Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

cover-71231.jpg

aphex twin

aphex twin - donkey rhubarb

staat nu niet op maar die gaat er straks in

van beide ep's heb ik ze op cd alsmede op vinyl.

hoe schrijf je vynil/vinyl eigenlijk. je ziet beide erg vaak

ZoekresultatenVinyl Vinyl Vinyl (o.a. over platenspelers) - MusicMeter.nl 20 berichten - 9 auteurs - Laatste bericht: 12 jan 2006

Al zou je het op vinyl kopen, dan mag je toch wel duizenden euro's ..... de geur van vynil. _O_ verder ben ik het trouwens niet met je eens ...

www.musicmeter.nl/forum/20/2324/0 - In cache

Vynil Records-CDs-Vinyl, Vynil Albums, Rare Vynil Music - [ Vertaal deze pagina ] Find Vynil from thousands of sellers around the world at Gemm.com.

gemm.com/artist/VYNIL - In cache

VYNIL.NL - Vinyl, Vloerbedekking, Laminaat: alles voor uw vloeren VYNIL.NL - Vinyl, Vloerbedekking, Laminaat: alles voor uw vloeren. Het startpunt voor Vinyl: Van vloerbedekking en vinyl tot laminaat. ...

www.vynil.nl/ - In cache - Vergelijkbaar

Internet Archive Search: subject:"vynil vinyl" - [ Vertaal deze pagina ] Search Results. Results: 1 through 3 of 3 (0.002 secs) You searched for: subject:"vynil vinyl", Advanced search. [audio], HzBen & Greg 2b - mix#47 - HzBen ...

www.archive.org/search.php?...subject%3A%22vynil%20vinyl%22 - In cache

Pink Floyd: Dark Side of the Moon on White Vinyl, vynil, dark side ... - [ Vertaal deze pagina ] Pink Floyd: Dark Side of the Moon on White Vinyl, vynil, dark side of the moon, harvest records, pressings, dark side of the moon, netherland, ...

en.allexperts.com

Tweede hit op google:

it's called [vinyl] you f*cking retard
:lol:

ja die is wel duidelijk he :lol:

Voor de allereerste keer in mijn leven naar volgende lp's geluisterd

Stuk voor stuk ontdekkingen voor mij, ben er onbewust mee opgegroeid.

e27886sz4zk.jpg

Dire straits - Dire Straits 1978

l32540kb541.jpg

Joe Jackson - Look Sharp 1979

f62220ey3nm.jpg

Joe Jackson - I'm The Man - 1979

een album om achterover van te vallen, amaaaiii wat is dit geweldig goed

Volgend album heb ik idd nog nooit gehoord of beluisterd

c49937ddg79.jpg

The Cure - Seventeen Seconds - 1980

Gr

Stef

joe jackson is idd zo'n artiest waar ik me nog in ga verdiepen.

volgens mij ook altijd goed geproduceerd, wat ik zo vluchtig hoor.

number two vind ik een prachtig nummer van hem

Idd zeer goed geproduced

De lp's die ik beluisterde zijn dacht ik zn 1e en 2e

I'm The man is echt geweldig !! Straks als de kinderen in bed zijn nog eens beluisteren

Muziek otdekken die in je jeugd werd uitgebracht maar waar je toen geen oren naar had wegens andere muziekstijl, is toch prachtig

Nulber Two ken ik niet :)

ZoekresultatenVinyl Vinyl Vinyl (o.a. over platenspelers) - MusicMeter.nl 20 berichten - 9 auteurs - Laatste bericht: 12 jan 2006

Al zou je het op vinyl kopen, dan mag je toch wel duizenden euro's ..... de geur van vynil. _O_ verder ben ik het trouwens niet met je eens ...

www.musicmeter.nl/forum/20/2324/0 - In cache

Vynil Records-CDs-Vinyl, Vynil Albums, Rare Vynil Music - [ Vertaal deze pagina ] Find Vynil from thousands of sellers around the world at Gemm.com.

gemm.com/artist/VYNIL - In cache

VYNIL.NL - Vinyl, Vloerbedekking, Laminaat: alles voor uw vloeren VYNIL.NL - Vinyl, Vloerbedekking, Laminaat: alles voor uw vloeren. Het startpunt voor Vinyl: Van vloerbedekking en vinyl tot laminaat. ...

www.vynil.nl/ - In cache - Vergelijkbaar

Internet Archive Search: subject:"vynil vinyl" - [ Vertaal deze pagina ] Search Results. Results: 1 through 3 of 3 (0.002 secs) You searched for: subject:"vynil vinyl", Advanced search. [audio], HzBen & Greg 2b - mix#47 - HzBen ...

www.archive.org/search.php?...subject%3A%22vynil%20vinyl%22 - In cache

Pink Floyd: Dark Side of the Moon on White Vinyl, vynil, dark side ... - [ Vertaal deze pagina ] Pink Floyd: Dark Side of the Moon on White Vinyl, vynil, dark side of the moon, harvest records, pressings, dark side of the moon, netherland, ...

en.allexperts.com

Idd zeer goed geproduced

De lp's die ik beluisterde zijn dacht ik zn 1e en 2e

I'm The man is echt geweldig !! Straks als de kinderen in bed zijn nog eens beluisteren

Muziek otdekken die in je jeugd werd uitgebracht maar waar je toen geen oren naar had wegens andere muziekstijl, is toch prachtig

Number Two ken ik niet :)

http://www.youtube.com/watch?v=q6MKc5ubdOE

hiero Stef

mooi nummer

Zeker, daar ben ik ook mee bezig. Maar ik ben ook bang om me zo voor de huidige muzikale ontwikkelingen af te sluiten, zodat ik een ouwe lul wordt die all

cover.jpg

gurdjieff / tsabropoulos / lechner

ook alweer zo mooi

Anja%20Lechner%20Vassilis%20Tsabropoulos%20500342.jpg

klinkt zoals het eruit ziet.

geconcentreerd doch dromerig.

belangrijk aspect is dat de beide muzikanten lijken te voelen/weten waar de muziek van gurdjieff om draait.

de ogenschijnlijke structuren van de muziek kunnen vangen in de juiste intonatie.

want daar gaat het om. daarom kon gurdjieff furieus worden op Hartmann die achter de piano niet leek te beseffen wat hij fout deed en beide heren vlak voor de ogen van hun leerlingen vurige discussies hielden.

daar had ik graag bij geweest.

Waarom nu pas Seventeen Seconds Bart?

ten eerste ben ik niet te beroerd om te melden dat ik dit fameus album nooit heb beluisterd :)

de sfeer is in 1 woord WOW

1980 was ik 12j en mn 1e K7jes die ik toen had opgenomen waren oa AC DC live en dan vind je The Cure en synth maar niets. :)

Het is zoals met vele bands, de singles en de radio airplay is totaal geen representatie van hun oeuvre en kunnen

Heb ook naar het album geluisterd The Singles van The Cure, dit is veel "commercieler", toegangkelijker dan seventeen Seconds ... Soit ik heb er een ongelooflijk schitterend album bij :)

Als je Seventeen Seconds goed vindt, moet je zeker deze ook eens luisteren:

thecure.jpg

The Cure - Disintegration

Die vind ik nog beter dan Seventeen Seconds, is misschien wel m'n meest favoriete album van alles wat ik tot nu toe ken...

Overigens, de meest bekende singles van The Cure zijn misschien niet representatief voor hun hele werk (welk nummer is dat wel?), maar van Disintegration en ook van Seventeen Seconds komen ook bekende singles (A Forest, Love Song, Lullaby) en dat zijn zeker niet de minste nummers van deze albums... :)