Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Ben Webster opgezocht in Tidal. Ben een boekje aan het lezen over Ben Walenkamp, een bekende Leidenaar, en daarin kwam het laatste (niet al te beste) optreden van Ben Webster in De Twee Spiegels ter sprake. Gewoon lekker ontspannen jazz dus. En de boel de boel latend.

Muziek is emotie. Allemaal prachtig, dat delta-sigma of multibit uit dat andere topic, maar ondergeschikt. Hier zingt Roger Whittacker Everytime is going to be the last time, aan het eind van Egmond Binnen. Opgenomen van Ons.

Is een hardtstikke leuk programma op de zaterdag- of maandagavond. Ouwe hits, nooit eerder gezien materiaal, en verrassende hartediefjes.

Edited by mumsoft

• 3 weeks later...

Wel eens van gehoord, maar nooit iets van gehoord.

Luister nu al een aantal dagen op youtube naar Gentle Giant, en dat smaakt zeker naar meer.

Eerder vandaag geluisterd naar het album The Power And The Glory, en luister nu naar het album Three Friends

Fleetwood Mac "Greatest Hits."   Inderdaad bijna alleen maar hits, waarvan sommige zo ontzettend goed en analoog klinken via een Cambridge CXC loopwerk en Schiit Modi Multibit.  Geloof je niet hé.  Jammer..... Dit loopwerk en dacje, blaast nieuw leven in je CD collectie🥰🎉🎈 

4d4741e39bb7b6cbb39075f81f33d0b2--stevie

Bedankt, die heb ik nu ook opgezet. Via Tidal2 op de rasp. Ik houd van kleine opdondertjes zoals die framboos, ze zijn zo eenvoudig aan het zingen te krijgen. Vandaag lag de nieuwe C't in de bus, met een uitgebreid artikel over de nieuwe Raspberry 4. Ga ik eens lekker lezen met Fleetwoord Mac erbij.

Iemand zat hier af te geven op de Rolling Stones, dus dacht ik, kom, toch weer eens wat van draaien. "Rolling stones" opgesnord in Tidal, en dan, dus...

The Temptations - Papa was a Rolling Stone, de single-versie. Maar volgens mij staat deze versie ook de plaat van Aal