Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

The_Last_sucker-cover.jpg

The Last Sucker is the eleventh and final studio album by industrial metal band Ministry, released in 2007 through 13th Planet Records.

The album is the 3rd and final part of the band's anti-George W. Bush trilogy, preceded by 2004's Houses of the Mol

Heb al een keer eerder uitgelegd dat dit soort vragen verdere bijdragen eerder blokkeren dan stimuleren. <_<

Next please.

Grondig mee eens !!

Waarom is het altijd dezelfde "doelgroep" die zo'n vragen krijgt?

Wij zien ook een pak muziek en optredens passeren waarvan we in de verste verte niet weten wie hoe wat het is ...

Kort geschetst Marc is de muziek die Bart Erik ik Robin en enkele anderen posten, dr ons goed te volgen, we kennen ook niet alles maar we weten in welke sfeer het zit ... hetgeen ons prikkelt op een leuke manier

Meestal post ik in de sfeer van 60's garage psychedelica alternative underground indie als je een naam wilt, zelf zou ik niet weten hoe ik The Sedan Vault het best omschrijf.

Het zijn ook vaak groepen uit de jaren 80 en 80, behalve mn 60's :P , en toen gebruikten we geen 20 subtermen om te zeggen dat het "weet ik veel wat" core punk alternative was.

De muziek van Bart en Erik roepen bij mij veel associaties op, uit mn jeugd, eigen beleving met de K7 recorder, optredens, identiteit zoeken enz enz Michel post klassiekere rock waar ik ook veel aan heb en ken maar op een andere manier ... Robin haalt het hardere werk naar boven waar ik als 15j naar luisterde maar nu haast niet meer ...

kZou zeggen, ga eens naar allmusic en tik daar enkele groepsnamen in en lees kort wat mn beschrijft, wat hun typeert, wat de invloeden zijn,

Pak Killing Joke, The Legendary Pink Dots, Dada om is een idee op te doen

Mordante zijn muziek mag ik ook niet vergeten, zit meer in de, om het met een groot woord te zeggen, metal en vele subgenres ... hier sluit Robin beter bij aan, en Lestat (Eric) ook vermoed ik ... Erik en ik niet

Als je meer over mn psychedelic wilt kennen / lezen ... lees dan eens over The Nuggets

Van hieruit krijg je dan weer massa's andere links en voor je het weet praten we over 25j muziekliefhebberij van ons allen

@mordante

wat vind JIJ van het album?

Ik vind het wel een fijn album ik denk beter dan het vorige album. Maar zo vaak draai ik het niet dus ik vind het moeilijk om daar echt wat van te zeggen.

kZou zeggen, ga eens naar allmusic en tik daar enkele groepsnamen in en lees kort wat mn beschrijft, wat hun typeert, wat de invloeden zijn,

Pak Killing Joke, The Legendary Pink Dots, Dada om is een idee op te doen

.....

Als je meer over mn psychedelic wilt kennen / lezen ... lees dan eens over The Nuggets

Van hieruit krijg je dan weer massa's andere links en voor je het weet praten we over 25j muziekliefhebberij van ons allen

Er is inderdaad al van alles makkelijk te vinden, en 't wordt moeilijk daar wat 'origineels' aan toe te voegen.

Met presentatie komt een melding meer tot leven en persoonlijk commentaar versterkt het plaatje, maar als er bij iedere foto tekst moet komen, dan gaat er worden overgeslagen.

No dig at Marc die er zelf altijd wat meer van maakt, maar is het nuttiger een paar loze hoezen te laten zien, of een enkele hoes met beschrijving.

Misschien zit het 'enkele regel' commentaar er wel mooi tussen in. Zolang het maar tips oplevert! :)

61j%2BruFe5rL._SS500_.jpg

Squeeze - Argybargy (is nieuw alleen als Deluxe edition, met prima extra's, te krijgen)

Squeeze maakte eind 70, begin 80 beatlesque muziek, aanstekelijk en melodieus, die zich misschien nog beter laat omschrijven als de Engelse variant op Split Enz/Crowded House. En met een bredere appeal dan 'typisch' Engels (nmm).

Openingsnummer:

Heb al een keer eerder uitgelegd dat dit soort vragen verdere bijdragen eerder blokkeren dan stimuleren. <_<

Next please.

Grondig mee eens !!

Wij zien ook een pak muziek en optredens passeren waarvan we in de verste verte niet weten wie hoe wat het is ...

Eh, Stef, waar maak jij op uit mijn vraag dat die aan een doelgroep gesteld is? Het gaat mij er maar om dat iedereen in dit topic 'iets' vermeldt, en dan gaat het mij eerder om een persoonlijke ontboezeming dan om een doorwrocht stukje wikipedia.

Ik neem aan dat het de bedoeling is belangstelling te wekken bij anderen (niet alleen uit de 'doelgroep'), en dat bereik je gemakkelijker met wat commentaar.

Ik heb trouwens al aardig wat muziek gekocht enkel en alleen op postings hier, maar dan meestal toch als de brenger ook wat van zijn enthousiasme liet blijken.

Vandaar mijn vraag. Maak het persoonlijk.

M :ph34r: rc

Ik heb trouwens al aardig wat muziek gekocht enkel en alleen op postings hier, maar dan meestal toch als de brenger ook wat van zijn enthousiasme liet blijken.

agua_de_annique_air.jpg

Ague de Annique - Air

Kopen, Marc! ;)

Next please.

Grondig mee eens !!

Eh, Stef, waar maak jij op uit mijn vraag dat die aan een doelgroep gesteld is? Het gaat mij er maar om dat iedereen in dit topic 'iets' vermeldt, en dan gaat het mij eerder om een persoonlijke ontboezeming dan om een doorwrocht stukje wikipedia.

Ik neem aan dat het de bedoeling is belangstelling te wekken bij anderen (niet alleen uit de 'doelgroep'), en dat bereik je gemakkelijker met wat commentaar.

M :ph34r: rc

Marc het is simpel

Wie houdt het topic over muziek recht? Wie krijgt er altijd de wind van voren?

Denk daar eens over na ...

Wat betreft, dat was zeer goed bedoeld om je telaten kennis maken met "mijn onze" muziek. Ik wilde daarmee aantonen dat hwikipedia heel veel staat te lezen op ALL music ,

Persoonlijk denk ik niet dat jij zit te wachten op muziek van The Birthday Party om maar eentje te noemen