Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

FZ - Tinseltown Rebellion, REM - Murmur, Various - O Brother, Where Art Thou? (soundtrack) en tenslotte Luther Allison - Hand me down my Moonshine, geheel toepasselijk e.a. onder begeleiding van een Coal Ila Single Barrel gedestilleerd in 1978 gebotteld in 2001.

120517m.jpg

UB40

Labour Of Love I/II/III (3CD)

Disc 1

1. Cherry Oh Baby

2. Keep On Moving

3. Please Don't Make Me Cry

4. Sweet Sensation

5. Johnny Too Bad

6. Red Red Wine

7. Guilty

8. She Caught The Train

9. Version Girl

10. Many Rivers To Cross

Disc 2

1. Here I Am (Come And Take Me)

2. Tears From My Eyes

3. Groovin' (Out On Life)

4. The Way You Do The Things You Do

5. Wear You To The Ball

6. Singer Man

7. Kingston Town

8. Baby

9. Wedding Day

10. Sweet Cherrie

11. Stick By Me

12. Just Another Girl

13. Homely Girl

14. Impossible Love

Disc 3

1. Holly Holy

2. It's My Delight

3. Come Back Darling

4. Never Let You Go

5. Soul Rebel

6. My Best Girl

7. Good Ambition

8. The Train Is Coming

9. Blood And Fire

10. Mr Fix It

11. Stay A Little Bit Longer

12. Someone Like You

13. The Time Has Come

14. Crying Over You

15. Legalise It

The Jesus and Mary Chain - Psychocandy

MMMM lekkerrrrr

ook even opgezet en daarna, omdat die er naast staat, Santiago Jimemez Jr - El Mero Mero de San Antonio

Da's wel heel verschillend lijkt mij zo. ;)

Na de psycho-bubbelgumpop nu wat 'ambient pop' of 'dream pop':

0028617.jpg

Cocteau Twins - Heaven or Las Vegas

Ik ken haar oudere werk niet zo, maar ik vind deze wel heel mooi eigenlijk:

j05346ux30i.jpg

PJ Harvey - White Chalk

haar oudere werk is mooier.

Harvey,_PJ_Rid_Of_Me_large.jpg

dit vind ik persoonlijk de beste. rauw en stevig

meest donker is

cover_large.jpg

het openings nr wil mijn stiefbroer op zijn begrafenis horen.

is ook heel mooi. wel zijn er op dit album meer electronische invloeden te horen.

:lol:

je weet wat ik bedoel denk ik. of beter gezegd wat hij bedoelt(dt)(d).

510RaXGr5aL._AA240_.jpg

Lekker cd'tje van een puik concert..meer dan de moeite waard om te kopen...met een mooie orginele instrumentale track met de big James op bass..ga daar maar eens je zweetspotje voor opzoeken.. :lol:;)

~ Hans ~

Heb deze geweldige Funk Brothers het live zien doen in Paradiso (rond deze tijd, een jaar of vier geleden, een paar maanden nadat de prachtige film met dezelfde titel was uitgebracht) met misschien wel het mooiste concert dat ik heb mogen zien. Special guests waren Steve Winwood en Billy Preston, de andere zangers en zangeressen waren jongere onbekenden die prima vertolkingen neer zetten. De kwaliteit van het Motown repertoire ligt op plaat ongeevenaard hoog en werd live moeiteloos gehaald en vaak overtroffen met een ongkende drive voor heren op hun leeftijd. Opvallend was dat het publiek veelal jong was met veel studenten die de nummers ook op het podium voor de microfoon volledig mee zongen. Goeie keus dus Hans. :)

Ik ken haar oudere werk niet zo, maar ik vind deze wel heel mooi eigenlijk:

j05346ux30i.jpg

PJ Harvey - White Chalk

haar oudere werk is mooier.

Harvey,_PJ_Rid_Of_Me_large.jpg

dit vind ik persoonlijk de beste. rauw en stevig

meest donker is

cover_large.jpg

het openings nr wil mijn stiefbroer op zijn begrafenis horen.

is ook heel mooi. wel zijn er op dit album meer electronische invloeden te horen.

Daar haal je best wel de krenten uit de pap, m44!

Dat ik haar oudere werk mooier vind kan ik niet zeggen, ik vind al haar werk goed eigenlijk, ben haar de laatste maanden een stuk meer gaan waarderen B)

Zelf heb ik nu deze in de spelert:

1990_-_Elyzium.jpg

Fields of the Nephilim - Elyzium

1990_-_Elyzium.jpg

Blijft een mooi album. Deze verschijnt bij mij ook nog regelmatig op de draaier of in de speler. En dat terwijl ik het toen hij net uitkwam helemaal niet zo briljant vond.

Hier nu:

51JhrVS-EzL._SS500_.jpg

Hij is weer geweldig

Groeten...

1990_-_Elyzium.jpg

Blijft een mooi album. Deze verschijnt bij mij ook nog regelmatig op de draaier of in de speler. En dat terwijl ik het toen hij net uitkwam helemaal niet zo briljant vond.

Ik heb hem destijds op het hoogtepunt van mijn 'gothic'-periode gekocht, maar zo gothic vind ik hem nu eigenlijk niet meer. Vooral hele mooie atmosferische muziek. Goeie band ook, al waren ze volgens mij enorm aan de drugs :rolleyes:

Hier nu:

51JhrVS-EzL._SS500_.jpg

Hij is weer geweldig

Groeten...

Ik heb al eens kort geluisterd op de myspace, en gisteren zag ik een clipje op emptv, maar ik ben nog niet om. Wel aardig, maar niet boeiend ofzo :huh:

510RaXGr5aL._AA240_.jpg

Lekker cd'tje van een puik concert..meer dan de moeite waard om te kopen...met een mooie orginele instrumentale track met de big James op bass..ga daar maar eens je zweetspotje voor opzoeken.. :lol:;)

~ Hans ~

Heb deze geweldige Funk Brothers het live zien doen in Paradiso (rond deze tijd, een jaar of vier geleden, een paar maanden nadat de prachtige film met dezelfde titel was uitgebracht) met misschien wel het mooiste concert dat ik heb mogen zien. Special guests waren Steve Winwood en Billy Preston, de andere zangers en zangeressen waren jongere onbekenden die prima vertolkingen neer zetten. De kwaliteit van het Motown repertoire ligt op plaat ongeevenaard hoog en werd live moeiteloos gehaald en vaak overtroffen met een ongkende drive voor heren op hun leeftijd. Opvallend was dat het publiek veelal jong was met veel studenten die de nummers ook op het podium voor de microfoon volledig mee zongen. Goeie keus dus Hans. :)

Dank je..en ik kan me dat heel goed voorstellen hoe dat geweest moet zijn dat concert..

Het blijft een mooie periode waar ik nog steeds veel plezier van heb..en mag hebben... ;)

Goed weekend allen..

~ Hans ~

1990_-_Elyzium.jpg

Heb ze net beluisterd via Google video. Nu heb ik toch altijd gedacht dat ze black metal waren (of was dat een andere band met Nephilim in de naam)?

Lekkere, tikkeltje commerci

1990_-_Elyzium.jpg

Ik heb hem destijds op het hoogtepunt van mijn 'gothic'-periode gekocht, maar zo gothic vind ik hem nu eigenlijk niet meer. Vooral hele mooie atmosferische muziek. Goeie band ook, al waren ze volgens mij enorm aan de drugs :rolleyes:

Hier nu:

51JhrVS-EzL._SS500_.jpg

Hij is weer geweldig

Groeten...

Ik heb al eens kort geluisterd op de myspace, en gisteren zag ik een clipje op emptv, maar ik ben nog niet om. Wel aardig, maar niet boeiend ofzo :huh:

Bart, het is een plaat die enorm moet groeien.

Heb ook in flarden geluisterd en toen vond ik het eerst maar een "gewone" popplaat, tot ik enkele nrs eens integraal ging beluisteren. Wow sterke plaat vind ik, er is beter van hem maar plaats deze toch boven het gemiddelde... Give this new beebie some time :)

Gr

Stef