Henrie Posted 14 juni 2004 Report Share Posted 14 juni 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 The Gathering - How To Measure A Planet? nice nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Olling of the funeral bells door Ark, opgenomen in de Spaso-Preobrathensky kathedraal in Ulgich, Rusland. Vorige week de 5 heren zien en horen optreden in een kathedraal in St. Petersburg.Stel u voor, een geheel witte kapel, 5 in het zwart geklede heren, 2 met baarden en een stem die tot in de kelder ging, 2 tenoren en 1 kopstem. Onverstaanbaar vanwege mijn onbekendheid met het Russisch, maar wat een sfeer. Je zou er orthodox van worden Iemand belangstelling? Met opgewekte groet, Nou nee, ik blijf maar liever agnost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 The Gathering - How To Measure A Planet? nice nando Tja, maar sommige mensen (lees: Andre ) denken The Gathering te kennen nadat ze 1 keer 1 nummer hebben gehoord... Nota bene van een andere cd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Ze hebben ook wel ragbak muziek (ook erg leuk!) maar dit album is toch ietsje anders. Nou doe je volgens mij ook weer een aanname over Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Ze hebben ook wel ragbak muziek (ook erg leuk!) maar dit album is toch ietsje anders.Nou doe je volgens mij ook weer een aanname over Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Niet op vinyl, maar via ceedee klinkt ie ook goed Inderdaad, een jammie jammie CD! En...nu de SRV-man toch genoemd word.... ik hoorde dat er binnenkort een live-DVD 'Stevie Ray Vaughan = Live at Montreux Jazz festival' ('82-'85) in de winkels ligt! Ik had net even een andere, ook niet onverdienstelijke gitarist op staan, via m'n PCtje. ('t nummer 'People get ready') Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Niet op vinyl, maar via ceedee klinkt ie ook goed Stevie ray vaughan!!! Geweldige/snelle gitarist was dat...zelfs met het ding op op zijn rug speelde ie de sterren van de hemel. Is geloof ik rond 1990 [augustus??] overleden Een top artiest die te jong [35] is gestorven............ Btw brings me to the point Stevie ray Vaughan-And double trouble ben ik nu aan het draaien...zijn debuut album FOR YOU STEVIE FOR YOU!!!!!!!!! MVG Muziekfreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Is geloof ik rond 1990 [augustus??] overleden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Evanescence - Fallen Blijft toch wel een leuk album. Wat ik niet had verwacht, want ik had verwacht dat ie me snel zou vervelen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 16 juni 2004 Report Share Posted 16 juni 2004 Evanescence - Fallen Blijft toch wel een leuk album. Wat ik niet had verwacht, want ik had verwacht dat ie me snel zou vervelen... Ja, hij klinkt wel lekker, niet brilljant. Maar Stijn volgens mij komen onze muziek smaken regelijk in de buurt van elkaar. Ik heb verder nog dingen van: Veel (zoniet alles) van the Gathering verder Silverchair, Lacuna Coil, Staind, After Forever, Within Temptation enz... dit komt er ook wel in de buurt nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 16 juni 2004 Report Share Posted 16 juni 2004 Oude symfo: Kansas - Point of no return. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 16 juni 2004 Report Share Posted 16 juni 2004 eindelijk binnen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 juni 2004 Report Share Posted 16 juni 2004 Evanescence - Fallen Blijft toch wel een leuk album. Wat ik niet had verwacht, want ik had verwacht dat ie me snel zou vervelen... Ja, hij klinkt wel lekker, niet brilljant. Maar Stijn volgens mij komen onze muziek smaken regelijk in de buurt van elkaar. Ik heb verder nog dingen van: Veel (zoniet alles) van the Gathering verder Silverchair, Lacuna Coil, Staind, After Forever, Within Temptation enz... dit komt er ook wel in de buurt nando Je bedoelt onze smaken (wie is Stijn? )? Misschien wel ja. Ik heb ook zo ongeveer alles van The Gathering. Moet alleen Mandylion nog eens kopen En ik heb nog niet alle singles (wel een hoop). Almost A Dance heb ik ook niet, maar die hoef ik ook niet zo nodig. Luister ik toch nooit (heb 'm wel op mp3)... Silverchair ken ik wel, maar vind ik niet zo geweldig. Lacuna Coil wel! Goeie band, net als Within Temptation (al kan ik Mother Earth eigenlijk niet zo vaak meer horen ) en After Forever... Staind ken ik alleen van naam... Ik heb trouwens ook wel veel andere muziek: Nick Cave, Dream Theater, Talk Talk/Mark Hollis, Nick Drake, Jeff Buckley, Transatlantic, Massive Attack, Portishead enz... Heb nu net een nummer van Fear Factory gedownload: Resurrection. Heerlijk nummer is dat zeg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 17 juni 2004 Report Share Posted 17 juni 2004 De debuut-cd van Dire Straits. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 17 juni 2004 Report Share Posted 17 juni 2004 Iron Butterfly - Live op lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 17 juni 2004 Report Share Posted 17 juni 2004 Evanescence - Fallen Blijft toch wel een leuk album. Wat ik niet had verwacht, want ik had verwacht dat ie me snel zou vervelen... Ja, hij klinkt wel lekker, niet brilljant. Maar Stijn volgens mij komen onze muziek smaken regelijk in de buurt van elkaar. Ik heb verder nog dingen van: Veel (zoniet alles) van the Gathering verder Silverchair, Lacuna Coil, Staind, After Forever, Within Temptation enz... dit komt er ook wel in de buurt nando Je bedoelt onze smaken (wie is Stijn? )? Misschien wel ja. Ik heb ook zo ongeveer alles van The Gathering. Moet alleen Mandylion nog eens kopen En ik heb nog niet alle singles (wel een hoop). Almost A Dance heb ik ook niet, maar die hoef ik ook niet zo nodig. Luister ik toch nooit (heb 'm wel op mp3)... Silverchair ken ik wel, maar vind ik niet zo geweldig. Lacuna Coil wel! Goeie band, net als Within Temptation (al kan ik Mother Earth eigenlijk niet zo vaak meer horen ) en After Forever... Staind ken ik alleen van naam... Ik heb trouwens ook wel veel andere muziek: Nick Cave, Dream Theater, Talk Talk/Mark Hollis, Nick Drake, Jeff Buckley, Transatlantic, Massive Attack, Portishead enz... Heb nu net een nummer van Fear Factory gedownload: Resurrection. Heerlijk nummer is dat zeg! hmmm ik moet toch beter opletten of minder vemoeid worden , sorry. Mandelion is wel een erg goed album, ruw maar wel lekker. Dream theater heb ik een keer live gezien en heb het vaak gehoord bij een vriend van me maar dat is niet helemaal mijn smaak. Van Fear Factory heb ik 1 mdtje, "Obsolete". Rag-muziek heb ik ook wel, Rammstein, Slayer, Sepultura, Soulfly enz... nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 juni 2004 Report Share Posted 17 juni 2004 hmmm ik moet toch beter opletten of minder vemoeid worden , sorry. Nevermind Mandelion is wel een erg goed album, ruw maar wel lekker. Ja klopt. Ik ken 'm ook wel hoor. Al heel lang zelfs. Ik heb 'm ooit eens op cassette gezet (toen ik nog geen cd-speler had) en daarna nog eens op cd gebrand. Ik heb 'm nu ook nog op mp3. Nu nog het origineel. Ga ik nog wel eens kopen want The Gathering is gewoon top! Dream theater heb ik een keer live gezien en heb het vaak gehoord bij een vriend van me maar dat is niet helemaal mijn smaak. Ik heb ze 3 keer live gezien. Vond het steeds weer geweldig! Kan me voorstellen dat het niet je smaak is. Het is niet echt heel toegankelijk en ik ken genoeg mensen die zich ergeren aan de constante verandering van tempo enzo... Van Fear Factory heb ik 1 mdtje, "Obsolete". Rag-muziek heb ik ook wel, Rammstein, Slayer, Sepultura, Soulfly enz... Soulfly heb ik ook een cd van (de eerste), maar die draai ik bijna nooit meer. Sepultura ken ik ook een beetje (van Roots en een enkel ander nummer). Wel aardig voor zo af en toe, maar niet helemaal mijn smaak (meer). Rammstein is vooral live erg vermakelijk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 19 juni 2004 Report Share Posted 19 juni 2004 Ned Rothenberg - Ghost Stories Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 19 juni 2004 Report Share Posted 19 juni 2004 KODO - Live at the Acropolis en dan goed hard , "The house , its alive !" Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 19 juni 2004 Report Share Posted 19 juni 2004 :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 19 juni 2004 Report Share Posted 19 juni 2004 KODO - Live at the Acropolis en dan goed hard , "The house , its alive !" KODO is KICKE.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 19 juni 2004 Report Share Posted 19 juni 2004 Maar weer eens een elpeetje op gezet Da's een mighty fine eLPeetje, Ome Henk! Ik ben ook 'n beetje in 'n bluesy stemming en heb de gebrande versie van deze opstaan: (tja, ze werken 't zelf in de hand, aangezien de originele door die "kopieer-beveiliging" niet goed afspeelt...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 20 juni 2004 Report Share Posted 20 juni 2004 Frampton comes alive! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 20 juni 2004 Report Share Posted 20 juni 2004 Haggard - Eppur Si Muove Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts