buizenbart Posted 17 november 2009 Report Share Posted 17 november 2009 De laatste tijd luister ik veel naar de "EP" Brening me victory van My Dying bride. Het gata mij niet zozeer om de titel track maar om de 2 andere nummers. Namelijk Scarborough Fair en Failure. Failure is een cover van de band Swans, een band die ik zelf niet ken maar na het horen van dit nummer zeker een keer wil horen. Ook de uitvoering van Scarborough Fair is heel erg mooi, ik denk dat ik de uitvoering van My Dying Bride mooier vnd dan de uitvoering van Simon and Garfunkel. Interessant, Mordante De eigen nummers ken ik al van For lies I sire, maar een Swans-cover, goed idee. Het verbaast me eigenlijk met wat ik van jouw muzieksmaak weet dat je Swans niet kent, ik kan het je zeer aanraden heb je al het origineel van Failure. Vind ik toch net iets beter, Michael Gira heeft ook een geweldige basstem.Swans is wel heel erg 'mantra-achtig', ze doen niet aan couplet-refrein. En ze hebben wel een grote ontwikkeling doorgemaakt, in het begin was dat l Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 17 november 2009 Report Share Posted 17 november 2009 De laatste tijd luister ik veel naar de "EP" Brening me victory van My Dying bride. Het gata mij niet zozeer om de titel track maar om de 2 andere nummers. Namelijk Scarborough Fair en Failure. Failure is een cover van de band Swans, een band die ik zelf niet ken maar na het horen van dit nummer zeker een keer wil horen. Ook de uitvoering van Scarborough Fair is heel erg mooi, ik denk dat ik de uitvoering van My Dying Bride mooier vnd dan de uitvoering van Simon and Garfunkel. Interessant, Mordante De eigen nummers ken ik al van For lies I sire, maar een Swans-cover, goed idee. Het verbaast me eigenlijk met wat ik van jouw muzieksmaak weet dat je Swans niet kent, ik kan het je zeer aanraden heb je al het origineel van Failure. Vind ik toch net iets beter, Michael Gira heeft ook een geweldige basstem.Swans is wel heel erg 'mantra-achtig', ze doen niet aan couplet-refrein. En ze hebben wel een grote ontwikkeling doorgemaakt, in het begin was dat l Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 17 november 2009 Report Share Posted 17 november 2009 Fantastisch album van Mighty Sam McClain! Sledgehammer Soul and Down Home Blues Opgenomen met veel aandacht voor de bekabeling (van Audioquest). en verschenen op het Audioquest label Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 17 november 2009 Report Share Posted 17 november 2009 Thin Lizzy - 'Live and dangerous' De geluidskwaliteit is niet hoogstaand, maar de muziek en sweer die ermee meekomt maken heel veel goed. @Goodtube (en ieder ander die dat nog wel eens vergeet): Zou jij voor de in braille lezende medemens ook de artiest en titel bij de plaatjes willen plaatsen? Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 17 november 2009 Report Share Posted 17 november 2009 The Smiths - Hatful of hollow Geweldige verzamelaar. Cardinal - idem. Dit noemt men Chamber Pop (kan er ook niks aan doen). Elton John - Honkey Chateau. Een van z'n jaren zeventig hoogtepunten. Dexateens - Hardwire Healing. Onvervalste roots rock zoals die eerder in bijv. 1971 en in dit geval blijkbaar ook nog in 2007 nog bedacht kan worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 17 november 2009 Report Share Posted 17 november 2009 onvergetelijke verrassing de docu van the beatles met home madecover van collega ontvangen een tijdloos document it is ................ Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbh Posted 17 november 2009 Report Share Posted 17 november 2009 De 11e van Sjostakovitsj aan het luisteren. Even afkikken van een avond 'verplicht' tv kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 18 november 2009 Report Share Posted 18 november 2009 Nou ja, zeg!! Deze plaat had ik al tijden in huis, maar nooit gedraaid. Zat in een stapeltje LP's die ik in de Inbrengwinkel had gekocht. Mooie, gave LP's. Nooit of bijna nooit gedraaid. Van een opgedoekte streek- of ziekenomroep, of van een openbare bibliotheek die niks meer ziet in vinyl. Bleek toch maar even de mooiste uitvoering van het eerste pianoconcert van Tschaikowsky te zijn die ik in huis heb! (En ik h Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 18 november 2009 Report Share Posted 18 november 2009 The Smiths - Hatful of hollow Geweldige verzamelaar. Absoluut, maar wat een uien-geluidskwaliteit: er zit amper laag in!?! Als je hem helemaal draait wen je eraan / gaan je hersens corrigeren, maar ik mo Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 18 november 2009 Report Share Posted 18 november 2009 @Spido Heb j Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 18 november 2009 Report Share Posted 18 november 2009 De laatste tijd luister ik veel naar de "EP" Brening me victory van My Dying bride. Het gata mij niet zozeer om de titel track maar om de 2 andere nummers. Namelijk Scarborough Fair en Failure. Failure is een cover van de band Swans, een band die ik zelf niet ken maar na het horen van dit nummer zeker een keer wil horen. Ook de uitvoering van Scarborough Fair is heel erg mooi, ik denk dat ik de uitvoering van My Dying Bride mooier vnd dan de uitvoering van Simon and Garfunkel. Interessant, Mordante De eigen nummers ken ik al van For lies I sire, maar een Swans-cover, goed idee. Het verbaast me eigenlijk met wat ik van jouw muzieksmaak weet dat je Swans niet kent, ik kan het je zeer aanraden heb je al het origineel van Failure. Vind ik toch net iets beter, Michael Gira heeft ook een geweldige basstem.Swans is wel heel erg 'mantra-achtig', ze doen niet aan couplet-refrein. En ze hebben wel een grote ontwikkeling doorgemaakt, in het begin was dat l Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 18 november 2009 Report Share Posted 18 november 2009 effe wakker worden. en voor miracle slayer - hell awaits wat lees ik.......feestje bij mordante op de 15e Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 18 november 2009 Report Share Posted 18 november 2009 artic monkeys -whatever people say i am that's what i'm not Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 18 november 2009 Report Share Posted 18 november 2009 effe wakker worden. en voor miracle slayer - hell awaits wat lees ik.......feestje bij mordante op de 15e Als ik een feestje geef, dan zijn de mensen van hear van hearte welkom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 18 november 2009 Report Share Posted 18 november 2009 Voor het eerst in maanden weer eens een muziekblad gekocht: Met gratis verzamelcd: 15 door de Velvet Underground ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 18 november 2009 Report Share Posted 18 november 2009 Aan de rockers jullie zijn sterk bezig ik kom niet toe aan luisteren de laatste tijd sorry guys geen input Gr van een vermoeide Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 18 november 2009 Report Share Posted 18 november 2009 Aan de rockers jullie zijn sterk bezig ik kom niet toe aan luisteren de laatste tijd sorry guys geen input Gr van een vermoeide Stef vermoeid....gooi het in de groep jong. take care stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 18 november 2009 Report Share Posted 18 november 2009 Aan de rockers jullie zijn sterk bezig ik kom niet toe aan luisteren de laatste tijd sorry guys geen input Gr van een vermoeide Stef vermoeid....gooi het in de groep jong. take care stef Tanx Man Vroeg op naar het werk, overuren maken vr de Kerstvakantie + verbouwen + te laat in mijn nest iedere dag ... Mentaal zit het allemaal wel goed hoor !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 18 november 2009 Report Share Posted 18 november 2009 Yep Soigneer u Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 18 november 2009 Report Share Posted 18 november 2009 Yep Soigneer u A ha Frans Vlaams ... Leuk ... Straks toch eens plaatjes draaien zie Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 18 november 2009 Report Share Posted 18 november 2009 The Original Soundtrack van de film Riot On Sunset Strip uit 1967 staat te spelen Knappe Standells en geweldige songs van The Chocolate Watchband (zie ook mn Avatar) Kikkert een mens direct van op Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 18 november 2009 Report Share Posted 18 november 2009 goed zo. wanneer gaan we een keer een duvel vatten? jij bart en ik en evt de rest lijkt me leuk....ergens in het zuiden. beetje in het midden van ons allemaal ...kunnen we met de trein. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 18 november 2009 Report Share Posted 18 november 2009 goed zo. wanneer gaan we een keer een duvel vatten? jij bart en ik en evt de rest lijkt me leuk....ergens in het zuiden. beetje in het midden van ons allemaal ...kunnen we met de trein. Idd leuk idee hoor Ik kies dan liever een Tripel ... Bart waarschijnlijk ook Vooral het gedeelte trein spreekt je wel aan h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 18 november 2009 Report Share Posted 18 november 2009 Voor het eerst in maanden weer eens een muziekblad gekocht: Met gratis verzamelcd: 15 door de Velvet Underground ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 18 november 2009 Report Share Posted 18 november 2009 goed zo. wanneer gaan we een keer een duvel vatten? jij bart en ik en evt de rest lijkt me leuk....ergens in het zuiden. beetje in het midden van ons allemaal ...kunnen we met de trein. Idd leuk idee hoor Ik kies dan liever een Tripel ... Bart waarschijnlijk ook Vooral het gedeelte trein spreekt je wel aan h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts