Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Ik zou eerder denken, wat voor provider heb je dan dat je dat verschil nu merkt 's avonds vanaf 8 uur :rolleyes:;)

provider is hetnet

maar het verschil doet zich voor omdat de meeste zich achter de beeldbuis zetten om voetbal te kijk

Ik zou eerder denken, wat voor provider heb je dan dat je dat verschil nu merkt 's avonds vanaf 8 uur :rolleyes:;)

provider is hetnet

maar het verschil doet zich voor omdat de meeste zich achter de beeldbuis zetten om voetbal te kijk

Ha die Rene,

Leuk je hier weer te treffen. Goed album ook. Heb je deze op vinyl?

Groeten,

Gerald

Hoi Gerald,

(Te) druk met andere zaken, waaronder ook het werk :blink:<_< , en natuurlijk speelt het gemis van de Thiel mij ook parten. Heb daardoor niet zoveel zin om lekker te luisteren..... Daarom ook deze op CD, ik heb wel gezien dattie op vinyl te krijgen is, maar daar twijfel ik nog over :unsure: Heb jij hem wel op vinyl?

[quote name='Ren

Guest Rev. Fatman

Jazz Impressions- featuring Bob Gordon bs, Herbie Harper tb,Maury Dell p,Don Prell b, en George Redman dr.

Een prachtig ballad album , is toch veel leuker dan dat gehakketak over klokken en klepels. :D

een album van weezer op de gok gekocht.

niet meer doen want weezer is dood. Na pinkerton niets fatsoenlijks meer gemaakt terwijl de eerste 2 albums briljant waren wat mij betreft.

hoe kan het gebeuren.

De blauwe en de bruine zijn inderdaad fantastisch en niet te evenaren. Evengoed een geweldig resultaat.

Aan meer prima power-pop gelukkig geen gebrek. Vorige week aangekomen, en daana nauwelijks meer uit de speler geweest.

412bvMVCr4L._SS400_.jpg

61gGZcwziIL._SL500_AA240_.jpg

Ik kijk en luister nu naar een video album van dit album vanuit The Basement van producer Nigel Goodrich...intiem en kaal..en erg mooi.

Ben ook weer even terug bij OK Computer welke ik lang niet meer beluisterd had....en net als toen ik hem als voor aankondiging hoorde op de radio,erg vroeg opweg naar m'n renovatie klus bij de ESA in Noordwijk,blijft ik dit een meesterlijk mooi album vinden..van weinig albums weet ik waar ik was toen ze uit kwamen of toen ik ze voor het eerst hoorde...maar deze weet ik nog heel goed...11 jaar oud alweer... ;)

~ Hans ~

Jimi%20Tenor%20-%20Intervision.jpg

jimi tenor

jazzy electro met veel orgel sounds en een vleugje blues.

doorspekt met een hoog "gay" niveau.

mooie opname ook, erg sfeervol en lekker veel laag

Guest Rev. Fatman

blu1019gm8.jpg

Vette scheurende tenor,dito piano en vocal. ;)

Nou ja die piano en vocal op een ietwat andere heftige scheurende manier. :)