The Koosjer connection Posted 14 november 2003 Report Share Posted 14 november 2003 Voor de deur, en dus moet er weer flink verdiend worden. En dus regent het weer van " the best of", en "the compleet sessions" En dus ook weer door lieden die reeds zoveel hebben dat ze het van hun levens-dagen niet meer kunnen opmaken,in welke vorm dan ook. Een mooi voorbeeld is dan ook dat Dhr,Sir P.McCartney heeft besloten om dit album te strippen van de mix van Spector. En het: Let it be naked... te noemen. Spector heeft persoonlijk niet met de groep als zodanig gewerkt,maar aan de eind-mix gewerkt. Het album was reeds in '69 opgenomen. Zouden de andere bandleden wel zo blij geweest zijn met deze beslissing? En waarom nu,na zo'n kleine 34 jaar Dus gaat 't om de knikkers?, zoals ieder jaar rondt deze tijd? Wat zal er dit jaar in jou schoentje staan? --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 15 november 2003 Report Share Posted 15 november 2003 Geplaatst door The Koosjer connection:Wat zal er dit jaar in jou schoentje staan? --Hans. ik hoop geen cd van jamai of jim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frankie Posted 15 november 2003 Report Share Posted 15 november 2003 Geplaatst door The Koosjer connection:. Zouden de andere bandleden wel zo blij geweest zijn met deze beslissing? En waarom nu,na zo'n kleine 34 jaar Dus gaat 't om de knikkers?, zoals ieder jaar rondt deze tijd? Wat zal er dit jaar in jou schoentje staan? --Hans. Het gaat alleen om de knikkers, maar ze doen het uiteindelijk ook omdat er nou eenmaal zo ontzettend veel schapen zijn die overal in de rij gaan staan om belazerd te worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frankie Posted 15 november 2003 Report Share Posted 15 november 2003 Feestdagen...alleen het woord al! #$&%|#@!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 november 2003 Report Share Posted 15 november 2003 Gelukkig doen we dit jaar voor het eerst niks meer aan Sinterklaas. Kerst deden we sowieso al niet aan. Niet met cadeaus tenminste... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 15 november 2003 Author Report Share Posted 15 november 2003 Geplaatst door Ome Henk: ".....Tsja, hoe kan ik dat nu weten ....." Bespeur ik hier een lichte vorm van paniek Henk.. En ben je niet altijd een brave snuiter geweest dit afgelopen jaar.... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 15 november 2003 Author Report Share Posted 15 november 2003 Geplaatst door telefunken: ".....ik hoop geen cd van jamai of jim ....." Hoezo....? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 15 november 2003 Author Report Share Posted 15 november 2003 Geplaatst door Frankie: ".....Het gaat alleen om de knikkers, maar ze doen het uiteindelijk ook omdat er nou eenmaal zo ontzettend veel schapen zijn die overal in de rij gaan staan om belazerd te worden ....." :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 15 november 2003 Author Report Share Posted 15 november 2003 Geplaatst door Frankie:".....Feestdagen...alleen het woord al! #$&%|#@!!!! Ja,voor de een feest...en voor de ander deprie.. --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 15 november 2003 Author Report Share Posted 15 november 2003 Geplaatst door Henrie:".....Gelukkig doen we dit jaar voor het eerst niks meer aan Sinterklaas....." Laat 't niet de reden zijn om geen brave student meer te zijn... :D --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 november 2003 Report Share Posted 15 november 2003 Geplaatst door The Koosjer connection: Laat 't niet de reden zijn om geen brave student meer te zijn... --Hans. Ik zal altijd braaf en zoet zijn, Hans. Je maar nooit of de sint toch nog een keer langskomt. Zwolle is immers niet zo ver van Enschede En als ie dan komt, moet je natuurlijk wel braaf zijn geweest anders moet je mee in de zak naar Spanje (wat is daar zo erg aan eigenlijk?? )... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 15 november 2003 Report Share Posted 15 november 2003 Waarom moet men pers Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 15 november 2003 Report Share Posted 15 november 2003 Ik heb er zin in! Niet niet vanwege de geboorte van Jezus of een van de twee klaasen. Nee er komen leuke feestjes aan. Dj kcee in Roosje (13-12) Vrijgezellen diner met kerst. House classix in Roosje (26-12) Acid junkies in Roosje (27-12) Oud en nieuw feest in de Vasim En als ik een snel een nieuwe baan heb heb ik een hele oprotpremie om mezelf kado te doen. Plus een enorm kutjaar om af tesluiten en zo snel mogelijk te vergeten. Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 15 november 2003 Report Share Posted 15 november 2003 Ik ben ook niet zo feestdagachtig. Daarom kun je beter dan ook alles gelijk houden. Binne een week ben ik van alle ellende af Verjaardag, en kerstmis vier ik gelijk en een weekje later oud en nieuw. Dan kunnen we er weer een jaar tegen BTW: Dit jaar toch een St Nicolaas. Ik ben zo braaf geweest dat is wel een Transrotor FatBob S durfde te vragen en wie weet ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 15 november 2003 Report Share Posted 15 november 2003 Die feestdagen kunnen mij ook gestolen worden. Je hebt met kerst weliswaar vrij, maar er is werkelijk geen r**t voor TV, en rustig uitgaan is er ook niet bij. Het enige dat ik ga vieren is de verjaardag van mijn vader, en da's feest genoeg voor mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frankie Posted 15 november 2003 Report Share Posted 15 november 2003 Geplaatst door Ome Henk:Gelukkig hebben wij regelmatig in het jaar leuke dingetjes voor de kidz gekocht Dit soort feestvieringen doe je niet voor jezelf, maar voor je "naasten" Precies! Maar het allerergste is, is dat je MOET! Je kinderen worden er op school al mee gebrainwasht. Doe dan maar eens niet aan Sinterklaas (wat een dom gebeuren eigenlijk, ik vond er als kind ook geen zak aan, die flauwekul allemaal) Dan is jouw kind de outsider van de klas. Dat wil ik ze ook niet aandoen. Als ik ze een kado wil geven krijgen ze dat , het hele jaar door. Maar in december is het een verplichting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 15 november 2003 Report Share Posted 15 november 2003 Niks leukers dan Sint Nicolaas.Denk eens aan die hele voorbereiding. Je kan daar iets patserigs van maken, maar ook iets leuks. Voor mijn vrouw al een Jaques Brell LP besteld,voor mijn striplezende kinderen strips van Robbedoes en Kwabbernoot, een verschrikkelijk mooi boek van het NRC met doorverwijzingen naar allerlei literatuur. Voorzichtig laten doorschemeren dat ik dat boek over Quad wel erg interessant vond. Kijk dat was er natuurlijk allemaal toch wel gekomen, maar op 5 december toch iets speciaals. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 november 2003 Report Share Posted 16 november 2003 Op 5 december hebben we hier in de flat kerstdiner! Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 16 november 2003 Report Share Posted 16 november 2003 Geplaatst door The Koosjer connection: Hoezo....? nou"ik ga niet gauw over mijn nek maar....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 16 november 2003 Report Share Posted 16 november 2003 Geplaatst door Sodejuu: BTW: Dit jaar toch een St Nicolaas. Ik ben zo braaf geweest dat is wel een Transrotor FatBob S durfde te vragen en wie weet ..... Lijkt me interessat om mee te maken, dondert er zomaar een FatBob S door de schoorsteen de kamer in U is toch wel goed verzekerd Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 16 november 2003 Report Share Posted 16 november 2003 En jij krijgt niks want jij bent niet lief geweest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sherwin Posted 16 november 2003 Report Share Posted 16 november 2003 Paar wilsons grand slamm door de schoorsteen ketsen, KADENGGG!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 17 november 2003 Report Share Posted 17 november 2003 Amici, Alle feestdagen met een verplicht karakter moeten van overheidswege worden verboden wegens de hand over hand toenemende commercie en debilisering van de maatschappij Zelf geloof ik al 50 jaar niet meer in Sinterklaas, al 40 jaar niet meer in God, woon in m'n uppie, heb geen kerstversiering in m'n hut (paastakken moeten geloof ik tegenwoordig ook, wil je meetellen)en heb voor het laatst Sinterklaas gevierd in 1993. Denk je eindelijk van alles verlost te zijn, kondigt kleinkind nummer een zich aan. Ik zie de bui al weer hangen, dat wordt over een paar jaar weer "gezellig" pakjesavond. Krijgt een mens dan nooit rust aan het feestdagenfront? Ik ben bang van niet tenzij er drastisch wordt ingegrepen. Lief en ik waren heeeeel lang geleden 25 jaar getrouwd. De heuglijke dag viel eind december, dus wat hadden we bedacht? Voor de Kerst weg en ruim na Nieuwjaarsdag terug, dus geen kerstfeest, geen bruiloft en geen jaarwisseling in familiekring. Had je die smoelen moeten zien Het kan dus wel maar meestal ontbreekt de moed. Vandaar dus mijn pleidooi om de burger die het zat is te helpen en van overheidswege alle feestdagen te schrappen en de dan vrijkomende dagen bij de vakantie op te tellen. Maar wat zien we gebeuren als we niet opletten? Dat we over niet al te lange tijd ook nog eens het Suikerfeest moeten gaan vieren, hoppa, weer een feestdag erbij. Hebben de hindoe's en andere bijgeloven ook nog iets in de aanbieding? Roept u maar, gekke Henkie de Nederlander vindt alles goed Met groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frankie Posted 17 november 2003 Report Share Posted 17 november 2003 Geplaatst door dick jansen:Amici, Alle feestdagen met een verplicht karakter moeten van overheidswege worden verboden wegens de hand over hand toenemende commercie en debilisering van de maatschappij Zelf geloof ik al 50 jaar niet meer in Sinterklaas, al 40 jaar niet meer in God, woon in m'n uppie, heb geen kerstversiering in m'n hut (paastakken moeten geloof ik tegenwoordig ook, wil je meetellen)en heb voor het laatst Sinterklaas gevierd in 1993. Denk je eindelijk van alles verlost te zijn, kondigt kleinkind nummer een zich aan. Ik zie de bui al weer hangen, dat wordt over een paar jaar weer "gezellig" pakjesavond. Krijgt een mens dan nooit rust aan het feestdagenfront? Ik ben bang van niet tenzij er drastisch wordt ingegrepen. Lief en ik waren heeeeel lang geleden 25 jaar getrouwd. De heuglijke dag viel eind december, dus wat hadden we bedacht? Voor de Kerst weg en ruim na Nieuwjaarsdag terug, dus geen kerstfeest, geen bruiloft en geen jaarwisseling in familiekring. Had je die smoelen moeten zien Het kan dus wel maar meestal ontbreekt de moed. Vandaar dus mijn pleidooi om de burger die het zat is te helpen en van overheidswege alle feestdagen te schrappen en de dan vrijkomende dagen bij de vakantie op te tellen. Maar wat zien we gebeuren als we niet opletten? Dat we over niet al te lange tijd ook nog eens het Suikerfeest moeten gaan vieren, hoppa, weer een feestdag erbij. Hebben de hindoe's en andere bijgeloven ook nog iets in de aanbieding? Roept u maar, gekke Henkie de Nederlander vindt alles goed Met groet, Ben ik dus toch niet de enige? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 17 november 2003 Report Share Posted 17 november 2003 Geplaatst door Frankie: Ben ik dus toch niet de enige? Nee hoor, ik geloof ook niet meer in Sinterklaas.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts