Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

52 minutes ago, mumsoft said:

Is ook wel bij Tidal te vinden. Maar hoe gaat dat via de Transporter, ook Tidal?

'k heb 'm gedownload... dus van de NAS

Voor Qobuz bestaat er wel een plug-in, maar is een 3rd party. Wordt/werd dus in principe niet ondersteund door Logitech. Maar aangezien het open-source software is zijn er wel wat mogelijkheden.

Voor Tidal is (nog) geen plug-in te vinden.

12 minutes ago, aurelius70 said:

nou ik heb zelf aion  of zo iets van hun dat is nou toch geen feest muziek.-_-Daar moet ik wel voor in de stemming zijn.-_-

Dat je in de stemming moet zijn dat klopt wel een beetje. Maar wie zet er niet een bepaalde plaat op, op een bepaald moment? Is toch ook wel enigszins stemmingsgevoelig?

Dead Can Dance volg ik al "honderd" jaar en heb vele albums, ik krijg er nog steeds geen genoeg van. Ben benieuwd naar deze. Trouwens, solo albums zijn ook mooi, neem bijvoorbeeld Ark van Brendan Perry. Vanavond maar weer eens opzetten :D

On 7-11-2018 at 7:15 PM, aurelius70 said:

nou ik heb zelf aion  of zo iets van hun dat is nou toch geen feest muziek.-_-Daar moet ik wel voor in de stemming zijn.-_-

Nee,feestmuziek is het zeker niet, en zal het ook nooit worden. Bij een feestje zou ik het zeker niet opzetten. Aion vind ik overigens wel een van de mooiste albums die ze hebben.

On 7-11-2018 at 7:31 PM, René N. said:

Dead Can Dance volg ik al "honderd" jaar en heb vele albums, ik krijg er nog steeds geen genoeg van. Ben benieuwd naar deze. Trouwens, solo albums zijn ook mooi, neem bijvoorbeeld Ark van Brendan Perry. Vanavond maar weer eens opzetten :D

Zeer audiophile verantwoord album.

Jammer dat Lisa Gerrard hier niet op meezingt. Had zomaar een heel mooi DcD album kunnen zijn.

On 7-11-2018 at 1:21 PM, edwin16 said:

'k heb 'm gedownload... dus van de NAS

Voor Qobuz bestaat er wel een plug-in, maar is een 3rd party. Wordt/werd dus in principe niet ondersteund door Logitech. Maar aangezien het open-source software is zijn er wel wat mogelijkheden.

Voor Tidal is (nog) geen plug-in te vinden.

Die draait op mijn Logitech Duet plug-in versie  V1.2, net als Qobuz, Spotify, Di.FM, Jazzradio.com etc etc allemaal via een Synology NAS met LMS 7.9.2 xxxxx 

10 jaar oud dat model Duet, werkt nog steeds :)

Edited by Tubejack

Hier een oudje, symfonische rock compilatie samengesteld door Wim van Putten, van de Elpee-show, lang geleden op donderdagavond op de radio. Snap alleen niet dat die cd nu €33,99 kost bij de bolle. Ik kocht hem voor tien guldens...............

The Best of Symphonic Rock