Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

iemand een advies als het om een led Z live plaat gaat?

De meest recente versie van "The Song Remains The Same"

41i9LPY-qhL._SL500_AA240_.jpg

is interessanter en (nogal flink wat) mooier dan de oude versies. Deze bevat bovendien meer nummers dan die voorgaande versies.

Een andere aanrader vind ik:

51K4GW16QFL._SL500_AA240_.jpg

BBC Sessions

aangezien ik bbc speakers heb. lijkt dit me wel leuk

de rest komt ook nog op de plank hier :)

met 2 leadgitaristen ..............................een genot duz

Kommop seg, Luxmann, ik dacht duz

dat jij een Led Zep-kenner was :rolleyes:;)

dom dom dom

die page speelt soms met zoon gitaar met 2 armen ..........van daar de verwarring

die speelt zo onwijs gitaar hij doet soms onmogelijk dingen ................. zie op de dvd "white summer'

en je begrijpt wat ik bedoel ............

2hx692w.jpg

of met 3 armen

4v4chj.jpg

iemand een advies als het om een led Z live plaat gaat?

Songs remain the same bvb

Gr

Stef

Was mijn tip dan niet goed genoeg dat jullie het nog eens moesten overdoen maar dan met een plaatje bij ... :D

Gr

Stef

dom dom dom

die page speelt soms met zoon gitaar met 2 armen ..........van daar de verwarring

die speelt zo onwijs gitaar hij doet soms onmogelijk dingen ................. zie op de dvd "white summer'

en je begrijpt wat ik bedoel ............

of met 3 armen

:D Ah ja, bedoel je het z

met name album 3 en house of the holy vind ik erg mooi.

HotH heb ik op 8-track ;D.

gooi em er een paar keer in als je iets aan het doen bent. zo betrapte ik mijzelf er ook op dat ik dacht "hee dit klinkt wel oke"

Haha, jankjank wals wals rammel rammel.

Niks klinkt okee op 8-track. Maar zal 'm beluisteren

Ik had het allemaal op LP, maar heb ze verkocht aan iemand die het wel kon bekoren :)

Vreemd..ik zie op Itunes een heel andere hoes voor Hold Time...maar zal wel liggen aan het feit dat het een cd is... :cool2:

Elbow is een mooi album geworden...een groeiertje...

Trouwens...ik ben er niet altijd meer zoals het eens was...dus waarschijnlijk heb ik het gemist?...maar waar is Ome Henk gebleven?

Ik mis Elbow een beetje. "The Fix" is een aardig nummer en "Grounds for Divorce" is niet verkeerd, maar verder vind ik het een beetje bombastisch allemaal.

En ik vind de band een 'wij zijn heel wat' uitstraling hebben. Geen idee hoe dat komt, maakt verder ook niet uit voor de muziek.

Enfin, now playing:

lordlarge.jpg

Trouwens...ik ben er niet altijd meer zoals het eens was...dus waarschijnlijk heb ik het gemist?...maar waar is Ome Henk gebleven?

Die is al een tijdje weg. Kwam er nog in de tijd dat ik hier 'af en toe eens binnen viel'.

Ben nu bijzonder aanwezige bezoeker en heb hem in de tijd dat ik wat meer aanwezig was niet meer gezien, eigenlijk.

Die is al een tijdje weg. Kwam er nog in de tijd dat ik hier 'af en toe eens binnen viel'.

Ben nu bijzonder aanwezige bezoeker en heb hem in de tijd dat ik wat meer aanwezig was niet meer gezien, eigenlijk.

Het viel me al op dat ik hem niet meer zag....

Welk Elbow album heeft jou voorkeur?

Guest Rein!

Ik heb hetzelfde met Elbow, SK. Ondanks alle rave-reviews wil het bij mij niet helemaal. Goedkoop bombast wat mij niet kan overtuigen. Maar collega's hier zijn laatst ook live wezen kijken, scheen heel leuk te zijn.

Ik heb hetzelfde met Elbow, SK. Ondanks alle rave-reviews wil het bij mij niet helemaal. Goedkoop bombast wat mij niet kan overtuigen. Maar collega's hier zijn laatst ook live wezen kijken, scheen heel leuk te zijn.

Is ook mijn ervaring rein, thuis not echt my cup of tea maar live super ...

gr

stef

sommige bands hebben dat.

motorpsycho heb ik 3 keer live gehoord en 3 x ben ik de dag erna naar de cd zaak gegaan om het toch nog maar eens te luisteren.

3x toch weer zonder cd de deur uitgelopen.

maar live is het 1,5 uur lang kippenvel ,brrrrrrrr

hier nu

ACDC_let_there_be_rock.jpg

echt de enige cd die ik van hun heb willen kopen. dus maar gedaan. uiteindelijk staan er een nummer of 4 op echt heel goed en de rest is vulsel.

maar whole lotta rosie MOET je als rock liefhebber in de kast hebben.

wat een lekker nummer is dat toch

PS ik zie nu dat er met het plakken van het plaatje iets is gebeurd?

ik bedoelde natuurlijk

album-let-there-be-rock.jpg

grappig

maar whole lotta rosie MOET je als rock liefhebber in de kast hebben.

wat een lekker nummer is dat toch

PS ik zie nu dat er met het plakken van het plaatje iets is gebeurd?

ik bedoelde natuurlijk

album-let-there-be-rock.jpg

grappig

Ha, die heb ik in de kast! Ben ik nou geslaagd als aspirant rock liefhebber? Hij staat overigens vlak naast ABBA, zou dat mogen? :rolleyes:

M :ph34r: rc

Ik ben dan wel geen s_k maar bij mij is het zo dat Elbow nog steeds elk album groeit. Bij elk nieuw album denk ik eerst van hmmm, dat is het ook niet helemaal maar ze groeien altijd. Ik vind het prachtig en bombast hoor ik er niet in terug.

Groeten...

motorpsycho heb ik 3 keer live gehoord en 3 x ben ik de dag erna naar de cd zaak gegaan om het toch nog maar eens te luisteren.

Mischien moest je eerst de cd's kennen. Zo heb ik het gedaan :P en ik heb ze sindsdien wel 30 X gezien B);)

Is die live-cd niks voor jou, Robin? Kun je aardig de concertervaring mee herbeleven.. Een uitvoering van 'Vortex surfer' van meer dan 20 minuten :oB) Kopietje?

Mischien moest je eerst de cd's kennen. Zo heb ik het gedaan :P en ik heb ze sindsdien wel 30 X gezien B);)

Is die live-cd niks voor jou, Robin? Kun je aardig de concertervaring mee herbeleven.. Een uitvoering van 'Vortex surfer' van meer dan 20 minuten :oB) Kopietje?

zeg effe welke live cd. dan koop ik em blind :ph34r:

live zijn ze te gek he?

zeg effe welke live cd. dan koop ik em blind :ph34r:

12-03-2008-17-10-11_Roadwork-Vol.jpg

Motorpsycho - Roadwork vol. 1

Heb 'm maar even opgezet om te checken of ik m44 geen miskoop aanpraat.. No way, ik krijg alweer kouwe rillingen.. B)

Vortex surfer duurt trouwens maar 10 minuten, maar de 2e track een half uur..

En gel

we gaan em kopen :cool2:

hier nu

cd_boy.jpg

batmaaaaaan!!

en straks

CSC-Release.jpg