Alco Posted 20 juni 2004 Report Share Posted 20 juni 2004 Op dit moment: Yello - 'Vicious games' (ah, the 80's ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 20 juni 2004 Report Share Posted 20 juni 2004 en nu, nog meer nostalgie voor mij, uit the 80's: Het nummer 'Rough boy'. (via PC) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 21 juni 2004 Report Share Posted 21 juni 2004 Pharoah Sanders - Tauhid klasse album Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 21 juni 2004 Report Share Posted 21 juni 2004 Great Ideas of Western Mann. Heerlijke Basclarinet plaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 juni 2004 Report Share Posted 22 juni 2004 Misschien wel hun minste, maar hier en daar toch zeer het beluisteren waard! Dream Theater - Falling Into Infinity Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 22 juni 2004 Report Share Posted 22 juni 2004 Misschien wel hun minste, maar hier en daar toch zeer het beluisteren waard! Dream Theater - Falling Into Infinity Ik heb een keer in kwadedamme [bluesfestival] staan praten met een hippie...die had het over rockmuziek en vroeg of dat ik pink floyd kendde enz...en toen kwam deze naam tevoorschijn Dream Theather...mijn woorden waren "Neeuh is dat een nieuwe hippie band ofzo"NOU DIE VENT WORD ME EEN PARTY NIJDIG ZEG! Tsja dat krijg ja als je een weekend lang aan de zuip bent... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 juni 2004 Report Share Posted 22 juni 2004 Misschien wel hun minste, maar hier en daar toch zeer het beluisteren waard! Dream Theater - Falling Into Infinity Ik heb een keer in kwadedamme [bluesfestival] staan praten met een hippie...die had het over rockmuziek en vroeg of dat ik pink floyd kendde enz...en toen kwam deze naam tevoorschijn Dream Theather...mijn woorden waren "Neeuh is dat een nieuwe hippie band ofzo"NOU DIE VENT WORD ME EEN PARTY NIJDIG ZEG! Tsja dat krijg ja als je een weekend lang aan de zuip bent... Haha... Tja, misschien kwam het een beetje lomp over op hem. Dream Theater is idd niet echt een hippieband. Al hebben ze wel een hippieband (Pink Floyd... toch op z'n minst zweverig) als (een) voorbeeld... Ze speelden de laatste keer dat ik ze live heb gezien nog een nummer van Pink Floyd: One Of These Days. Met op de achtergrond beelden van de voorbereidingen van een concert van PF in de jaren 70 (gok ik)... Wel een topband. Dit album is wat minder, maar nog goed te pruimen (af en toe en niet alle nummers)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 22 juni 2004 Report Share Posted 22 juni 2004 Om precies te zijn, het titelnummer Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 22 juni 2004 Report Share Posted 22 juni 2004 Uit de goeie ouwe tijd (vanaf een medium uit de hedendaagse tijd, nl. mp3) Focus - 3 Heb van deze Nederlandse band ,alleen deze geheel instrumentale (reunie) Cd uit 1985 Sympho met een vleugje fusion, een heel andere sound dan de jaren ,70 albums van deze groep. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 25 juni 2004 Report Share Posted 25 juni 2004 Ik vond nog een oude tape dus de Akai maar eens aangesloten. Een tape met daarop een tot nu toe komplete LP/CD show van Wim van Putten. Ik vermoed oktober 1985, net het nieuws van 11 uur gehoord, Nu/toen speelde De NIEUWE Simple Minds Once upon a time. Volgens mij gereleased in oktober 1985. En hij was er alleen nog maar op LP. Dus vandaar mijn vermoeden dat het een show uit 1985 is. Terug in de tijd, toch wel aardig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 25 juni 2004 Report Share Posted 25 juni 2004 Vanmiddag ff geshopt bij Van Leest. Vrouwtje kijkt voetbal. Mannetje draait muziekje op de headphone: Massive Attack - 100th window Goh, wat komt die vrouwenstem me bekend voor.......ff boekje kijken....................................verrek, Sinead O Connor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 juni 2004 Report Share Posted 25 juni 2004 Vanmiddag ff geshopt bij Van Leest.Vrouwtje kijkt voetbal. Mannetje draait muziekje op de headphone: Massive Attack - 100th window Goh, wat komt die vrouwenstem me bekend voor.......ff boekje kijken....................................verrek, Sinead O Connor! He, die heb ik vanmiddag/avond nog ff loeihard gedraaid. Ff de kamer afstoffen zeg maar Heerlijk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 25 juni 2004 Report Share Posted 25 juni 2004 Leuk Henrie. Wat vind je van deze? Een proefballonnetje. Een verzamelaar. Niet mijn gewoonte om verzamelaars te kopen. Een uitzondering dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 juni 2004 Report Share Posted 25 juni 2004 Leuk Henrie. Wat vind je van deze? Een proefballonnetje. Een verzamelaar. Niet mijn gewoonte om verzamelaars te kopen. Een uitzondering dus. Ken deze zo niet, maar ik ken ongetwijfeld wel wat nummers die erop staan. Vind Kravitz niet altijd goed, maar hij heeft wel mooie nummers af en toe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 26 juni 2004 Report Share Posted 26 juni 2004 John Waite - No Brakes. Van de ex-zanger van The Babys Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 26 juni 2004 Report Share Posted 26 juni 2004 Freddie Hubbard - Red Clay Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 26 juni 2004 Report Share Posted 26 juni 2004 http://www.delphidude.com/personal/discogr...ted_edition.jpg Om precies te zijn, het titelnummer Heb jij toevallig ook de dvd yes - symphonic live? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 26 juni 2004 Report Share Posted 26 juni 2004 http://www.delphidude.com/personal/discogr...ted_edition.jpg Om precies te zijn, het titelnummer Heb jij toevallig ook de dvd yes - symphonic live? Heel toevallig heb ik die ook - zie http://www.delphidude.com/personal/discographies/yes/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 26 juni 2004 Report Share Posted 26 juni 2004 Lacuna Coil - Comalies Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 26 juni 2004 Report Share Posted 26 juni 2004 Steve Hackett - Spectral Mornings Net schoongemaakt op de nitty gritty, wat een prachtige lp is dit toch Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 26 juni 2004 Report Share Posted 26 juni 2004 tja alweer: ALANIS MORISSETTE :........ SO CALLED CHAOS ... blijft geweldig the grudge is nu al klassieker ( ze heeft trouwens via internet haar nieuwe vriend ontmoet !! en dat terwijl we op hear af en toe..................) en ook de kaartjes al binne voor Nick Cave and the band seed 23-11-2004 Heineken Music Hall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 juni 2004 Report Share Posted 27 juni 2004 Ozark Henry - Birthmarks ...op mp3... Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 29 juni 2004 Report Share Posted 29 juni 2004 G3 LIVE IN CONCERT c 1997 met joe SATRIANI en eric JOHSON en steve VAI da swink de pan uit........................ met oa for the love of god 7:47 going down 5:47 my gitar wants to kill youre mama 5:21 red house 9:12 the best of them on one ceedee ...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 1 juli 2004 Report Share Posted 1 juli 2004 Heb nu deze avantgarde fusion Cd opstaan. PETER APFELBAUM ,jodoji brightness, 1992 (Antilles/Polygram) Wild geblaas en een hoop getoeter.... Machtig gewoon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 1 juli 2004 Report Share Posted 1 juli 2004 Wild geblaas en een hoop getoeter.... Machtig gewoon. Getver Geef mij deze maar Nee, 't is geen fusion Ja er moet dan ook heel wat water door de Maas stromen voordat jij daar aan toe bent ,maar als het ijs eenmaal gebroken is...Wilt Ome henk niks anders meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts