Alco Posted 20 augustus 2004 Report Share Posted 20 augustus 2004 Op dit moment klinkt even deze dame door m'n PC speakertjes (klik op foto om haar live en akoestisch te zien/horen) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 20 augustus 2004 Report Share Posted 20 augustus 2004 Zo,en dan nu een ander album van deze gitarist..... Larry Carlton------Last Nite Ik heb ook even kunnen luisteren naar de live versie,maar kon niet echt opmaken of het nu echt live was of niet......Qwert help! --Hans. Je het is live, behoudens de later toegevoegde blazerssessie ...en het cijfer is... Een 9+ Henk...een goed en gedegen album,maar wat " steriel "? Wacht trouwens nog steeds op antwoord van Qwert,zou 't wat worden met die kast? --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 20 augustus 2004 Report Share Posted 20 augustus 2004 Voordat deze de deur uit gaat, heb ik 'm nog even op staan Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 20 augustus 2004 Report Share Posted 20 augustus 2004 .....Dan doen we sam-sam Hans..... Staat ! --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 20 augustus 2004 Report Share Posted 20 augustus 2004 Voordat deze de deur uit gaat, heb ik 'm nog even op staan Oh, die had je toch alleen op elpee Is deze cd (als je de cd met het plaatje bedoelt) geleend soms? Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 20 augustus 2004 Report Share Posted 20 augustus 2004 Die 'oostblok' versie had je al eens genoemd ja, het origineel nog niet Ik doe mijn cd iig nooit weg Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 20 augustus 2004 Report Share Posted 20 augustus 2004 Ik kreeg heimwee naar een album wat ik vroeguh helemaal dol heb gedraaid Dit meesterwerk heb ik twee keer in de kast staan, met LP De Cd is zowel een Japanse alsook een USA uitvoering. Maar zou graag die Chielo e terra op Cd willen hebben (Lp heb ik niet meer). Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 21 augustus 2004 Report Share Posted 21 augustus 2004 Op de vroege[vrije]zaterdagmorgen......... Een mooie mix van stijlen,met natuurlijk een puike opname,en dus veel vakmanschap ! Ook dit album een 9+ --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 21 augustus 2004 Report Share Posted 21 augustus 2004 Kweet 't wel Henk,en ik doe echt m'n best...... Heb geluisterd naar-----Metro------Tree people..en dat komt in de buurt van 10 Henk......ach vooruit ook dan maar 10 En dan nu....Richard S & The vibe tribe----Cool shoes Lekkere swing met veel variatie....een 8+........... --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 21 augustus 2004 Report Share Posted 21 augustus 2004 Gaat 't nog wel goed met je Hans ? Heb geluisterd naar-----Metro------Tree people..en dat komt in de buurt van 10 Henk......ach vooruit ook dan maar 10 ...helemaal op fusion/jazzrock tour ? Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 21 augustus 2004 Report Share Posted 21 augustus 2004 Gaat 't nog wel goed met je Hans ? Heb geluisterd naar-----Metro------Tree people..en dat komt in de buurt van 10 Henk......ach vooruit ook dan maar 10 ...helemaal op fusion/jazzrock tour ? Groeten, Alco Ik denk dat de medicijnen een grote rol hierin spelen..... Nee,het is heel simpel Alco......ik kreeg van Henk een mooi samengestelde sampler met een aantal albums toegestuurd voordat ik het ziekenhuis in moest. Dus,nu het ik de kracht wat terug om e.e.a. eens goed te beluisteren,en Henk de eer te laten toekomen die 'm toekomt. Ik sluit me aan bij wat jij schreef over fusion,en ik zal er van tijd tot tijd naar kunnen luisteren,en dan vooral in de uren dat hier de zon ondergaat. Dat is een speciaal uur,en dan klinkt het toch wat anders dan overdag met die koperen ploert die alles aan het bakken is wat niet in de schaduw staat Zoals dit album luisterd s'avonds veel beter.. Over het algemeen ontbreekt het op de fusion albums natuurlijk niet aan een grote dosis vakmanschap maar voor mijn persoonlijke smaak is het wat te " steriel " Ik mis de spontaniteit van een rokerig zaaltje met een klein publiek en een gitarist die op dat ogenblik de performance van z'n/haar leven geeft. En dan hebben wij het geluk gehad dat er een recording van gemaakt is.....daar krijg ik nou kippenvel van. En dan begint zo'n recording met de openingszin: good evening folks! ,maar met een stem die uit je weergevers komt rollen tegelijk met de rook en de dranklucht die in zo'n zaaltje hangt....en de reactie uit de zaal met een wetenschap dat dit wel eens een topper van een avond worden kan want alle spanning hangt in de lucht. Daarvan gaan m'n nekharen overeind......... Snapu? In ieder geval gaat uiteraard m'n grote dank uit naar Henk die met grote zorg dit in elkaar gezet heeft,en mij een andere kijk heeft gegeven op Qwert Ik zal vanaf nu dan ook anders aan kijken tegen fusion. --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 21 augustus 2004 Report Share Posted 21 augustus 2004 Snapu ? Ik snap 'm volkomen Hans Ook ik heb CD's van o.a. Larry Carlton, Tom Rotella, en andere jazzrock-gerichte CD's van labels als GRP,DMP,Sheffield Lab,etc. (heel) Af en toe wil ik die ook nog weleens opzetten. En daar valt prima naar te luisteren. Bij elke genre is 't weer anders genieten, en ik hoef ook niet van elke muziek kippenvel te krijgen. Dat is een speciaal uur,en dan klinkt het toch wat anders dan overdag met die koperen ploert die alles aan het bakken is wat niet in de schaduw staat Hier in Nederland is die koperen ploert gelukkig nu wel verdwenen. Het is hier weer heerlijk vertoefen, vind ik zelf. Mvg, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tdo Posted 21 augustus 2004 Report Share Posted 21 augustus 2004 Dat is een speciaal uur,en dan klinkt het toch wat anders dan overdag met die koperen ploert die alles aan het bakken is wat niet in de schaduw staat Hier in Nederland is die koperen ploert gelukkig nu wel verdwenen. Het is hier weer heerlijk vertoefen, vind ik zelf. Mvg, Alco Hear, hear!... On topic; hier komt momenteel Brian Bromberg voorbij...lekkere bass.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fritzzel Posted 21 augustus 2004 Report Share Posted 21 augustus 2004 Nog veel meer bas, Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 21 augustus 2004 Report Share Posted 21 augustus 2004 Bring your daughter......to the slaughter - Bruce Dickinson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fritzzel Posted 21 augustus 2004 Report Share Posted 21 augustus 2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 21 augustus 2004 Report Share Posted 21 augustus 2004 On topic; hier komt momenteel Brian Bromberg voorbij...lekkere bass.. Welke Bromberg heb jij dan opstaan ? (Graag titel CD ) Deze Bromberg is erg goed te pruimen (Vind ik een van zijn betere Cd,s) Brian Bromberg ,magic rain, 1989 (Intima) Ben zelf nog op zoek naar zijn eerste Cd uit 1986. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markje Posted 21 augustus 2004 Report Share Posted 21 augustus 2004 Goed komt ie... geloof het of niet, voor mij een CD die valt in de categorie jeugdsentiment: Earthquake IV. Een hardcore CD ter ere van het 4e Earthquake feest ergens in 1996. Past op dit moment erg bij mijn 'gevoel'; opgefokt (niet omdat hifi forum dicht is). Groeten Mark Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tdo Posted 21 augustus 2004 Report Share Posted 21 augustus 2004 On topic; hier komt momenteel Brian Bromberg voorbij...lekkere bass.. Welke Bromberg heb jij dan opstaan ? (Graag titel CD ) Deze Bromberg is erg goed te pruimen (Vind ik een van zijn betere Cd,s) Brian Bromberg ,magic rain, 1989 (Intima) Ben zelf nog op zoek naar zijn eerste Cd uit 1986. Deze is zonder titel, uitgebracht in "93 op nova Records.... Zeer wel te pruimen... Goede groet, Tdo Link to comment Share on other sites More sharing options...
hifier Posted 21 augustus 2004 Report Share Posted 21 augustus 2004 Nog veel meer bas, Hallo Fritzzel, Goede keuze, deze van P.J. Ook de LP (neem ik aan) van Traffic is geheel naar mijn smaak. Leuk om weer eens wat andere muziek te posten dan Fusion en Metal. Ook al vind ik dat soms best aan te horen. Ik draai nu: Vr. gr. Harry Link to comment Share on other sites More sharing options...
hifier Posted 21 augustus 2004 Report Share Posted 21 augustus 2004 Ook iets anders dan gebruikelijk, maar wel heel mooie lo-fi voor de zaterdagnacht als je je zonden nog eens overweegt: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fritzzel Posted 21 augustus 2004 Report Share Posted 21 augustus 2004 Goede keuze, deze van P.J.Ook de LP (neem ik aan) van Traffic is geheel naar mijn smaak. Hallo Harry, Helaas als je even op mijn profiel klikt zul je zien dat ik het niet zo erg heb met vinyl. Maar wel met mooie muziek van CD. En vraag niet hoe het kan maar die CD van Traffic klinkt echt waanzinnig helder! Mijn probleem met veel audiofielen (en ook met shows en demonstraties) is dat er zo veel middle of the road en 'mooi geluid' muziek gedraaid wordt (Krall, Dire Straits, DSOTM (geresampled op goud!)) Op mijn website staat een redelijk komplete en aktuele lijst van de inhoud van mijn CD kastje. Groeten Fritzzel www.heekesen.nl Heb trouwens even geen muziek aan staan, slordig.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 22 augustus 2004 Report Share Posted 22 augustus 2004 Op dit moment klinkt het nummer 'Home to Houston, van de nieuwe CD van Steve Earle Via radio-365 Americna radio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 22 augustus 2004 Report Share Posted 22 augustus 2004 Neem Americana, Los Lobos en Santana. Hussel die door elkaar en dan krijg je: Greetings, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Distortion Posted 22 augustus 2004 Report Share Posted 22 augustus 2004 Lekker veel rouwe bas rifjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts