Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Het F1 seizoen is weer begonnen en ik zit naar een opname van de race in Melbourne te kijken en te luisteren. In vergelijking met het vorige seizoen klinken de motoren door de turbo's in mijn optiek veel minder mooi. Geen snerpende achtcilinders meer, alleen nog gedempt laagfrequent gerommel uit zescilinders en dat alleen maar om de F1 een groener imago te geven. Jammer.

Het F1 seizoen is weer begonnen en ik zit naar een opname van de race in Melbourne te kijken en te luisteren. In vergelijking met het vorige seizoen klinken de motoren door de turbo's in mijn optiek veel minder mooi. Geen snerpende achtcilinders meer, alleen nog gedempt laagfrequent gerommel uit zescilinders en dat alleen maar om de F1 een groener imago te geven. Jammer.

Ook bij het autoracen is het mooiste al lang gewéést...

Deze gedraaid (zie afbeelding onder)

en dan maar ook ff van Christina Pluhar  "At the Court of Carchles V"  besteld

(toch handig, dat je via internet van te voeren alles kunt vinden en vooraf luisteren)

00177d98.jpeg

Hé, die heb ik ook. Mooi hè? (Smile)

Groet,

Leobus

lets_all_dance_front800.jpg

Hen Gates and His Gaters. ( een niet/nooit bestaande band, slechts een marketing naam voor een zwarte band OLV Freddie Mitchell  )

Het witte USA volk in de 50er jaren kocht n.l. geen zwarte muziek, maar op deze manier werden die lieden bij de neus genomen.