Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Voor zeker 1 lid geen introductie nodig....voor de rest?

21ZGCKZJEFL._SL500_AA130_.jpg

The Gathering...Superheat..Live!

Wederom met dank aan dat ene lid... :lol:;)

~ Hans ~

Wat vind je ervan Hans? Ik vind deze veruit het minste live-album van The Gathering. Matig opgenomen, ook niet heel briljant gespeeld. Ik heb verder nog Sleepy Buildings (CD) A Sound Relief (DVD) en A Noise Severe (2CD en DVD). Die vind ik stuk voor stuk beter.

Sleepy Buildings is een heel goeie opname, maar dat was ook niet een normaal live-optreden. Soort van studio-setting, met weinig publiek...

A Sound Relief is er alleen op DVD, dus die luister ik daardoor wat minder. Voor een DVD moet je toch echt gaan zitten. Is opgenomen in Amsterdam en klinkt vrij rustig. A Noise Severe is zeg maar het harde broertje van A Sound Relief. Opgenomen in Chili, met veel (en rumoerig ;) ) publiek. Maar wel een goed optreden...

Ps. ik wil niet je plezier bederven hoor ;)

Hay Henrie,

Ik ben uiteraard niet zo bekend met het werk van The Gathering om een goed vergelijk te kunnen maken..derhalve zal ik genoodzaakt zijn om je advies op te volgen.... :lol:;)

Maar daarna zal ik je gelijk op de hoogte brengen of jou input overeen komt met mijn ervaring..ben erg benieuwd!

~ Hans ~

Hans, ik weet eigenlijk niet of ik die andere wel op mp3 heb. Moet ik komend weekend maar even kijken. Of anders moet je me maar ff een schop geven, als je het niet kan vinden...

Die dvd A Sound Relief heb ik sowieso niet op m'n computer staan, want ik heb geen dvd-speler in m'n computer...

niets niets en nog eens niets :(

zit momenteel zonder phono en cdspeler ;)

Komt allemaal wek goed, en eens afstand nemen van de installatie kan geen kwaad!

Greeetz

Stef

Hmm heb ik iets gemist?

Hey gerald,

Op de HEAR bijeenkomst in Bussum, heb ik mn Cd speler (er is een topic over), die stiller speelt, bij KT88 gelaten ter controle + een modificatie aan de Phono 1. Midden juni zal ik meer nieuws hebben

een cdtje kan ik wel spelen met het splertje van de kinderen maar das toch dat niet + ik kan moeilijk hun spelertje afnemen :)

Wordt vervolgd!

Gr

stef

Komt allemaal wek goed, en eens afstand nemen van de installatie kan geen kwaad!

Greeetz

Stef

Hmm heb ik iets gemist?

Hey gerald,

Op de HEAR bijeenkomst in Bussum, heb ik mn Cd speler (er is een topic over), die stiller speelt, bij KT88 gelaten ter controle + een modificatie aan de Phono 1. Midden juni zal ik meer nieuws hebben

een cdtje kan ik wel spelen met het splertje van de kinderen maar das toch dat niet + ik kan moeilijk hun spelertje afnemen :)

Wordt vervolgd!

Gr

stef

klinken toch allemaal hetzelfde joh ;)

Greeetz

Stef

Hmm heb ik iets gemist?

Hey gerald,

Wordt vervolgd!

Gr

stef

klinken toch allemaal hetzelfde joh ;)

Klopt !! ;)

Tussen geen cd en een kidsspelertje tja ... GENIETEN !!! :D

Gr

stef

Greeetz

Stef

:P:o:rolleyes: heel goed juist, want dan komt die zolder ook eindelijk eens af en is het vrouwtje en kindertjes ook weer blij. En jij straks ook weer als je dan uiteindelijk voor je set zit en geniet van je modificaties, zeker als je je dan bedenkt dat je zolder dan af is od bijna af is.:D:D;)

Vooral die BIJNA af ... :)

Mail je nog ivm de planning allemaal (zolder auto verzekering enz enz) :)

very nice WE

Stef

the_gathering_sleepy_buildings__big.jpg

The Gathering - Sleepy Buildings

Vandaar dat het me nu niet lukt 'm te downloaden...... :lol:;)

~ Hans ~

Nee, dat kan het niet zijn, want ik zat de cd te luisteren, niet de mp3's. Ik zie wel in de logs dat het mislukt is, maar ik heb geen idee waarom... Nog maar eens proberen?

de laatste van mij zijn, mosheeba, en dead for quitie!!!

allison krauss, robert plant, die ik live heb gezien. :)

Je bedoelt Morcheeba en Death Cab For Cutie?

the_gathering_sleepy_buildings__big.jpg

The Gathering - Sleepy Buildings

Om de een of andere reden kom ik niet verder dan 4 tracks Henrie...heb het vaak geprobeerd maar het lukt niet..als deze 4 een indicatie zijn is dit inderdaad een mooi album....bedankt!

~ Hans ~

Je verbinding wordt om de een of andere reden verbroken. Geen idee hoe dat komt. Jij bent tot nu toe de eerste bij wie dat gebeurt. Ik zal eens je account verwijderen en opnieuw aanmaken. Kijken wat ie dan doet...

Ik zal zelf ook eens proberen wat te downloaden. Kijken of het dan wel gaat...

[edit]Nou, dat gaat dus gewoon. Ik heb met jouw account ingelogd en geprobeerd te downloaden. Geen probleem. Heb je het alleen met deze cd dat je maar 4 nummers kan downloaden of ook met andere?

niet downloaden.......kopen!

ik kan hem wel voor je bestellen koosjer en opsturen.

niet downloaden.......kopen!

ik kan hem wel voor je bestellen koosjer en opsturen.

Ik denk dat Hans 'm zelf ook wel kan bestellen, m44. Daar heeft hij jouw hulp niet voor nodig. Ik heb 'm alleen ooit aangeboden om muziek bij mij te downloaden. Gewoon, om te kijken of hij het leuk vindt. Zo doe ik het zelf ook. Als ik het de moeite waard is, koop ik het. Dat scheelt miskopen en in het geval van Hans is het ook nog eens extra makkelijk omdat je in Israel kennelijk minder makkelijk aan niet zo bekende popmuziek kan komen...

Klopt...het kopen van redelijk nieuw werk...of werk wat internationaal niet bekend is is hier praktisch uitgesloten....ik zou al blij zijn met de eerste de beste derde rangs muziek store uit Holland...hihihi.

En Henrie?...het blijkt tot nu toe enkel met dit album zo te zijn...ik kijk nog even verder en laat het je weten...is erg vreemd inderdaad.. :blink:;)

M44 dank voor je aanbod..maar bestellen e.d is inderdaad geen probleem zoals Henrie reeds schreef...de meeste muziek koop ik nog steeds bij mijn platenboer waar ik reeds zo'n 20 jaar klant ben...die stuurt het dan keurig voor me op...no problemo... ;) ..de rest haal ik bij itunes....

~ Hans ~

prima zolang we af en toe maar wat blijven kopen.

Aftertaste.jpg

Ik heb Helmet helemaal niet meer gevolgd na 'Betty'; is het wat?

lekker hoor. zelfde stijl, wel vind ik betty het meest sterke album en het best opgenomen album.

maar goede plaat. lekker pakkend.