegezongen". Zo,...en nu tied veur de vreetschuur. Oftwel, huppekee, naar de kantine. Pauze!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 augustus 2006 Report Share Posted 25 augustus 2006 Constant geluid, hoe hard of zacht dan ook, is een belangrijke oorzaak van onherstelbare gehoorschade.Vermijden dus, als je lang van hifi wilt blijven genieten. Nou, er is toch wel een bepaalde minimale geluidssterkte nodig, wil het schade toebrengen. Denk niet dat het computergeruis erg hard is (dB's), dus erg schadelijk zal het ook niet zijn. Ik meen dat je iets van 80dB, 8 uur lang kan aanhoren, zonder er schade te van ondervinden. Ps. komen niet op 80dB... Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 25 augustus 2006 Report Share Posted 25 augustus 2006 Constant geluid, hoe hard of zacht dan ook, is een belangrijke oorzaak van onherstelbare gehoorschade.Vermijden dus, als je lang van hifi wilt blijven genieten. Nou, er is toch wel een bepaalde minimale geluidssterkte nodig, wil het schade toebrengen. Denk niet dat het computergeruis erg hard is (dB's), dus erg schadelijk zal het ook niet zijn. Ik meen dat je iets van 80dB, 8 uur lang kan aanhoren, zonder er schade te van ondervinden. Ps. komen niet op 80dB... Het gaat in dit geval niet om de hardheid maar om de eentonigheid. Zou ook schadelijk zijn op de lange duur. En als je het acht uur per dag hoort, lijkt me dat geen goede situatie. Is mij tenminste eens uitgelegd door een oorarts. Die raadde me aan o.a. op de motor oorpluggen te gebruiken, bij langere ritten, tegen het suizen van de wind langs de helm en niet uren achter elkaar dichtbij ventilatoren van pc's of in serverruimtes te gaan zitten. En we hadden het toen niet over vermoeidheid door geluid, maar over gehoorbeschadiging. Maar ik heb nergens een second opinion gevraagd moet ik bekennen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 25 augustus 2006 Report Share Posted 25 augustus 2006 is ook een beetje ome henk zijn schuld waardoor je bij elk plaatje er alles bij mot type copy / paste Ohh..de baas ook weer terug? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 augustus 2006 Report Share Posted 25 augustus 2006 Constant geluid, hoe hard of zacht dan ook, is een belangrijke oorzaak van onherstelbare gehoorschade.Vermijden dus, als je lang van hifi wilt blijven genieten. Nou, er is toch wel een bepaalde minimale geluidssterkte nodig, wil het schade toebrengen. Denk niet dat het computergeruis erg hard is (dB's), dus erg schadelijk zal het ook niet zijn. Ik meen dat je iets van 80dB, 8 uur lang kan aanhoren, zonder er schade te van ondervinden. Ps. komen niet op 80dB... Het gaat in dit geval niet om de hardheid maar om de eentonigheid. Zou ook schadelijk zijn op de lange duur. En als je het acht uur per dag hoort, lijkt me dat geen goede situatie. Is mij tenminste eens uitgelegd door een oorarts. Die raadde me aan o.a. op de motor oorpluggen te gebruiken, bij langere ritten, tegen het suizen van de wind langs de helm en niet uren achter elkaar dichtbij ventilatoren van pc's of in serverruimtes te gaan zitten. En we hadden het toen niet over vermoeidheid door geluid, maar over gehoorbeschadiging. Maar ik heb nergens een second opinion gevraagd moet ik bekennen... Bij het windgeruis op een motor kan ik me wel iets voorstellen. Dat kan (op hoge snelheden) ook een behoorlijk hard geluid zijn. Een serverruimte is vaak ook lawaaiig, dat klopt. Maar daar staan dan ook zoveel PC's op een hoopje gestapeld, dan kan het ook niet anders dan dat het een hoop herrie maakt. Maar op kantoor, waar bij elk bureau een PC staat, valt de herrie wel mee hoor. De PC die je het meest hoort, is je eigen PC. Maar dat lijkt me niet schadelijk voor je gehoor. De rest doet er hooguit een paar dB'tjes bij. Kan me niet voorstellen dat zoiets schadelijk voor je gehoor is. Dat het vermoeiend kan zijn, dat klopt wel, maar dat heeft meer met je hersenen te maken denk ik... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts