Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

voor vanavond ligt ie klaar.........

devintownsendkislipcase-1024x1024.jpg

de nieuwe devin townsend.......

ben gewoon een beetje gespannen. heb er nog geen noot van gehoord. maar ja als je idool een nieuw album afleverd(t) :blink:

beetje dat gevoel dat ik als 12 jarige jongen wel eens had omdat ik met de vers gekochte, net uitgebrachte slayer plaat naar huis fietste.

plaat in een linnen tasje en fietsen zo snel je kon om de naald erin te kunnen laten zakken thuis. B)

beetje dat gevoel dat ik als 12 jarige jongen wel eens had omdat ik met de vers gekochte, net uitgebrachte slayer plaat naar huis fietste.

plaat in een linnen tasje en fietsen zo snel je kon om de naald erin te kunnen laten zakken thuis. B)

*snik* herkenning :rolleyes:

En potjandriedubbeltjes, jij bent echt nog van het vinyltijdperk, bij mij was het CD..

En potjandriedubbeltjes, jij bent echt nog van het vinyltijdperk, bij mij was het CD..

ik was er vroeg bij he.

mijn eerte singletje kreeg ik op 4/5 jarige leeftijd. het was de nieuwe single van queen of speelgoed van starwars....gelukkig werd het beide

@ s_k thanks bro -( ther nerd) :lol:;)

Ben ook van dat LP tijdperk ... :D

ACDC Kiss Slade Stones The Police enz

Gr

Stef

Over jeugdsentiment gesproken.

Deze LP maakte op 7 jarige leeftijd al een grote indruk op mij:

5f28225b9da0ec21e4b33110.L.jpg

Jeff Wayne's The war of the worlds.

Helaas nooit meer een goed exemplaar van weten te vinden, en de CD vind ik ronduit slecht van kwaliteit, dus die draai ik haast nooit.

Nu eindelijk weer de dubbel LP in absolute nieuwstaat gevonden, in een partij LP's die ik voor erg weinig kocht. :)

• Members

Eindelijk weer een muziekje (na 2 dagen met en snotterend hoofd te hebben gelopen), vanaf vinyl...

41raCIKKccL._SS400_.jpg

Kenny Wayne Sheperd - 10 Day's out

... oftewel Blues From The Backroads. Waarin een broekie groot kan zijn! Bijzonder lekker album...

ik was er vroeg bij he.

mijn eerte singletje kreeg ik op 4/5 jarige leeftijd. het was de nieuwe single van queen of speelgoed van starwars....gelukkig werd het beide

@ s_k thanks bro -( ther nerd) :lol:;)

Ik moest terugdenken aan de eerste plaat die nieuw uit zou komen waar ik op los lag, Disintegration van the Cure, maar toen was ik al 16. Je moest ook 12 zijn om platen te lenen bij de discotheek, daar heb ik ook erg op gewacht, en toen kon je mij ook iedere week zien fietsen met een tasje elpee's :rolleyes:

Star Wars? Nerd-alert! :lol:;)

de nieuwe devin is briljant. wel wat soms eentonig maar dat heb je soms met projecten die meerdere cd's in beslag gaan nemen. dit is nr 1 van 4

erg verassend soms maar vooral gewoon mooi en een puike opname voor zijn doen.

mooie audiofiele instap cd van devin. werk is hier minder complex als gewoonlijk.

verder funkadelic gedraaid - maggot brain.

uitdaging: zet deze plaat /cd op en blijf stil zitten.............lukt je niet.

daarna nog wat piano muziek van gurdjieff.

@ buizenbart. jij koopt platen van de cure en noemt mij een nerd B):P

ook binnen

for_lies_i_sire.jpg

boekie met teksten enzo

2w347cp.jpg

boekie met gitaar accoorden

34zm2h0.jpg

en een plectrum :rolleyes:

6temtk.jpg

en dat dankzij HEAR not bad at all

de gitaarspel doet mijn geest weer denken laten aan de ouwe Black Sabbath tijd

51r5A%20BRB9L._SS400_.jpg

Marky Ramone - Start of the century

Voor wie dit niet kent (wat me niet ondenkbaar lijkt, hier wat luister samples.

Een echte Ramone B) Klinkt lekker, zit goed in elkaar. Die cover van Nowhere Man vind ik tamelijk geniaal :)

@Luxman: goe bezig man! En het is wel duidelijk waar ze de mosterd vandaan gehaald hebben. Maar ja, Sabbath, die zijn voor velen een voorbeeld geweest.

@m44: is the Cure nerdmuziek dan? :confused:

51r5A%20BRB9L._SS400_.jpg

Marky Ramone - Start of the century

Voor wie dit niet kent (wat me niet ondenkbaar lijkt, hier wat luister samples.

Een echte Ramone B) Klinkt lekker, zit goed in elkaar. Die cover van Nowhere Man vind ik tamelijk geniaal :)

@Luxman: goe bezig man! En het is wel duidelijk waar ze de mosterd vandaan gehaald hebben. Maar ja, Sabbath, die zijn voor velen een voorbeeld geweest.

@m44: is the Cure nerdmuziek dan? :confused:

net zozeer als starwars nerd science fantasy is B)

dus ...your call :D

net zozeer als starwars nerd science fantasy is B)

dus ...your call :D

Ik heb S_K niet aan gesproken met 'broeder nerd', dus.. :rolleyes:

all in good spirit bart...all in good spirit :cool2:

Van iemand 2 albums op vinyl gekregen van Joy Division, Still en Closer.

j76665t4lmw.jpg

Waar ik Still toch een stuk minder vond, was dit wel iets in mijn straatje. Doet me toch