Jump to content

Steve Hackett komt naar Nederland

DVD Fiel
 Share

Recommended Posts

Geen idee hoeveel mensen dit interesseert, maar Steve Hackett komt naar Nederland in het kader van de To Watch The Storms tour.

Op 27 september staat hij in 013 te Tilburg, en op 28 september in De Boerderij te Zoetermeer. Ik heb zelf al kaarten besteld via Ticket Service, en wie weet zie ik misschien nog wel medeforummers.

• 2 weeks later...

Ik heb met een paar vrienden ook al een paar kaarten gekocht (paar weken geleden al). Mocht het je interesseren, Spocks Beard komt ook naar de Boerderij. Op 26 oktober om precies te zijn. Voor zover ik weet is de voorverkoop voor dit concert nog niet begonnen.

Groeten,

Manus

Ik moet toegeven dat ik niet echt bekend ben met Spock's Beard met uitzondering van hetgeen ik weleens hoor op Arrow Symfonisch, maar in ieder geval bedankt voor de tip. Is misschien wel leuk na een weekje Camel. :)

(De kaartverkoop voor het Trompfestival is intussen gestart - Dus ik ga voor de 4e keer naar Kayak, deze keer echter met een symfonie orkest erbij.)

Geplaatst door Manus:

Ik heb met een paar vrienden ook al een paar kaarten gekocht (paar weken geleden al). Mocht het je interesseren, Spocks Beard komt ook naar de Boerderij. Op 26 oktober om precies te zijn. Voor zover ik weet is de voorverkoop voor dit concert nog niet begonnen.

Groeten,

Manus

Waar is de Boerderij (Zoetermeer dacht ik, of niet?)...

Komt Spock's Beard ook nog meer naar het oosten/noorden des lands? :) Zou mooi zijn. Ik wil ze wel eens live zien. Die zanger heeft echt een heel mooie stem vind ik... En de rest van de band is ook goed natuurlijk :)

Geplaatst door Henrie:

Waar is de Boerderij (Zoetermeer dacht ik, of niet?)...

Komt Spock's Beard ook nog meer naar het oosten/noorden des lands?   :) Zou mooi zijn. Ik wil ze wel eens live zien. Die zanger heeft echt een heel mooie stem vind ik... En de rest van de band is ook goed natuurlijk   :)

Ik weet alleen van het optreden in de Boerderij Henrie. En ja, dat is in Zoetermeer. En wat die zanger betreft - ik denk dat je Neil Morse bedoelt - die is uit de band gestapt. De drummer, die al wat zong, doet nu alle zangpartijen. Heb al wat gehoord (via internet). Klinkt ook uitstekend.

Groeten,

Manus

Geplaatst door Manus:

Ik weet alleen van het optreden in de Boerderij Henrie. En ja, dat is in Zoetermeer. En wat die zanger betreft - ik denk dat je Neil Morse bedoelt - die is uit de band gestapt. De drummer, die al wat zong, doet nu alle zangpartijen. Heb al wat gehoord (via internet). Klinkt ook uitstekend.

Groeten,

Manus

Ik bedoelde idd Neil Morse. Wat doet die nu dan? Niks, of heeft ie een andere band opgestart? Weet je ook waarom ie weg is gegaan?

Iig bedankt voor je antwoord. Ik zal anders wel ff zelf zoeken of ze nog ergens anders spelen. Zoetermeer is me te ver weg (aangezien ik geen rijbewijs heb)...

Dag Henrie,

Neil Morse is uit de band gestapt omdat hij zijn leven helemaal in dienst wil stellen van de Heere. Als christen voelde hij zich niet thuis in de wereld van de popmuziek. Jammer, maar helaas.

De Boerderij zal denk ik een uurtje of twee zijn met de trein vanaf Enschede. Is inderdaad pittig als je dezelfde avond weer terug moet.

Groeten Manus

Geplaatst door Manus:

Dag Henrie,

Neil Morse is uit de band gestapt omdat hij zijn leven helemaal in dienst wil stellen van de Heere. Als christen voelde hij zich niet thuis in de wereld van de popmuziek. Jammer, maar helaas.

Das jammer idd. Je kunt toch die 2 dingen heel goed combineren lijkt me. Ik ken meerdere voorbeelden(Saviour Machine, Tourniquet, (wijlen?) Tefilla, Selfmindead...). Wel vreemd dat ie toch jaren in Spock's Beard heeft gezeten (en in Transatlantic)...

De Boerderij zal denk ik een uurtje of twee zijn met de trein vanaf Enschede. Is inderdaad pittig als je dezelfde avond weer terug moet.

Groeten Manus

Das wat lastig idd. Heen is niet zo'n probleem, maar terug wordt lastig. Ik ben wel eens een keer met vrienden naar A'dam en R'dam geweest voor Dream Theater. Dat was met de auto van een vader van 1 van die vrienden. Dan wil het nog wel (al ben je dan ook wel 2 uur onderweg). Maar de treinen rijden niet zo laat 's avonds, dus dan moet je ergens anders overnachten.

Ps. Ik heb nu maar weer eens Spock's Beard opgezet. Het album 'V' (op mp3)...

Beste Henrie,

'V' is mijns inziens hun beste album. Samen met 'Snow', hun meest recente album.

Groeten,

Manus

Geplaatst door Manus:

Beste Henrie,

'V' is mijns inziens hun beste album. Samen met 'Snow', hun meest recente album.

Groeten,

Manus

V is idd erg goed. Vooral The Great Nothing vind ik erg gaaf. Snow moet ik nog eens goed luisteren (vooral cd 2). Cd 1 is wel goed idd. De oudere albums ken ik niet allemaal. Ik heb Beware Of Darkness en The Kindness Of Strangers ook op mp3, maar die luister ik niet zo vaak. Is ook een stuk minder goed opgenomen (of het ligt aan de mp3's)...