Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

4 hours ago, hansko said:

Mooi, weer iets wat ik nog nooit heb beluisterd. 

Dat vind ik nou ook het mooie van dit topic, iets nieuws ontdekken.

Ik kom er net achter dat Jóhan inmiddels al is overleden (februari 2018). Ik wist wel dat het een IJslandse componist van o.a. filmmuziek was.

https://en.wikipedia.org/wiki/Jóhann_Jóhannsson

Edited by TL 200

26 minutes ago, Seed7 said:

Rory Gallagher - Irish Tour 74

Oohhh Seed7 wat haal je nú weer voor een emoties van heel vroeger naar boven..... :huh: :wub:. Vanavond maar weer eens draaien....

Maar weer eens 40Up radio aangezet, ben gerechtigd want al 60Up. Voor mij toch vooral onbekende muziek, wel heel goed gebracht. 's Ochtends vaak Old Men's Radio, die heeft de wat bekendere wijsjes uit de jaren 60 tot 80, met schuldige uitstapjes naar de jaren 90.

Lamp opgehangen, gedoucht en nu een fijne borrel. Straks de eerste oefenavond voor het kerstkoor bij de naaste buren.

Het kan slechter.

On 10/21/2019 at 5:59 PM, René N. said:

Oohhh Seed7 wat haal je nú weer voor een emoties van heel vroeger naar boven..... :huh: :wub:. Vanavond maar weer eens draaien....

Verrek, die Irish Tour heb ik nog op DVD, al bijna vergeten. Met trieste beelden uit Belfast.

ONS. Qua muziek alleen wat achtergrondmuziek bij een bijzonder jaar, en wel 1953. Watersnoodramp, beeld van Zernike in R'dam, Nederland-België 1-0, Stalin overleden en nog zo wat (ikke geboren, maar dat zagen ze toen nog niet).

Een oud verlangen wordt vervuld, lijkt het. ONS zit nog niet in Retrospect, maar hier nu wel. En binnenkort vast ook in een officiële update.

Kan me vergissen hoor, maar het meeste dat hier voorbij komt is tamelijk bejaard. :o Welke LP of CD heb je de laatste maanden gekocht. Waarvan je zegt: "dat moet je nou eens horen"  Kijk de meeste hier hebben hun hardware wel op orde. Maar zonder muziek is het niks. En elke dag komt er nieuw materiaal uit.