Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

voor wie het niet kent

check de clip van "keine lust"op you tube of google vid.

geweldig :cool2:

Die clip is wel goed, maar qua muziek hebben ze beter, vind ik...

Rammstein vind ik typisch zo'n band ( ik stel het even heel zwart-wit) waarvan je helemaal wild wordt bij de eerste plaat die je van hen hoort, om er later achter te komen dat al hun muziek het zelfde is <_<

Ik heb zelf 'Sehnsucht', vind ik nog steeds verdomd mieters, maar verder heb ik weinig interesse voor Rammstein.

-sorry m44 ;)

voor wie het niet kent

check de clip van "keine lust"op you tube of google vid.

geweldig :cool2:

Die clip is wel goed, maar qua muziek hebben ze beter, vind ik...

Rammstein vind ik typisch zo'n band ( ik stel het even heel zwart-wit) waarvan je helemaal wild wordt bij de eerste plaat die je van hen hoort, om er later achter te komen dat al hun muziek het zelfde is <_<

Ik heb zelf 'Sehnsucht', vind ik nog steeds verdomd mieters, maar verder heb ik weinig interesse voor Rammstein.

-sorry m44 ;)

Ja, dat klopt wel... Ik heb ook nooit albums van ze gekocht, maar sommige nummers vind ik wel leuk. Wollt ihr das Bett in Flammen sehen?, Du riechst so gut, Heirate mich, Engel, Sonne... Maar daarmee houdt het voor mij wel op. Keine Lust vind ik minder...

rammstein moet je live zien. das een echte kick.

heb ze 5 x gezien waarvan 3 x in duitsland.

de live cd aus berlin was ik bij de opname.

simpele muziek maar wel lekker. heeft een goeie drive. ik heb alle cd's van ze ik vind "mutter" de beste en de allereerste.

rammstein moet je live zien. das een echte kick.

heb ze 5 x gezien waarvan 3 x in duitsland.

de live cd aus berlin was ik bij de opname.

simpele muziek maar wel lekker. heeft een goeie drive. ik heb alle cd's van ze ik vind "mutter" de beste en de allereerste.

Heb ze live gezien. Op Pinkpop weliswaar, en ik stond niet bepaald vooraan, maar meer dan 'leuk' vond ik het niet. Veel show (vuurwerk...), de bekende stampende drums en de gitaarmuren, maar verder niet mijn ding. Dan ga ik liever naar Tool. Weinig show (alleen een scherm met wazige beelden), weinig contact met het publiek (althans niet in woorden) en geweldig spelende muziekanten. Das meer mijn ding...

precies Henrie, veel show en vuurwerk. das voor mij wel weer eens lekker op zijn tijd. niets moeilijks maar gewoon lekker gaan voor het primaire effect.

na al die mathcore is rammstein voor mij ook stevige popmuziek. gewoon wel lekker.

maar vergis je niet in het nivo van de muziekanten van rammstein hoor!

das duitse degelijkheid.

ter opfleuring nog even de leukste foto die ik vorig jaar heb gezien (als we het toch over duitsers hebben)

halt_hammerzeit.jpg

ik weet niet waarom maar ik vind em briljant :lol:

Hier draait nu een van de pas verschenen geremasterde uitgaven van Roxy Music, het eerste album op 180 grams vinyl. Het remasteren is trouwens heel erg goed gebeurd, op de gehele serie van 9 stuks trouwens.

Devin Townsend presents Ziltoid The Omnicient

51lbjfNUo1L._SS500_.jpg:lol:

Groeten...

hij is goed he :)

alleen jammer dat gene hoglan niet de drums doet maar een computer

Hij is geweldig! :lol:

Ziltoid!

Ziltoid, Ziltoid!

Ziltoid!

The Omniscient!

Ziltoid, Ziltoid!

Ziltoid!

The Omniscient!

[Ziltoid:]

Greetings humans, I am Ziltoid...the omniscient.

I have come from far across the omniverse.

You shall fetch me your universes ultimate cup of coffee...

Black!

You have five Earth minutes,

Make it perfect!

:lol:

Ik zag hem elke keer weer naar mij staren als ik bij de Mediamarkt was. Vandaag toch maar eens meegenomen. Dat had ik dus veel eerder moeten doen. Ik zal SYL ook weer eens in de herkansing gooien.

Groeten...

PS: heeft hij nog meer van dit soort bijna-kitsch gemaakt?

nee deze is wel extreem . einde is ook leuk dat het allemaal een dagdroom blijkt te zijn op zijn werk.

of als captain spectacular "the almighty" ontmoet.

"hey dude, long time no see.................although i see everything"

maar zijn solo werk is erg goed "terria" kan ik zeker aanbevelen.

anders "synchestra"

lang geleden heeft ie wel een parodie album gemaakt "punky brewster"over een black metal band die punk gaat maken omdat dat beter verkoopt.

dan doet ie een cd lang zeer vermakelijke greenday achtige nummers.

beste SYL albums zijn "syl" zelf en "city" vind ik.

maar ik ben een devin townsend bewonderaar ;)

indeed

heej die hek no nie! buisje

istwa?

Prima album, m44... Songs For The Deaf is wel beter, vind ik, maar deze zit wel in hetzelfde straatje. 'R' is wat minder zwaar, vind ik. Na Songs For The Deaf ben ik ze een beetje kwijtgeraakt...