Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

ik vond de tweede cd ook wel leuk hoor.

ik zal em is checken. dit is dan hun 3e album denk ik?

399cb340dca0c5e0e7b36010.L.jpg

The Red Hot Chile Pepers - Uplift Mofo Party Plan op 180Gr. Vinyl

Lang op zoek geweest naar deze LP, en vanmiddag dan eindelijk gevonden. En dan ook nog op 180Gr. kwaliteit vinyl van Simply Vinyl.

Hier en daar vind ik op het net best slechte ervaringen met Symply Vinyl, maar ik heb die dus niet. Voor mij is het tot nu toe de enige vinyl producent die geen rotzooi maakt, maar alleen maar mooi afgewerkt materiaal leverd. Wat dan ook nog geweldig klinkt. Niks opgepoetst/zogenaamd mooier gemaakt, maar gewoon een copy van het origineel op mooi afgewerkt 180Gr vinyl. :)

heb het huis een paar dagen alleen,

na het opstaan, Black Sabbath: Sabbotage, om weer wat af te koelen, Rickey Lee Jones: Pop Pop, tijd voor wat serieuzers, een surrealistisch Don Juan verhaal, de opera Flammen van Erwin Schulhoff. De nazi's vonden dit maar Entartete Musik. Dan heel wat verder terug in de tijd, Bach een paar seculiere cantates, nog meer cantates, nu van Monteverdi, het 5e boek daar heeft Bach veel van geleerd. Terug naar het Heden, Dino Saluzzi: Andina een van de Argentijnse bandoneon grootmeesters die wat fraaie sfeerbeelden tekent, neen geen tango. Tijdens het koken, Lisa Stansfield: Affection jaren 80 disco. Nu piano muziek van Poulenc en straks een symphonie van Sibelius die geheel terecht zei "Pay no attention to what critics say. No statue has ever been put up to a critic." maar dan in het Fins natuurlijk. Slaap lekker.

heb het huis een paar dagen alleen,

na het opstaan, Black Sabbath: Sabbotage, om weer wat af te koelen, Rickey Lee Jones: Pop Pop, tijd voor wat serieuzers, een surrealistisch Don Juan verhaal, de opera Flammen van Erwin Schulhoff. De nazi's vonden dit maar Entartete Musik. Dan heel wat verder terug in de tijd, Bach een paar seculiere cantates, nog meer cantates, nu van Monteverdi, het 5e boek daar heeft Bach veel van geleerd. Terug naar het Heden, Dino Saluzzi: Andina een van de Argentijnse bandoneon grootmeesters die wat fraaie sfeerbeelden tekent, neen geen tango. Tijdens het koken, Lisa Stansfield: Affection jaren 80 disco. Nu piano muziek van Poulenc en straks een symphonie van Sibelius die geheel terecht zei "Pay no attention to what critics say. No statue has ever been put up to a critic." maar dan in het Fins natuurlijk. Slaap lekker.

veel plezier seed7 ;)

ik heb dat net achter de rug

voor wie het niet kent

check de clip van "keine lust"op you tube of google vid.

geweldig :cool2:

Die clip is wel goed, maar qua muziek hebben ze beter, vind ik...

Rammstein vind ik typisch zo'n band ( ik stel het even heel zwart-wit) waarvan je helemaal wild wordt bij de eerste plaat die je van hen hoort, om er later achter te komen dat al hun muziek het zelfde is <_<

Ik heb zelf 'Sehnsucht', vind ik nog steeds verdomd mieters, maar verder heb ik weinig interesse voor Rammstein.

-sorry m44 ;)

Zwaar eensch :).

Het stijltje is even gaaf, maar ik zal het zelf nooit op zetten.

"Heb het nou wel gehoord", zegmaar :)

2009_7.jpg

Dat draait hier.

Leesbare variant is te vinden op THE GREEN PROJECT

399cb340dca0c5e0e7b36010.L.jpg

The Red Hot Chile Pepers - Uplift Mofo Party Plan op 180Gr. Vinyl

Lang op zoek geweest naar deze LP, en vanmiddag dan eindelijk gevonden. En dan ook nog op 180Gr. kwaliteit vinyl van Simply Vinyl.

Hier en daar vind ik op het net best slechte ervaringen met Symply Vinyl, maar ik heb die dus niet. Voor mij is het tot nu toe de enige vinyl producent die geen rotzooi maakt, maar alleen maar mooi afgewerkt materiaal leverd. Wat dan ook nog geweldig klinkt. Niks opgepoetst/zogenaamd mooier gemaakt, maar gewoon een copy van het origineel op mooi afgewerkt 180Gr vinyl. :)

Dat is dus een aanrader :)

Samen met BloodSugarSexMagik naar mijn smaak de beste Peppers-albums.

The Uplift Mofo Party Plan: a plan based on a band, a band based on a plan B)

freestylers-we-rock-hard-cover.jpg

uiteraard "rocken" ze niet hard. wel vrolijk en makkelijk in het gehoor

cover400.jpg

gewoon omdat ze zo goed zijn.

Hier nu Devin Townsend - Terria

41Xw14hEh4L._SL500_AA280_.jpg

headbang.gif:unsure::lol:

Groeten...

hoor graag van je wat je ervan vond :)