frits Posted 14 juni 2003 Report Share Posted 14 juni 2003 hallo daar achter de computer. Gisteren vrijdag 13 juni naar paradiso geweest van ian mcculloch ook wel beter bekend van de zanger van echo and the bunnymen. Het vond plaats in de kleine zaal van paradiso een paar honderd man kunnen daar in klein maar fijn . Het concert was goed hij was weer in top vorm was even de tekst kwijt en er ging nog wat meer dinghen fout maar dat maakt een concert ook wel weer leuk . Nou naar welke concert zijn jullie nog geweest ,het geluid was buiten gewoon goed vond ik zeker vergeleken met de groote zaal in paradiso waar het nog wel eens te hard wil staan,vertel het ons . groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 14 juni 2003 Report Share Posted 14 juni 2003 Nou naar welke concert zijn jullie nog geweest Ik ken alleen 't nummer 'Bring on the dancing horses' van Echo & the Bunnymen, maar dat vind ik dan ook een heerlijk nummer! (voor mij echt nostalgie, from the good ol' days) Mijn laatste concert was van mijn favoriete live band, The Paladins. Dit keer samen met 1 van de grootste 'smoelschuivers' uit de blueswereld, Charlie Musselwhite. (10-05, Lantaarn Hellendoorn) (voor meer foto's van dat optreden, zie m'n website) verder heb ik voorlopig even geen concerten op 't programma staan. ...zomerstop Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 14 juni 2003 Report Share Posted 14 juni 2003 Geplaatst door Alco: verder heb ik voorlopig even geen concerten op 't programma staan. ...zomerstop Groeten, Alco Ik wel, volgende maand naar North Sea Jazz en 8 september naar Santana in Ahoy/Rotterdam! Verder nog geen plannen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 14 juni 2003 Report Share Posted 14 juni 2003 Ik wel, volgende maand naar North Sea Jazz en 8 september naar Santana in Ahoy/Rotterdam! Verder nog geen plannen.... Hallo AudioPaul, Da's niet nix! ...nog een paar favorieten die je beslist wilt zien op NSJ ? o, misschien da'k toch nog naar 'n concert ga, 3-Juli in Groningen. Daar speelt tijdens 't Swinging Groningen festival o.a. Marcus Miller, Joe Zawinul en Michael de Jong! (waarvan de eerste 2 me eigenlijks gestolen kunnen worden,maar ok...) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 14 juni 2003 Report Share Posted 14 juni 2003 Geplaatst door Alco: Hallo AudioPaul, Da's niet nix! ...nog een paar favorieten die je beslist wilt zien op NSJ ? o, misschien da'k toch nog naar 'n concert ga, 3-Juli in Groningen. Daar speelt tijdens 't Swinging Groningen festival o.a. Marcus Miller, Joe Zawinul en Michael de Jong! (waarvan de eerste 2 me eigenlijks gestolen kunnen worden,maar ok...) Groeten, Alco Kijk, en voor die eerste twee zou ik weer speciaal voor naar Groningen komen! Zoveel mensen, zoveel smaken, toch? Ik heb dagkaarten voor zondag 13 juli en pluskaarten voor het concert van George Benson, zowel z'n soul Link to comment Share on other sites More sharing options...
frits Posted 14 juni 2003 Author Report Share Posted 14 juni 2003 ik ga binnen kort nog naar 2 many djs in de melkweg lekker uit mijn dak gaan op dance muziek en ook nog naar de human leauge ja die bestaan ook nog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 14 juni 2003 Report Share Posted 14 juni 2003 Geplaatst door Alco: Verhaaltje Groeten, Alco Kijk nou, tis een kerel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 14 juni 2003 Report Share Posted 14 juni 2003 Kijk ook eens rond op North Sea Jazz, er zit vast iets van jouw gading tussen! Da's waar AudioPaul, zoveel mensen zoveel smaken. Wat dat betreft moe'k zeggen dat zowel dat Swinging Groningen alswel NSJ een aardig gevarieerd programma bied. Maar helaas... Wat betreft NSJ, ...'t is me te ver/lang rijden, te duur, en te weinig interessante namen. (voor mij dan) De namen die ik wel op 't programma zag staan en die ik best wel eens live zou willen zien waren: Van Morrison, Bonnie Raitt, en met name Lee Sankey! Damn, he's one hellufa bluesharp player!!! Check out: Lee Sankey - Live - mp3's Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 14 juni 2003 Report Share Posted 14 juni 2003 Geplaatst door Alco: Verhaaltje Groeten, Alco Kijk nou, tis een kerel JSA Huh ? lef effe uit JSA, zal ongetwijfeld weer aan mij liggen, maar ik snap 'm even niet. 'verhaaltje'? Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 14 juni 2003 Report Share Posted 14 juni 2003 Solomon Burke Optreden op North Sea Jazz: > vrijdag 11 juli 2003 : Statenhal : 22:45 - 00:15 uur Line-up: Solomon Burke; Candy Burke; Selassie Burke (vocals); Carle Vickers (sax, trumpet); Joseph Kalet (sax); Kenneth Meredith (trumpet); Julia Cunningham (harp); Rrok Jakaj (violin); Lynn Duckett; Nico Di Battista; Sam Mayfield (guitar); Millard Jackson (keyboards); Rudy Copeland (organ); Eddie Towns (bass); Bobby Wood (drums); David Lopez (percussion) Driemaal is scheepsrecht ....hopelijk is het geluid hier beter dan bij Paradiso en Tivoli Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 15 juni 2003 Report Share Posted 15 juni 2003 Geplaatst door frits:ik ga binnen kort nog naar 2 many djs in de melkweg lekker uit mijn dak gaan op dance muziek en ook nog naar de human leauge ja die bestaan ook nog. Oh waneer is dat? Die lui zijn geweldig!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
frits Posted 15 juni 2003 Author Report Share Posted 15 juni 2003 wie bedoel je 2 many djs die spelen op 16 juli in de melkweg in amsterdam . tthe human leauge speelt op 4 juli in de paradiso. groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 15 juni 2003 Report Share Posted 15 juni 2003 Geplaatst door Alco: Huh ? lef effe uit JSA, zal ongetwijfeld weer aan mij liggen, maar ik snap 'm even niet. 'verhaaltje'? Groeten, Alco Haha, ik had het toch laatst met je over dat je alleen maar naar lekkere wijven zat te luisteren? Dit bewijst het tegenovergestelde, dus ik heb niks gezegd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 15 juni 2003 Report Share Posted 15 juni 2003 Haha, ik had het toch laatst met je over dat je alleen maar naar lekkere wijven zat te luisteren? Dit bewijst het tegenovergestelde, dus ik heb niks gezegd Oooh, haha, op zo'n fiets nou vat ik 'm. Ach ja, let's face it, foto's van megababes onthoud je natuurlijk makkelijker dan van kerels... Greetings, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 17 juni 2003 Report Share Posted 17 juni 2003 Geplaatst door Audiopaul: Ik wel, volgende maand naar North Sea Jazz en 8 september naar Santana in Ahoy/Rotterdam! Verder nog geen plannen.... ik kom niet meer op concerten bijzonder slecht voor je gehoor het staat altijd veel te hard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davi Posted 4 juli 2003 Report Share Posted 4 juli 2003 Volgende maand zeker naar North Sea Jazz Barber luisteren lekker blijven zitten want da komt ze voor de tweede keer en 8 september naar Santana genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Davi Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 4 juli 2003 Report Share Posted 4 juli 2003 Ik ben 21 juni naar W Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 5 mei 2004 Report Share Posted 5 mei 2004 Voor degenen die het nog niet wisten: op 1 juli komt Marcus Miller naar Nederland voor een concert in Nighttown te Rotterdam. Drie maal raden wie de kaartjes al besteld heeft! >> Link naar Nighttown << Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 5 mei 2004 Report Share Posted 5 mei 2004 Ben vanmiddag effe de stad in geweest, naar 't (buiten) optreden van The Imperial Crowns. Dirty lowdown blues,rock,soul,funk met een geweldige gitarist (JJ Holiday) en een zanger (Jimmy Wood) die soms klinkt alsof ie door de duivel bezeten is. Vanavond spelen ze nog 'n keer, in de Witte Bal, maar heb m'n portie R&R voor vandaag wel weer gehad. (+ dat je met zo'n band direkt tegen de muur wordt 'geblazen' in zo'n kroeg) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 5 mei 2004 Report Share Posted 5 mei 2004 Ben vanmiddag effe de stad in geweest, naar 't (buiten) optreden van The Imperial Crowns. Dirty lowdown blues,rock,soul,funk met een geweldige gitarist (JJ Holiday) en een zanger (Jimmy Wood) die soms klinkt alsof ie door de duivel bezeten is. Vanavond spelen ze nog 'n keer, in de Witte Bal, maar heb m'n portie R&R voor vandaag wel weer gehad. (+ dat je met zo'n band direkt tegen de muur wordt 'geblazen' in zo'n kroeg) Groeten, Alco Ah, heel fijn! The Imperial Crowns heb ik een paar weken geleden gezien, in Q-bus in Leiden. Een heel inspirerend optreden. En morgenavond ga ik weer naar Peter Gabriel. Da's andere koek, maar ook niet te versmaden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 5 mei 2004 Report Share Posted 5 mei 2004 Vandaag nog naar het bevrijdingsfestival in Zwolle geweest. Altijd leuk om je favoriete band eens in de open lucht te zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 5 mei 2004 Report Share Posted 5 mei 2004 Vandaag nog naar het bevrijdingsfestival in Zwolle geweest. Altijd leuk om je favoriete band eens in de open lucht te zien en dat was.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 6 mei 2004 Report Share Posted 6 mei 2004 Vandaag nog naar het bevrijdingsfestival in Zwolle geweest. Altijd leuk om je favoriete band eens in de open lucht te zien en dat was.... Dat zou jij zo langzamerhand toch moeten weten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 7 mei 2004 Report Share Posted 7 mei 2004 Wederom een topconcert van Peter Gabriel, gisteravond in Ahoy. Net zo goed als vorig jaar. Ik heb intens genoten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 7 mei 2004 Report Share Posted 7 mei 2004 Dat zou jij zo langzamerhand toch moeten weten. Helaas,...tut mir leid, ik zou 't niet (meer) weten, DVD-fiel. (word ook 'n daggie ouder heh ) Zit je favo-band hier toevallig bij...? (neem aan van niet) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts