beunky Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Nu staat op,en natuurlijk dank aan Henk..... Jose Neto------Neto Ik vindt deze al een stuk beter dan de voorganger,maar ik kan er nog steeds niet mee overweg zoals Qwert dat kan En dus een cijfer van 7+/8- Voor mijn smaak persoonlijk mis ik er iets in,wat het is is moeilijk te verwoorden --Hans. Wat jij zoekt is meer rustige en smooty fusion, dan zal dit voor jou de schatkamer zijn. Hier staan alle (verbannen) zeg maar softe en smooty Cd,s. Je persoonlijke sinbin... Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Pianosonate nummer 14 van Ludwig van Beethoven. Past goed bij mijn huidige stemming Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Je persoonlijke sinbin... Ja hier ben ik de mod!! BTW: Hier komen ook de klassieke Cd,s in hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Je persoonlijke sinbin... Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxman Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Nu speelt Katie Melua. cd Call off the search . Een 19 jarige jonge dame waar we denkelijk nog veel van zullen horen. MVG Luxman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Het Zwanenmeer van Tchaikovsky, althans een stukje daaruit, te weten het Zwanen thema (akte 2, scene 10) Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Het Zwanenmeer van Tchaikovsky, althans een stukje daaruit, te weten het Zwanen thema (akte 2, scene 10) Uitgerekend deze Cd staat in mijn archiefkast. Maar heb nu deze wervelende fusionklassieker opstaan. Op de hoes van de Lp staat dan ook deze waarschuwing. Bitte wenn mochlich spiel diese platte laut (Dein nachtbar wird dir dankbar sein). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 (Dein nachtbar wird dir dankbar sein) Dat waag ik te betwijfelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 (Dein nachtbar wird dir dankbar sein) Dat waag ik te betwijfelen De meeste buren in Nederland zetten het inderdaad op een lopen als ze dit soort muziek horen, hun beperkte vermogen om "muziek waar te nemen" staat hen in de weg. Ze denken dat ze ook van muziek houden, maar weten niet eens wat muziek is. Kijk naar de dieptrieste verkoopcijfers van muziek van een beetje nivo! Kijk eens hoe hard er gelopen word voor die ski-hut-pulp! Om maar eens wat te noemen. Het is diep en diep triest hoe ver de mens is gezakt met zijn artistieke vermogens. Nee, ik zou graag Qwert's buurman willen zijn! Moet ie af en toe ook effe slikken van wat ik af en toe opzet Alleen die buurt he ? Is dat geen "Bloemenbuurt" waar hij woont? Ergens in Brabant of zo? Nee, dan toch maar liever niet zijn buurman Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 ik heb deze er weer ingestopt: Bjork - Debut en sja, buren, wat muziek luisteren betreft ben ik ze liever kwijt dan rijk, daar zal ik vast niet de enigste in zijn , maar een beetje harder muziek kunnen luisteren is er hier niet bij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Nee, ik zou graag Qwert's buurman willen zijn! Moet ie af en toe ook effe slikken van wat ik af en toe opzet Alleen die buurt he ? Is dat geen "Bloemenbuurt" waar hij woont? Ergens in Brabant of zo? Nee, dan toch maar liever niet zijn buurman Nou, wat mij betreft mag ie zo naast me komen wonen Kunnen we lekker naar dit prachtige album luisteren Kijk maar uit: Als je dat voor Qwert draait, kruipt ie zo bij je op schoot! Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxman Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Nathalie Merchant cd Motherland MVG Luxman Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Nee, ik zou graag Qwert's buurman willen zijn! Moet ie af en toe ook effe slikken van wat ik af en toe opzet Alleen die buurt he ? Is dat geen "Bloemenbuurt" waar hij woont? Ergens in Brabant of zo? Nee, dan toch maar liever niet zijn buurman Nou, wat mij betreft mag ie zo naast me komen wonen Kunnen we lekker naar dit prachtige album luisteren Effe de CD archiefkast ingedoken, en deze Cd,s uit de bajes gehaald. Nee Ome Henk, dit fusion luisternivo ben ik al jarenlang ontgroeit (Dank zij Sayonara). Maar deze onderste 4 Cd,s zijn zelfst voor jou ook heel goed te pruimen. Deze Cd,s zijn erg fraai, en zijn NIET verbannen in de archiefkast. PS: Kan 1 Cd van Spyro Gyra ,cathing the sun, niet terug vinden (vreemd). Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Ach, de mijne staan ook boven 'T zijn er wel wat meer (20 ) Nou ik vind deze 6 eigenlijk 7 meer dan voldoende, bovendien heb ik door de jaren heen zo'n 10 Cd,s van ze verkocht. Ik heb trouwens nooit kunnen wennen aan Chick Corea met of zonder z'n Band Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Ik heb trouwens nooit kunnen wennen aan Chick Corea met of zonder z'n Band Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 20 augustus 2004 Report Share Posted 20 augustus 2004 Nu staat op,en natuurlijk dank aan Henk..... Jose Neto------Neto Ik vindt deze al een stuk beter dan de voorganger,maar ik kan er nog steeds niet mee overweg zoals Qwert dat kan En dus een cijfer van 7+/8- Voor mijn smaak persoonlijk mis ik er iets in,wat het is is moeilijk te verwoorden --Hans. Wat jij zoekt is meer rustige en smooty fusion, dan zal dit voor jou de schatkamer zijn. Hier staan alle (verbannen) zeg maar softe en smooty Cd,s. Ha die Qwert, Tja,ik hoopte eigenlijk dat je de postings eens wat beter zou lezen.... Ik had me n.l al reeds aangeboden..... ...adresje? --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 20 augustus 2004 Report Share Posted 20 augustus 2004 Nu staat op: Begint erop te lijken,al vindt het slagwerk soms wat storend.... Is dat soms een drummachine? Als er dan toch een cijfer gegeven moet worden......8 --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 20 augustus 2004 Report Share Posted 20 augustus 2004 Zo,en dan nu een ander album van deze gitarist..... Larry Carlton------Last Nite Ik heb ook even kunnen luisteren naar de live versie,maar kon niet echt opmaken of het nu echt live was of niet......Qwert help! --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 20 augustus 2004 Report Share Posted 20 augustus 2004 Zo,en dan nu een ander album van deze gitarist..... Larry Carlton------Last Nite Ik heb ook even kunnen luisteren naar de live versie,maar kon niet echt opmaken of het nu echt live was of niet......Qwert help! --Hans. Deze Larry Carlton Cd,s uit mijn Cd archiefkast zullen jou meer bevallen, NIET stevig, maar prettig in het gehoor ligende gitaarfusion zonder dollen. Larry Carlton ,sleepwalk, 1982 (Warner) Larry Carlton ,friends, 1983 (Warner) Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 20 augustus 2004 Report Share Posted 20 augustus 2004 it album van Carlton is meer mijn smaak......ook in de befaamde kast Qwert? Een kast waar je maar niet van scheiden wil.... Als je ze opstuurd in pakjes van 10 dan betaal ik uiteraard de porto,dus: of sturen die hap,of niet meer huilen dat je er niks mee aan kan vangen met die sin-bin Ik geef deze dan ook een 9+ Hiervoor luisterde ik naar: Deze was weer wat " minder " voor mijn smaak....en dus een 7 --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 20 augustus 2004 Report Share Posted 20 augustus 2004 Jahaa, zelfs ondergetekende heeft Larry Carlton in huis Ik heb alleen deze: Larry Carlton - "Alone, but never alone" (klankmatig een 9, qua muziek...tja,...van die typische audiofiel verantwoorde, technisch hoogstaand, maar mij iets te gevoelloos gitaarwerk) Mvg, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 20 augustus 2004 Report Share Posted 20 augustus 2004 Jahaa, zelfs ondergetekende heeft Larry Carlton in huis Ik heb alleen deze: Larry Carlton - "Alone, but never alone" (klankmatig een 9, qua muziek...tja,...van die typische audiofiel verantwoorde, technisch hoogstaand, maar mij iets te gevoelloos gitaarwerk) Mvg, Alco Dat heb ik nou ook! Zijn stuk voor stuk knappe albums,maar ik mis wat,en wat jij schrijft komt er aardig dicht bij,..... al kan ik je persoonlijk Sapphire Blue aanraden om naar te luisteren Maar nogmaals,petje af voor de kwaliteit,en ik kan er wel naar luisteren...maar een Qwert zal ik er wel niet van worden..... Of...er moeten nog grote verassingen komen uit de " kast van Qwert " --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 20 augustus 2004 Report Share Posted 20 augustus 2004 Dat heb ik nou ook!Zijn stuk voor stuk knappe albums,maar ik mis wat,en wat jij schrijft komt er aardig dicht bij,..... al kan ik je persoonlijk Sapphire Blue aanraden om naar te luisteren Maar nogmaals,petje af voor de kwaliteit,en ik kan er wel naar luisteren...maar een Qwert zal ik er wel niet van worden..... Ik kan (naar dit album althans) er ook prima naar luisteren, maar kippenvel ofzo...nee, niet echt Heb net even wat samples van die 'Sapphire blue' beluisterd. Op zich niet slecht. Heeft naast wat jazzy ook wat blues invloeden, vind ik (gitaarfusion/jazzrock ala Lee Ritenour bijvoorbeeld kan ik ook nog wel naar luisteren, zolang er maar geen saxofoon/keyboards in voorkomen ) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundwave Posted 20 augustus 2004 Report Share Posted 20 augustus 2004 Explosions in the Sky - The earth is not a cold dead place Post moderne rock. Live gezien in Paradiso, mooiste concert ooit. En wat een akoestiek! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts