Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Aus Deutschland; opera van Mauricio Kagel. ASKO ensemble o.l.v. Reinbert de Leeuw.

DVD uit de verzameling van het Schönberg Ensemble.

8725962954_427359aebc.jpg

Niet nu, ben op weg naar De Speler van Prokovjef, maar vanmiddag, thuis voor de nieuwe buis.

Edited by mumsoft

Eindelijk, na járen weer eens gedraaid:

MI0001500787.jpg?partner=allrovi.com

Frank Zappa - One size fits all. Heerlijk om weer eens te horen, met een volledig andere set als "toen", toen met electrostaten, Quad, en ja, dezelfde Ariston als toen, maar nu behoorlijk getweaked.

Er staan meteen nog een paar Zappa's klaar voor de komende dagen: o.a. Overnight Sensation, het lekker jazzy The Grand Wazoo, Apostrophy (').....

Eindelijk, na járen weer eens gedraaid:

MI0001500787.jpg?partner=allrovi.com

Frank Zappa - One size fits all. Heerlijk om weer eens te horen, met een volledig andere set als "toen", toen met electrostaten, Quad, en ja, dezelfde Ariston als toen, maar nu behoorlijk getweaked.

Er staan meteen nog een paar Zappa's klaar voor de komende dagen: o.a. Overnight Sensation, het lekker jazzy The Grand Wazoo, Apostrophy (').....

Watch out where the huskies go...

Aanrader, gratis streaming radiostation Charlie Bluestown

weliswaar MP3 kwaliteit maar veel rock maar vooral heel veel blues 

Moderne blues maar ook vele oude originele blues oud de jaren 50 & 60
en dan hoor je vele bekende songs van nu bekende artiesten en dan besef je hoeveel
er eigenlijk wordt gecoverd ! 

http://www.ctownblues.com//

• 2 weeks later...

Op DVD-audio

220px-Donald_Fagen_-_The_Nightfly.jpg

Heee toevallig, net een HQ versie gekocht op vinyl, ik heb natuurlijk al een originele versie, die klinkt al gewoon heerlijk, en ben benieuwd naar deze versie. Maar hij moet eerst onder de douche  :D  :D  :D . Prachtige plaat overigens, ik zal binnenkort eens mijn top 5 plaatsen, deze staat er zeker bij.... :wub:

Niet met deze blijkbaar, als ik je goed interpreteer?  ;)

Ik heb deze versie gekocht:

http://store.acousticsounds.com/d/81756/Donald_Fagen-The_Nightfly-180_Gram_Vinyl_Record

Ik vind hem véél beter klinken dan mijn oude versie, geheel opgefrist zeg maar.....

De mijne was van de kringloop iets van 1.75 €  

Ik heb hem zelf "opgefrist"  met mijn Okki Nokki en een verse binnen en buiten hoes.

Klinkt zéér goed :)

De mijne was van de kringloop iets van 1.75 €  

Ik heb hem zelf "opgefrist"  met mijn Okki Nokki en een verse binnen en buiten hoes.

Klinkt zéér goed :)

O jee, de mijne heb ik voor een kwartje meer gekocht, een paar jaar terug  ;) .En ook gewassen. En ook een nieuw (binnen)jasje :D . Deze nieuwe kost dan weliswaar 13x zoveel  :blink: , maar het verschil is zo wezenlijk dat dat het voor mij waard is....